• Helleuww..
    Bespreek hier maar dingen zoals Twincest etc.
    Hoe erg zou je het vinden als blijkt dat Tom en Bill een relatie met elkaar zouden krijgen,
    Vind je het vies, leuk, eng, ben je geen fan meer.
    Doegoos xD


    parapapapapapa <'3

    Ik zou het eigenlijk redelijk vies vinden, maar ik blijf fan!

    x

    moeten ze zelf weten is alleen ff wennen maar ik blijf wel fan!!


    Nvt

    Ik zou gewoon Blij zijn voor hen, Dat ze gelukkig zijn. En ik zou zeker Fan blijven ! Echte fan's blijven hun altijd steunen ! En niet in een hoekje kruipen , en op posters zitten schelden ofzo dat Bill of Tom van ' hen ' is ... Als dat hun gelukkig maakt moeten we dat axcepteren. (H)

    In het begin zou ik denken; Hmmmm.. Apart? :') Maar na een tijdje raak je dr denk ik wel aan gewend.. Maarja dan zullen dr vast wel veel ''haters'' gaan zeuren, jeweetzelluf!^^(nerd)

    Ik zou fan blijven wat er ook gebeurd.. ik bedoel je bent niet alleen maar fan vanwege de jongens toch? ook vanwege hun muziek..

    als het echt wareliefde is begrijp ik dat gewoon

    enne natuurlijk blijf ik fan, bij mij was het eerst toch de muziek :)

    als het echt wareliefde is begrijp ik dat gewoon

    enne natuurlijk blijf ik fan, bij mij was het eerst toch de muziek :)
    Idd, het gaat toch om de muziek... En als er ook nog leuke jongens zijn om naar te kijken,, Altijd mooi meegenomen :P

    Ik ben fan om de muziek ;D. Niet omdatk een crush heb op één vde jonges x) [OokalisdieTomechtwelhotx)]. Maar twincest ? ;S
    Nuja , als ze elkaar echt ZO graag zien ga ik ze niet tegenhouden x). Maar ik kan me niet voorstellen dat 2 tweelingbroers opeens op elkaar verliefd worden, en zeker niet omdat ze zo verschillen..


    actin' like sluts, we want cunt !

    Ik zou het geil vinden
    maar incest is eigenlijk wel echt strafbaar :S
    Dus als ze homo waren had ik er zeker geen problemen mee :D:P


    death to the one at the end of the serenade.

    ik vind twincest VIES
    dus zou ik het eigenlijk vies vinden ,
    maar daarom ga ik plots geen fan meer zijn ofsu
    dus ik zou fan blijve DUHH de muziek is wl et belangrijktste zene n_n
    en blijf ook na concerts enzo gaan^^ dusj ik zou fan blijve


    Gilles (ll)

    Kmaan zeg tzijn broers!!!!

    k zou het niet normaal vinden maar gelukkig weet ik dat ze dat zlef ook vinden


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    DAMN
    DAT
    ZOU
    GENIAAL
    ZIJN

    C:

    Maar het is niet zo x)

    omyfreakinggod. dat zou echt meeeer dan ranzig zijn >.0 ik vind twincest serie's dus ook niks. ik vind dat zo niet realistisch. dat maakt niet uit, want iedereen mag zijn fantasie gebruiken enzo, maar jegh, het is ecth goor en ik hoop niet dat dat ever gebeurdt. het zou hun hele carriere verwoesten =X magoed, ik blijf fan. whatever happends ^^ ik blijf altijd fan <3 de muziek en jongens blijven er wel hetzelfde om, gelukkig <33


    Like a phoenix rising from the ashes