• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Chayenne

    Ik knik, en steek rustig een sigaret op. Jep, zelfs in dit soort situaties rook ik.


    El Diablo.

    xSunlightx schreef:
    [ik ga eten :3]

    [Eet smakelijk]


    That is a perfect copy of reality.

    Xanna
    'Ugh sigaretten' mompel ik zacht.


    That is a perfect copy of reality.

    James

    "Alleen wat?" vroeg ik "Trouwens--" ik stopte met praten toen ze tegen Chayenne zei om terug te gaan. "Ik zie jullie straks wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Felix
    Ik sprong uit de boom waar ik deze nacht was verbleven. In de verre verte hoorde ik een paar van mijn kampgenoten, masr ik ging niet naar ze toe. Geen behoefte aan. Ik was blij dat ik weg was van dat duffe kamp. Het was er saai en de begeleiding behandelde ons als vuil. Daar was ik niet van gediend. Ik had niet verwacht dat iedereen zou meedoen met het 'wegloopplan'. Ik schopte tegen een kiezelsteen die naar beneden rolde. Ik pakte een boterham uit mijn rugzak en ging op een omgevallen boomstam zitten. Ik was zo slim geweest om een voedselvoorraad, een deken, zaklamp en een mes mee te nemen. Ik had het gevoel dat ik hier nog wel lang kon zitten. Ik had geen idee waar de anderen precies waren. Nadat we elkaar hadden geholpen om ongezien het kamp uit te komen, had ik hen achtergelaten en was zelf mijn weg gegaan. Ik hield er niet van om afhankelijk te moeten zijn van elkaar. Ik wist zeker dat ik dan mijn eten moest verdelen en hen met vanalles moest gaan helpen. Daar hield ik niet van. Ik was vannacht op zoek gegaan naar een goede boom om de nacht in door te brengen. Ik had erg goed kunnen slapen. Ik hoopte dat de anderen de nacht hadden overleefd. Je wist masr nooit wat voor een wild en gestoorde mensen hier rondliepen. Ik stond op hees mijn broek omhoog en begon te lopen. Waarheen wist ik niet.

    [oh, fijn. One-liners -.-]


    Me so good.

    [ben ik weer]
    Brandon Kilian Noway
    Verwart kijk ik naar James die naar Xanna en Chayenne liep en toen naar Summer. 'Kom.' ik had een ander groepje bekende mensen door de bosjes geen gespot en had bedacht dat hier blijven staan ook geen zin had. Dus nu trok ik Summer weer mee door de takken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik moet maar is een proefwerk gaan leren, daag]


    That is a perfect copy of reality.

    Bo Nelak

    Alleen liep ik door de bossen. Mijn handen in mijn zakken. Hoe zou het met mijn familie gaan? Ik mis ze half. Ik hoor geritsel en kijk om me heen. 'Wie is daar?' vraag ik.


    [k zit nu op mobiel en moet eigenlijk afwassen dus ik reageer sloom denk ik..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik zag hem verwart naar James voor hij weer naar mij keek "Zo gedraagt hij zich altijd" zei ik lachend. "Kom" zei hij erna en liep weer door. Ik ging weer naast hem lopen "Weet je waar we naartoe moeten?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is het goed dat bo Felix hoort?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    'ik weet alles.' zei ik zelfverzekerd terwijl ik lachend mijn hoofd schudden. 'Nee, kijk' ik hield wat takken omhoog en wees naar een groepje mensen die druk in de weer waren met iets wat ik niet kon plaatsen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Summer

    "Als je het zo zegt is dat eigenlijk wel waar aangezien je tot nu toe al heel vaak gelijk heb gehad" zei ik lachend. Verbaasd keek ik erna naar een groepje mensen en toen weer naar Brandon. "Maar hoe?" vroeg ik nog steeds verbaasd

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    GelaarsdeKat schreef:
    [is het goed dat bo Felix hoort?]

    Sure (:


    Me so good.

    Brandon Kilian Noway
    Lachend keek ik naar het verbaasde gezicht van Summer. 'ik ben gewoon zo goed!' grijnsde ik terwijl ik haar naar de groep trok. 'Hoi!' riep ik enthousiast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Summer

    ""Hier kan ik maar een ding op zeggen en dat is dat je niet goed bent" zei ik serieus. "Maar gewoon geweldig" zei ik lachend. Ik liep met hem mee "Hey" riep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer