• Helleuww..
    Bespreek hier maar dingen zoals Twincest etc.
    Hoe erg zou je het vinden als blijkt dat Tom en Bill een relatie met elkaar zouden krijgen,
    Vind je het vies, leuk, eng, ben je geen fan meer.
    Doegoos xD


    parapapapapapa <'3

    VOOR DE LAATSTE KEER:
    DAT GAAT NIET!
    DAT GEBEURT NIET!
    DAT BESTAAT NIET!

    Mense, doe tog eens normaal^^..


    Het is bij een vriend en zn broer van mijn bf wel gebeurd dat ze verliefd waren op elkaar.. Waarom zou dat niet kunnen bij Bill & Tom? [ik zeg niet dat het zo is, maar ik ben gewoon realistisch, al weet ik ook wel zeker dat ze niet verliefd op elkaar zijn x'D]


    Mew <3

    Van
    EmOcHiCkBill:
    VOOR DE LAATSTE KEER: [Welke laatste keer, ik denk dat je dit nog vaak gaat zeggen (A)]
    DAT GAAT NIET! [Tuurlijk wel Ö]
    DAT GEBEURT NIET! [You Never Know]
    DAT BESTAAT NIET! [Helemaal wel Ö]

    Mense, doe tog eens normaal^^..
    [Het is normaal en realistisch...]


    parapapapapapa <'3

    Ik zou het niet erg vinden,

    Maar weet niet of de regering daar blij mee is, als 2 broers iets hebben ofzo

    En die moeder van hun krijgt 3 hartaanvallen in 1 seconde als ze dat hoort,

    ik hoop niet dat ze wat krijgen..:P

    Maar zelf hoef ik niks meer met Bill of tom hoor,(A)

    Ik heb mijn eigen Romeo gevonden..(A):)


    My fairytail stinks, does yours?

    Het is hun keuze ,en ik zou er zo géén problemen mee hebben. en tuurlijk zou ik fan blijven.
    kzou het wel dom vinden , als het blijkt dat ze iets voor elkaar voelen dat je dan plots geen fan meer bent ofzo?..

    xoxo


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    geweldig? x''D


    the reverend

    geweldig? x''D


    x'D


    parapapapapapa <'3

    ik zou het raar vinden!
    maarja ja je kan aan alles wennen dus ook aan dat <3
    en ze zullen er gelukkig van worden denk ik dan anders zullen ze het wel niet doen!

    Ik zou het wel Raar vinden, maar ik Bepaal niet over hun. Zolang hun Muziek dan gewoon Goed blijft enzo blijf ik nog heel Lang Fan <33

    xxSamantha
    (duivel)

    Ik zodat onwijs sexy vinden! Ö

    (juaa , ik weet dat ik oversextben!)

    Daar wil ik niet over praten, want dat zal nooit gebeuren.

    Erg, want dat is niet gezond.


    blame the bully.

    Ik sou het wel even raar vinden denk ik..
    Niet omdat se dan homo souden sijn ..want daar hb ik wel respect voor,,maar door het feit dat se broers sijn maakt het wel iets Vager xD
    Maar ik sou niet opeens hater worden ,alleen daarom om.. Ik sou wel gwn fan blijven en degene die dat niet doen sijn dat ook nooit egt fan geweest..
    Ik vind het tog al dom als je hater bent want je kent se niet persoonlijk duss je kan se ook niet egt haten.. Jaa hoar,, ik krijg opeens een slimme ingeving. de haters haten se alleen omdat se er anders uit sien! das egt sielug ..


    Crack a bottle

    Oké as ik het hoo rik zou even moeten wennen
    ik zou het niet erg vinden. Ik zou het accepteren, Als un zo gelukkig willen zijn laat ze lekker. Oké doe haters gaan natuurlijk nog meer erover seiken van: Wij hadden gelijk enzo '¬¬
    Maar ik zou het accepteren.


    Love is in the air'<3

    het is toch mogelijk? en ik zou het raar, maar anderzijds best wel cool vinden xD kweet ook niet waarom :P
    en als je in die nacht, de vertaling leest, dan ga je toch meer en meer twijfelen of ze echt niks hebben...
    maar goed, van mij mogen ze :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    even verbaasd maar blijf zeker fan :P