• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Zo kan ik toch nooit muiterij plegen. Vertel maar over sport. Dat is wel handig als je wraak wilt nemen."
    Ik moet lachen als ze theatraal naar haar haren grijpt. De lach verdwijnt van mijn lippen als ze opstaat en op het bed tegenover me gaat zitten. Wat is daar het nut van? Ik schraap mijn keel even en maak een 'tututut' geluidje.
    "Heb je daarnet niet opgelet?" vraag ik terwijl ik op de rand van haar bed ga zitten. Langzaam leg ik mijn ene been over het andere. Misschien moet ik het haar laten zien. Ik kijk haar even aan en ga dan recht staan. Ik doe een paar strekoefeningen -gelukkig neem ik altijd jeansbroeken die goed meegeven- en laat me dan achterover in brug vallen. Langzaam breng ik mijn benen naar boven zodat ik op mijn handen sta. Ik doe een paar passen en zet dan elegant het ene been neer, dan het andere. Ik maak een kleine buiging zoals ik voor de jury zou doen.
    "Dat soort trucjes, maar dan moeilijker," zeg ik met een glimlach tegen Mignon. Ik glimlach iets breder en vervolg zacht, net luid genoeg opdat ze het kan horen, "Ik kan mijn benen in mijn nek leggen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon]

    "Heb je daarnet niet opgelet?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk met grote ogen naar haar oefeningen. Als ze buigt geef ik haar een enthousiast applausje.
    "Dat soort trucjes, maar dan moeilijker. Ik kan mijn benen in mijn nek leggen."
    Ik schiet in de lach en kijk haar hoofdschudden aan.
    "Die informatie hoef ik niet, kapitein," grinnik ik. "Maar als je toch bezig bent, laat maar zien."
    Ik kan ook zoveel zeggen maar doen, dat is een ander ding.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik grinnik als ze me een applausje geeft en vervolgens moet lachen. Ze lijkt een compleet ander persoon dan toen ik haar eerst zag.
    "Die informatie hoef ik niet, kapitein. Maar als je toch bezig bent, laat maar zien."
    Ik zet mijn hand in mijn zij en steek mijn heup wat uit. Bijna onzichtbaar schud ik mijn hoofd.
    "En jou alle plezier gunnen? Misschien moet je me eerst eens laten zien wat jij kan."
    Ik kijk haar uitdagend aan en ga op de grond zitten om mijn ene been beloftevol naast mijn hoofd te strekken. Ik hou ervan om lenig te zijn, soms voel ik me net een kat. Al is het er dan geen om zonder handschoenen aan te pakken, maar ik denk dat dat voor Mignon ook geldt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "En jou alle plezier gunnen? Misschien moet je me eerst eens laten zien wat jij kan."
    Lachend kijk ik hoe ze haar been naast haar oor brengt.
    "Ik denk dat het niet zo'n goed idee is als ik dit probeer," lach ik. "Ik kan niet eens een handstand."
    Ik haal mijn hand door mijn haren en kijk haar grijnzend aan. Voor geen goud dat ik dit ga doen dan verrek ik meteen alle spieren in mijn lichaam. Nee, bedankt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik denk dat het niet zo'n goed idee is als ik dit probeer. Ik kan niet eens een handstand."
    Ik trek een pruillip en laat mijn been weer zakken terwijl ik een smekend geluidje maakt. Met puppy-oogjes kijk ik toe hoe ze een hand door haar haren haalt. Ik ga terug in kleermakerszit zitten en steun met mijn ellebogen op mijn knieën om mijn gezicht in mijn handen te kunnen laten rusten. Hierdoor zit ik een beetje naar haar toegeleund. Ik weet wel hoe ik mijn lichaamstaal kan aanwenden om iets in mijn voordeel te laten uitkomen, maar ik doe het niet vaak. Dan heeft het des te meer effect als ik het wel probeer.
    "Een koprol dan?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Lachend luister ik naar haar smekende geluidje.
    "Een koprol dan?" lacht ze.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Niets," grinnik ik. "Zelfs dat kan ik niet met mijn lenigheid."
    Het maakt me niet uit dat ik nu haar feestje verpest. Ik ga mezelf niet voor gek zetten, zo egoïstisch ben ik dan wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Niets. Zelfs dat kan ik niet met mijn lenigheid."
    Ik kijk haar aan en zet het gezicht op dat mijn vader altijd gebruikt als hij aan een van zijn preken wil beginnen, als hij zichzelf weer een keer te ernstig neemt.
    "Daarom juist dat je moet oefenen," antwoord ik. Ik doe mijn best het kleine lachje dat op mijn lippen probeert te kruipen tegen te houden. Ik denk even aan hoe ik ooit begonnen ben, bij de peuter- en kleutergroep. Ik grinnik even.
    "Wiebel met je vingers."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Daarom juist dat je moet oefenen. Wiebel met je vingers."
    Ik zucht diep en doe wat me gevraagd wordt. Één voor één laat ik mijn vingers bewegen.
