• Helleuww..
    Bespreek hier maar dingen zoals Twincest etc.
    Hoe erg zou je het vinden als blijkt dat Tom en Bill een relatie met elkaar zouden krijgen,
    Vind je het vies, leuk, eng, ben je geen fan meer.
    Doegoos xD


    parapapapapapa <'3

    Ja hoor alsof dat ooit zou gebeuren -.-'
    Ik begin nu echt schijt te krijgen aan da twincest gedoe xD Sorry voor de "liefhebbers"


    iKnow, like that will ever happen,
    Maar je weet maar nooit. x'D


    parapapapapapa <'3

    ik zou het niet erg vinden want het is hun leven en niet de mijne dus ze doen maar lekker wat hun willen;)

    ik zou het een beetje raar vinden, maar ik zal wel fan blijven. ik denk trouwens nii echt dat ze een relatie krijgen, want het zijn broers!! een tweeling nog wel!! ze houden veel van elkaar, hebben een hele sterke band en kunnen niet zonder elkaar, maar een relatie gaat naar mijn idee iets te ver.
    alhoewel ik wel dol ben op twincest-verhalen en -plaatjes!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    kzou fan blijve natuurlijk..
    pech voor de fans,maar de echte fans zulle tog liever hebbe dat ze gelukkig zijn met elkaar dan ongellukig zonder elkaar tog?!
    en ik ben fan van georg en gustie dusja..


    Imperfection Is Beautiful

    ik zou zeker gewoon fan blijven maar ik zou het wel raar vinden hoor! maarja het is hun leven moeten ze zelf weten.. al denk ik dat het nooit zal gebeuren..


    Je moet worden wie je bent.


    Maa eerlijk gezegd: gwn goor:o
    zelgf bn ik ook twee:ling,e n ik moet er ni aan denke om :S
    goor gwn:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ikz ou dat erg vinden! omdat het niet kan
    het zijn 2 broers! dat gaat gewoon niet en dat mag niet xD

    kzou wel even schrikken.
    maar als het zo is... het is hun leven.
    maar ik ben er zeker van dat het niet zal gebeuren hoor!!:P

    Ik zou het wel raar vinden. Ik zou het niet erg vinden moesten ze homo zijn of zo, maar dat ze daarom samen een realtie beginnen? Ik zou wel fan blijven, maar ik zou het toch vuil vinden

    xD

    K zou d'r geen problemen mee hebben:P

    tis en blijft hun leven:P

    x


    hou je mond joh =')

    Ik zou er geen probelemen mee hebben, als hun er gelukkig van worden. Ik zou gewoon fan blijven =D
    Amen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    VOOR DE LAATSTE KEER:
    DAT GAAT NIET!
    DAT GEBEURT NIET!
    DAT BESTAAT NIET!

    Mense, doe tog eens normaal^^..

    Ieeuwh,, ik zou afhaken ofzals fanxD
    Ik hou vn tweelingen d-tot zoiets gebeurtxD Ieeuwhh ,de gedachte alleen al,,eeiihhxD
    VoosxD

    ...-Is zelf een tweeling, heeft afkeer tegen Twincest!-


    Get outta my head!

    Ik blijf fan, maar als ze toch gelukkig zijn?
    Laat ze dan. Maar ik denk niet dat ze ooit een relatie zullen hebben..


    bla bla bla

    Ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren.
    Dat een tweeling verliefd op elkaar wordt, is natuurlijk mogelijk, maar dat ze ook een relatie krijgen lijkt me bijna onmogelijk, en áls dat gebeurd, zou het nevernooit in de media komen. Daar zorgen ze heus wel voor. Dus als ze dat zouden zeggen bij bijv een persconferentie ofzeu zou ik vreselijk afknappen, want dan is het probably een mediastunt >.<


    Edit: Als ik het te weten zou komen via bijv vriedn of vriendin die ze beter kent ofzeu, en dat het niet een mediastunt is, zou ik het echt uberschattig vinden en niet afknappen ofcourse x'D


    Mew <3