• Dan heb je dit nog niet gezien.
    Laatst had ik een topic over een opvallende Russiche verschijning, maar nu is er dus weer een Russische in het nieuws.
    Valeria Lukyanova is haar naam en ze wilt op een levensechte Barbie lijken. En daar gaat ze ook echt ver in. Ze is ongezond dun, want ze wil dezelfde verhoudingen als Barbie hebben. Ook heeft ze met haar 21 jaar al ongelofelijk veel plastische chirurgie gehad.

    Ik vind het echt verschrikkelijk, maar er zijn ook serieus mensen die het mooi vinden. Wat vinden jullie? Vinden jullie het goed dat ze doet wat ze zelf wilt of vinden jullie dit te ver gaan?




    Tell me about it, stud.



    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn eerste reactie was echt: 'Wacht, is dat een mens?'
    Haha, vind ik niet echt mooi dus, nee.


    The universal language of art.

    Ik zag 't al ergens en ik vind het echt verschrikkelijk eng dat iemand zichzelf zodanig veranderd dat ze op een fucking Barbie lijkt.


    The odds are néver in our favor.

    OMFG. In iedergeval vind haar eerder een Barbie dan die Oh Oh Cherso Barbie, die in de zelfbruiner badderd. Maar het is hoe dan ook krankzinnig. You were born uniek, why die as a copy?!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:55 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss


    Believe in yourself.

    Ik had ook al van haar gehoord, ja. Ik vind het verschrikkelijk. Alleen al het feit dat ze zoveel plastische chirurgie heeft ondergaan, dat is toch niet normaal? En in mijn ogen ziet het er ook echt niet mooi uit, alleen ongelofelijk nep.
    De eerste keer dat ik een foto van haar zag, dacht ik trouwens ook dat het nep was. En toen stond onder de foto dat dat een écht persoon was en dat kon ik niet geloven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    OMFG! Dat is gewoon eng! O.O'


    Inspiration can hit you any time

    Vooral op deze foto;



    Echt engggg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nogal vreemd. En bovendien erg ongezond. Als ze aan zou komen, zou ik haar echt knap vinden, maar dit vind ik echt té dun en verschrikkelijk uit verhouding.

    Cosette schreef:



    afgrijselijk figuur.
    En het ergste vind ik dan nog dat ze eigenlijk nog wel een knap gezicht heeft.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Okay. Eng.


    Remember when...

    Omerta schreef:
    Beiden. Het gaat te ver, maar ze moet het zelf weten. Gelukkig dat ik het niet ben, in ieder geval. :W


    Zo denk ik er ook over. =)

    Totoro schreef:


    Creepy


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ze hebben al een keer een menselijke barbie gemaakt maar die mislukte. De voeten van Barbie zijn namelijk te klein tegen over haar enorme borsten, ze zal dus geen evenwicht meer hebben en steeds naar achteren vallen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maar ze is ook zo verschrikkelijk dun. Ik vind dit echt gewoon eng D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.