• Dan heb je dit nog niet gezien.
    Laatst had ik een topic over een opvallende Russiche verschijning, maar nu is er dus weer een Russische in het nieuws.
    Valeria Lukyanova is haar naam en ze wilt op een levensechte Barbie lijken. En daar gaat ze ook echt ver in. Ze is ongezond dun, want ze wil dezelfde verhoudingen als Barbie hebben. Ook heeft ze met haar 21 jaar al ongelofelijk veel plastische chirurgie gehad.

    Ik vind het echt verschrikkelijk, maar er zijn ook serieus mensen die het mooi vinden. Wat vinden jullie? Vinden jullie het goed dat ze doet wat ze zelf wilt of vinden jullie dit te ver gaan?




    Tell me about it, stud.

    Waarom zou je in godsnaam op een barbie willen lijken? D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij heeft ze trouwens een paar onderste ribben laten verwijderen, daar wordt je ook slanker van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    OMG O.o zoiets doet een normaal persoon toch niet ? iedereen moet blij zijn met wie die is... en niet proberen om zo goed mogelijk te lijken op een pop..

    even gezocht nog op het net...



    O.o


    Credendo Vides

    Cosette schreef:



    afgrijselijk figuur.
    En het ergste vind ik dan nog dat ze eigenlijk nog wel een knap gezicht heeft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een zonde. Ze heeft een mooi gezicht en als ze wat natuurlijkere verhoudingen had dan zou ik wel jaloers op haar zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cosette schreef:



    afgrijselijk figuur.
    En het ergste vind ik dan nog dat ze eigenlijk nog wel een knap gezicht heeft.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind d'r een mooi gezicht hebben. Jammer van het veel en veel te dunne lichaam.


    To infinity and beyond •

    Cosette schreef:
    Volgens mij heeft ze trouwens een paar onderste ribben laten verwijderen, daar wordt je ook slanker van.


    Wie doet dat nou? O.o


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ver.schrik.ke.lijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    OMG-cat says omg.


    26 - 02 - '16

    Oracle schreef:
    (...)

    Wie doet dat nou? O.o


    Dansers doen dat ook vooral. Ken je Cirque du Soleil?
    Daar dansen ook heel veel dansers die een rib kwijt zijn, zodat ze beter kunnen bewegen en leniger zijn.
    Maarja, om dat nou te doen om dunner te zijn gaat wel heel ver..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 13:11 ]


    Tell me about it, stud.

    Op de eerste foto is ze nog best mooi.
    Haar borsten zijn alleen te groot..

    Assassin schreef:
    Hm, jammer dat ze van die lelijke borsten heeft nu. Anders was het beter in verhouding en nog niet zo lelijk. Door die borsten lijkt ze alleen nog maar dunner.


    Ik ben het met jou eens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Murder it with a kalashnikov. Enough said.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Peyrac schreef:




    hahahaha :9~


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Haar borsten maken haar figuur echt uit verhouding. Ik vind ze eigenlijk best wel mooi, buiten het feit dat ze dan zo ontzettend mager is.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right