• De stelling van deze week luidt:
    De schrijfstijl van iemand op Quizlet, geeft een beeld over hoe die persoon in real life is

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Over het algemeen wel ja.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Waar slaat deze stelling op? (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk wel een beetje want als iemand de hele tijd vrolijke dinge schrijft dan kan het zijn dat die persoon heel vrolijk is en als er veel drama gebeurt dan is het mss dat die persoon veel mee heeft gemaakt in z'n leven enzovooooooooooort


    I'm not perfect, I'm rea!!! Plaes save me from myself

    Ik heb zelf wel vaak die indruk. Ik zeg niet meteen dat het zo is, maar als iemand heel mooi schrijft en dingen goed kan beschrijven heb ik altijd het idee dat die persoon dan heel oplettend is omdat hij/zij dingen zo goed kan beschrijven, dat heb ik dan ook met andere schrijf stijlen.


    The odds are néver in our favor.

    deels, maar zeker niet volledig.
    je kan aan een verhaal aflezen of de persoon in kwestie nog kinds is of reeds volwassen, niet alleen door hun schrijfstijl maar ook door de normen en principes die ze meegeven aan hun hoofdpersonage en de geloofwaardigheid die ze daar aan meegeven.
    Maar je kan voor de rest niet onderschijden waar de realiteit ophoud en overgaat in fictie of omgekeerd.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ergela schreef:
    Misschien wel een klein beetje, sommigen steken stukjes uit hun eigen leven in het verhaal, maar dan kan je daar nog niet weten of het uit haar/zijn leven is of fictie. Je kan ook moeilijk zeggen dat iemand die sordig schrijft ook slorig is in rl.
    Dus ik ben eerder oneens.

    Spotgaai schreef:
    Het kan wel een beetje vertellen over iemand, maar niet alles =)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik denk van wel want;
    Stel dat het een beetje rommelig is geschreven is 'ie dat ook in het echt
    Stel dat er té vaak korte stukjes komen ( zonder reden vermeld ) maak deze persoon vaak niet af waarmee die begonnen is.
    -x-


    Het orakel van Delphi.

    Ik heb hier echt werkelijk geen flauw idee.
    Ik denk het eerlijk gezegd niet, want je schrijfstijl verandert in de loop der jaren (je wordt beter/slechter, dus je gaat anders schrijven).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lol, no.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, dat denk ik wel. Het zegt veel over je intelligentie, belezenheid en de manier waarop en hoeveel je over dingen nadenkt, dat zegt ook veel over je handelen in het dagelijks leven, dus denk ik wel dat dit klopt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk van niet, ik denk dat de inhoud van een verhaal en de personages veel meer over iemand vertellen. Schrijfstijl is gewoon een kwestie van hoe jij heb leren schrijven. Een verhaal, en de wereld die daarbij hoort, verraaden vaak dromen en gevoelens. Hoe jij dingen ziet en wat jij van dingen vind.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je merkt de instelling van mensen. Ook hoeveel ze op details letten en dus afgeleid, of eerder gefocust zijn. Een losse schrijfstijl ik vaak ook een eerder vrolijk persoon, hoewel dit soms bedrieglijk is...
    Je hebt eerder het gevoel van wel, dan dat het zo is...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind van wel. Slogan van quizlet; laat zien wie je bent.
    En ik kijk vaak naar de grammatica en naar hoe het verhaal is opgebouwd, niet alleen om mensen af te katten, maar ook om er zelf iets van te leren, maar dan zie je dus ook dat bijvoorbeeld jongere mensen soms een T schrijven i.p.v een D en ouderen kunnen die regels makkelijker toepassen.
    Ook verwerken veel mensen dingen die ze meemaken in hun verhalen, zoals ikzelf ook doe, dus eigenlijk kan je veel van de aucteur opmaken door het verhaal wat diegene schrijft.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    like hell no! als ik zo was, was ik gedoemd om vriendloos te zijn.. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.