• Dan heb je dit nog niet gezien.
    Laatst had ik een topic over een opvallende Russiche verschijning, maar nu is er dus weer een Russische in het nieuws.
    Valeria Lukyanova is haar naam en ze wilt op een levensechte Barbie lijken. En daar gaat ze ook echt ver in. Ze is ongezond dun, want ze wil dezelfde verhoudingen als Barbie hebben. Ook heeft ze met haar 21 jaar al ongelofelijk veel plastische chirurgie gehad.

    Ik vind het echt verschrikkelijk, maar er zijn ook serieus mensen die het mooi vinden. Wat vinden jullie? Vinden jullie het goed dat ze doet wat ze zelf wilt of vinden jullie dit te ver gaan?




    Tell me about it, stud.

    barbie is niet zó dun en heeft ook niet zulke grote borsten.
    het is echt zonde, haar gezicht is op zich niet lelijk als ze maar niet teveel make up op doet


    Miep

    *kuch* Plastische Chirurgie *kuch*

    Nep, bah.


    You are beautiful, you are love.

    het is natuurlijk wel grappig, maar het is ook ziekelijk


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Gaat ze dan ook haar onderbroek aan haar vast naaien en haar tepels laten verwijderen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zij lijkt nog tenminste op een echte barbie xD

    Oh oh Barbie is gewoon een hoer uit het hoerenhuis :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ze is wel te dun, maar ik vind haar verder wel mooi

    eigenlijk wil ik ook op een barbie lijken
    de meisjes op Q zijn meestal gewoon types die dit nix vinden, ik vind het allemaal wel leuk, make-up, lieve jurkjes en alles (behalve ongezond ondergewicht natuurlijk)

    http://www.facebook.com/gayav

    dit ben ik, misschien wel een beetje barbie meisje, maar ik vind mezelf niet fake ofzo, dit is gwoon hoe ik ben

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:45 ]


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Haar zus is ook zo.

    maar er zijn geruchten dat ze een rib heeft laten verwijderen om die kleine taille te krijgen, hoewel zei zegt dat haar lichaam 'puur natuur' is, verkregen door haar Raw-foods diëet en sport.

    Springfield schreef:
    Gaat ze dan ook haar onderbroek aan haar vast naaien en haar tepels laten verwijderen?


    + heel wat


    26 - 02 - '16

    Barbie is onvruchtbaar, want ze heeft daar... Nou ja. Niks.
    En heeft ze nog genoeg geld over om zich te laten plastificeren en haar gewirchten aan de buitenkant te laten plaatsen?
    En iedereen houdt natuurlijk van nylon haar wat je hoofd in groeit, in plaats van eruit. Zo stijlvol.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:00 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    haha jaa, kende ik al.
    er is ook zo'n geval uit Oekraïne, die is pas echt Barbie..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Lol nvm.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:35 ]


    Has no one told you she's not breathing?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Impressie schreef:
    *kuch* Plastische Chirurgie *kuch*

    Nep, bah.

    Waar gaat het heen met de wereld =S.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Die verhoudingen zijn echt niet mooi. wtf


    Save me from myself.