    "Bent u nu tevreden mevrouw de kapiteit?" vraag ik een tikje geïrriteerd. "En mag ik vragen wat voor nut dit heeft in mijn verdere piratenleven want nu ben ik al heerser van de zeven zeeën meer hoef ik niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Bent u nu tevreden mevrouw de kapitein? En mag ik vragen wat voor nut dit heeft in mijn verdere piratenleven want nu ben ik al heerser van de zeven zeeën, meer hoef ik niet."
    Ik kijk haar geamuseerd aan en schud mijn hoofd. Tevreden ben ik niet, maar ik kan niet zeggen dat ik er ongelukkig van word.
    "Ik weet zeker dat lenigheid je wel ergens...." Ik twijfel even over mijn woordkeuze maar besluit dan in tegenstelling tot Mignon net een beetje nederig te blijven. "Goed, geweldig te pas zal komen," maak ik mijn zin af. Ik laat mijn ogen subtiel naar het bed waar ze op zit dwalen, in plaats van ze op haar gericht te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ik weet zeker dat lenigheid je wel ergens.... Goed, geweldig te pas zal komen."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Mijn vingerlenigheid zal zeker van pas komen," lach ik. "Bedankt voor uw lessen."
    Ik schud met mijn hoofd en trek mijn gympen aan. Mijn voeten voelen koud aan.
    "Ga je mee lopen?" vraag ik met een klein lachje.
    De rust in mijn kont is nog steeds ver te zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Mijn vingerlenigheid zal zeker van pas komen. Bedankt voor uw lessen. Ga je mee lopen?" zegt Mignon terwijl ze haar gympen aantrekt. Ik twijfel even en schud dan mijn hoofd terwijl ik op mijn onderlip bijt.
    "Nee, ik- ik heb geen zin om naar buiten te gaan," zeg ik zacht. "Ik lees wel een boek ofzo."
    Ik ben als de dood om die kerel weer tegen te komen, hij kan nog steeds beslissen om af te maken waar hij aan begonnen is. En ik heb geen zin om platte schoenen aan te moeten, ik stel het moment dat mensen achter mijn lengte komen liever zo lang mogelijk uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nee, ik- ik heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik lees wel een boek ofzo."
    Ik haal mijn schouder op en ga rechtop staan.
    "Jouw keuze," grinnik ik. "Dan kan ik me in stilte weer voorbereiden op mijn muiterij."
    Uit mijn tas vis ik mijn leren jackje die ik over mijn sweater aantrek. In de zak zit nog een pakje sigaretten. Langzaam slof ik de slaapzaal uit en ik sluit de deur achter me. Buiten steek ik een sigaret op en slof het terrein over. De rook laat ik via mijn mond ontsnappen en mijn hoofd begint langzaam rustig te worden. De vochtige buitenlucht doet goed. De geur van nat gras en bos, ja, bos is daar wel goed voor. Opnieuw neem ik een trek van mijn sigaret en slenter wat rond. Het lijkt wel of iedereen zich verstopt in de slaapzalen er is niemand. Aan de ene kant is het wel even lekker om rustig alleen rond te kunnen lopen. Aan de andere kan is de stilte, op de vogels en geruis van de bladeren na, beangstigend. Het feit dat Benedict vrij rondloopt baart me zorgen. Nog altijd voel ik me schuldig. Als hij zijn 'werkje' bij mij gewoon had kunnen afmaken had hij CJ niet hoeven nemen. Ik maak mijn lippen vochtig en inhalleer de sigaret voor de laatste maal. CJ. Ja, wat ik daar over moet denken weet ik niet. Het voelt goed om bij haar te zijn. Beter dan bij iemand anders van dit kamp, met Matthew, Maya en Sasha meegerekend. Alhoewel ik die ook al lang niet meer heb gezien. Zachtjes zucht ik en gooi de bijna opgebrande sigaret in het vochtige gras. Ik wil me helemaal niet prettig of goed voelen bij iemand. De vorige keer leidde het tot hier. Tussen 'zieke' mensen en met een verlovingsring. Mijn ogen gaan weer naar mijn lege wijsvinger. Hij bedoelt het goed, meer dan goed. Hij hield van me. Nee, hij houdt van me. Net zoals ik gewoon van hem hou. Ik hou van hem. Resoluut loop ik naar de isoleercel waar ik mijn ring heb weggegooid. Voorzichtig open ik de deur. Het donkerder dan ik dacht. Op de tast ga ik opzoek naar mijn ring. De vloer voelt overal even vlak. Wanhopig ga ik nog een keer de isoleercel rond, en nog een keer maar steeds blijft de grond even vlak. De tranen branden achter mijn ogen. Ik ben hem nu echt kwijt. Als ik wil opstaan stoot ik mijn hoofd aan het lage plafond. Er komt een stroom van scheldwoorden uit mijn mond. Boos, bang en verdrietig kruip ik het kleine huisje uit. Hopeloos laat ik me in het gras ploffen. Het is nu echt over.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kan niet, Sasha heeft de ring :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hoe komt hij aan die ring? Dan heb ik wat van mezelf gemist.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."