• De stelling van deze week luidt:
    De schrijfstijl van iemand op Quizlet, geeft een beeld over hoe die persoon in real life is

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weeeeel! Als iemand geen goeie grammatica gebruikt zijn ze retarded in het echte leven, en wie alleen engels schrijft is een echte gentleman!


    quidquid excusatio prandium pro

    Echt geen idee. Mensen nemen het wel en niet serieus. Daar kan je gewoon niet over oordelen. ;)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Misschien wel een klein beetje, sommigen steken stukjes uit hun eigen leven in het verhaal, maar dan kan je daar nog niet weten of het uit haar/zijn leven is of fictie. Je kan ook moeilijk zeggen dat iemand die sordig schrijft ook slorig is in rl.
    Dus ik ben eerder oneens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Deels, sommige mensen en ik denk wel heel veel, verwerken leuke en monder leuke dingen in hun verhaal zodat ze het van zich af zetten maar tjsa voor de rest niet epdenk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk van wel. Mensen nemen dingen van hun eigen leven mee in hun verhalen, vaak.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Yep.
    Of het klopt is een tweede.


    No growth of the heart is ever a waste

    MEGADUDE schreef:
    Ik denk van wel. Mensen nemen dingen van hun eigen leven mee in hun verhalen, vaak.

    Aurelia schreef:
    Yep.
    Of het klopt is een tweede.


    i put the fun in funeral

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ergela schreef:
    Misschien wel een klein beetje, sommigen steken stukjes uit hun eigen leven in het verhaal, maar dan kan je daar nog niet weten of het uit haar/zijn leven is of fictie. Je kan ook moeilijk zeggen dat iemand die sordig schrijft ook slorig is in rl.
    Dus ik ben eerder oneens.


    Tijd voor koffie.

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    Tijd voor koffie.

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.