• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox
    Destiny leunde naar achteren met haar ellebogen in het gras en op het moment dat ze wat zegt, staat haar gezicht emotieloos net als de toon in haar stem. ‘Wat moet je? Je bent hier niet om leuk hoi te komen zeggen, en vooral niet tegen mij, dus wat moet je?’ Ik kan er niet veel tussenkrijgen, want Lucas begint weer. ‘Ze is mijn vriendinnetje niet,’ zuchtte hij, alsof het een probleem was dat Destiny je vriendinnetje zou zijn? God, wat was er met die gast?! ‘Maar dat betekend nog niet dat je met je vuile tengels aan haar kan gaan zitten. Bewaar dat maar voor je Caligassletjes,’ Oké, ik wilde eigenlijk heel rustig terug antwoorden, maar merkte toen hij “Caliga” zei dat ik aan May moest denken, omdat ik nou eenmaal aan meisjes denk, maar toen hij “sletjes” erachteraan zei, voelde ik het serieus knappen. Alsof er een knop omdraaide, dus voor ik het doorhad, had ik hem al bij zijn kraag gepakt met een dodelijke blik in mijn ogen. ‘Houdt je mond over mijn afdeling, Porter, en dat zeg ik nog aardig.’ May…


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayden Jason Bright
    'Waar bemoei je je er eigenlijk mee Celeste, en jij ook Bright.' Roep Nathan ons beide aan, 'Jullie weten niet wat er is dus hoepel een eind op,' zegt hij bits. Ik sis even en ga naast Feline staan. 'Het gaat erom dat je ruzie hebt met een vriendin van mij. En vrienden zijn er om elkaar te helpen.' Zeg ik sissend. Ik laat mijn schild over Feline en Celeste heen kruipen zodat als er plots een Caligas uit het niets kwam opduiken hun gaves niet zouden werken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas Justin Porter
    Fox doet een stap naar voren en pakt me bij mijn krijg met een dodelijke blik in zijn ogen. ‘Houdt je mond over mijn afdeling, Porter, en dat zeg ik nog aardig.’
    Ik kijk hem aan en haal dan heel rustig zijn hand van mijn kraag. 'Ik hou mijn mond over jouw afdeling als jij niks probeert bij Des,' zeg ik kalm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Iedereen erbij laten komen? Dat wordt nog eens leuk ;d ]

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik grom maar laat me niet door Feline dwars zitten. Dan komt Celeste er ook nog eens bij, godver op dit moment is ze nog irritanter dan Feline en ik wist niet dat dat kon. Om haar opmerking begin ik hard te lachen, 'En jij gaat wat doen,' zeg ik waarna ik tegenover haar ga staan. Ik ben bijna twee koppen langer dus ik moet naar beneden kijken. Ik moet weer denken aan Feline's angst, waarom was dat haar angst eigenlijk? Ik schud mijn hoofd even, nu niet afzwakken Nathan.

