• Dan heb je dit nog niet gezien.
    Laatst had ik een topic over een opvallende Russiche verschijning, maar nu is er dus weer een Russische in het nieuws.
    Valeria Lukyanova is haar naam en ze wilt op een levensechte Barbie lijken. En daar gaat ze ook echt ver in. Ze is ongezond dun, want ze wil dezelfde verhoudingen als Barbie hebben. Ook heeft ze met haar 21 jaar al ongelofelijk veel plastische chirurgie gehad.

    Ik vind het echt verschrikkelijk, maar er zijn ook serieus mensen die het mooi vinden. Wat vinden jullie? Vinden jullie het goed dat ze doet wat ze zelf wilt of vinden jullie dit te ver gaan?




    Tell me about it, stud.

    Ik vind haar mooi.. als pop.
    Ik vind haar eng als mens


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind haar zelfs niet mooi als pop. Echt, ik vind haar héel erg creepy.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    FlowerOnFire schreef:
    Ik vind haar mooi.. als pop.
    Ik vind haar eng als mens


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    thafuq (no_chears)

    Haar borsten zijn inderdaad té groot en haar buik is gewoon té dun
    Maar voor de rest vind ik het wel meevallen

    Kost ze?


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, wtf. Blame society! \o/


    We don't share food.

    Aurelia schreef:
    Kost ze?


    Zoiets wil je niet kopen. :S


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt raar, ze lijkt op een pop maar ook op een mens alsof een pop en een mens een kind hebben gemaakt. Maar aan de andere kant vind ik het heel eng want ze ziet er niet echt gezond uit


    Physics is awesome


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nou, dan is haar missie gelukt. And I hate Barbie. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    en ze is niet eens de enigste ter wereld...


    toch echt gewoon om bang van te worden...


    Credendo Vides

    Ik zag laatst ergens een tweeling die op barbie leek.. volgensmij staan die opmijn tumblr wait a second.. ow no they don't..
    No weirdness maar ik vind haar nog een best mooi gezicht hebben.. Alleen tè grote tieten en tè dunne taille.. en tè is nooit goed (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het zou op zich wel een mooi meisje zijn,jammer dat ze haar uiterlijk zo verneukt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb nog nooit een Barbie met borsten gezien die zo zwaar en groot zijn dat ze er waarschijnlijk een hernia aan overhoudt, dus ik vrees dat dit meisje haar doel nooit zal bereiken. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.