    Destiny Milexi Ramirez

    Als hij Lucas bij zijn kraag pakt en helemaal flipt spring ik op. Lucas is nog aardig kalm maar op een één of andere manier probeer ik hem toch te beschermen. Met één simpele heup beweging duw ik Jace een stukje verder. 'Jij doet godverdomme normaal, boeit me geen reet van wat je zegt of doet maar je doet normaal en blijft van Lucas af,' sis ik dan en ga tegenover hem staan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 1:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je bent telaat. Jayden heeft Feline en Celeste al afgeschermd van andere Gaves dus als je je gar. Geruimd op iemand kaatst dat terug dus zouden we achter Nathans grootste angst komen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    ‘Ik houd mijn mond over jouw afdeling als jij niks probeert bij Des,’ zegt hij kalm, en hij haalt hierbij mijn hand van zijn kraag. Destiny spring op en duwt me weg bij hem, maar ik houd mijn evenwicht en blijf dus gewoon staan, waardoor ik Lucas alleen nog dodelijker aankijk. ‘Jij doet godverdomme normaal, boeit me geen reet van wat je zegt of doet maar je doet normaal en blijft van Lucas af.’ Er gleed een gladde, stoere grijns op mijn gezicht, maar de dodelijke blik bleef nog altijd. ‘Oh, dus het is je vriendinnetje echt niet?’ Zei ik spottend naar hem, ‘Wat zijn de meiden van Leonim dan? Engeltjes die geen verdomde reet iets durven? Oh, what a saints…’ Grijnsde ik verder spottend, al wist ik dat mijn nicht erbij zat en zij juist alles behalve dat was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat moet ik nu bij Celeste doen? Is het nu wel of niet zo? 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lucas Justin Porter
    Des springt overeind en duwt Jace een stukje weg. ‘Jij doet godverdomme normaal, boeit me geen reet van wat je zegt of doet maar je doet normaal en blijft van Lucas af.’
    Er glijdt een grijnst over Fox' gezicht. ‘Oh, dus het is je vriendinnetje echt niet? ‘Wat zijn de meiden van Leonim dan? Engeltjes die geen verdomde reet iets durven? Oh, what a saints…’ ’ zegt hij spottend.
    'Ik weet wel één ding dat ze zijn.' zeg ik nog steeds kalm. 'En dat is dat ze een stuk beter zijn dan die meiden van Caligas,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    Om een één of andere reden is Lucas verschrikkelijk kalm terwijl ik haast uit mijn vel spring, 'Ik ben zijn vriendinnetje niet,' zeg ik eentonig. Mijn stem is net zo kil als daarnet, 'Wie heeft gezegd dat ik niks durf,' roep ik verontwaardigt maar toch kil. Ik zet een stap dichterbij en kijk hem vernietigend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste Jade Fox
    ‘En jij gaat wat doen?’ zegt hij, waarna hij tegenover mij komt te staan. Hij is bijna twee koppen groter dan dat ik ben, dus moet hij naar beneden kijken en ik naar boven. Eigenlijk begint mijn nek al pijn te doen, en ik haat het dat ik altijd kleiner ben, maar ik laat het niet merken en kijk hem dodelijk aan. ‘Ja, en ik ga wat doen, ja!’ riep ik hem toe, ‘Wat, ben je er bang voor, Daniëls? Bang voor een meisje?’ Ik hief mijn hand op, als hij zo door zou gaan, maakte ik straks een ijsklontje van die gast.

    Jace Daniël Fox
    'Ik weet wel één ding dat ze zijn.' Zegt hij nog steeds kalm, wat me behoorlijk frustreerde, 'En dat is dat ze een stuk beter zijn dan die meiden van Caligas,'
    Ik let er niet op hoe Destiny een kille stem heeft gekregen, dat maakt me alleen maar aan het lachen, maar ik kijk Lucas nog steeds dodelijk aan en ik pak dit keer zijn kraag steviger en ruwer beet. ‘Ik zeg het nog een keer, Porter, houdt je bek over de Caligas meiden.’ Zeker over May, want zij hoort bij Caligas, en zij is alles behalve een slet. Automatisch sluit ik mijn vuist nog dichter rond zijn kraag.
    Ik moest hier gewoon weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lucas Justin Porter
    'Ik ben zijn vriendinnetje niet,' zegt Des eentonig. 'Wie heeft gezegd dat ik niks durf,' vervolgt ze verontwaardigd en kil.
    Jace negeert haar en pakt mij weer bij mijn kraag. ‘Ik zeg het nog een keer, Porter, houdt je bek over de Caligas meiden.’ zijn greep wordt steviger.
    Ik trek mijn wenkbrauwen en op en haal zijn handen weer van mijn kraag. 'Laten we gaan, Des,' zeg ik kalm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@HurtedHeart, Jace weer meeten? -wbw-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik zucht even en kijk Lucas aan. 'Graag' zeg ik nu kalmer, 'Laten we gaan,' Herhaal ik. Als ik weg wil gaan en mijn hand langs die van Jace gaat krijg ik een rilling. Iedere keer krijg ik weer die herinnering met Nathan terug. Het is echt verschrikkelijk irritant.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 1:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Talisman schreef:
    [@HurtedHeart, Jace weer meeten? -wbw-]
    [Ja is goed. Alleen ze ligt in haar kamer te slapen. Lekker opgekruld en met opgedroogde traansporen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wacht nog even op Nathan en Feline, en dan antwoord ik ook met Jace, want ik wil dat hij eerst naar Nathan gaat lol.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.