• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    'Graag,' zegt Des als iets kalmer. 'Laten we gaan,'.
    Ik knik en nadat ik Jace nog even aan heb gekeken trek ik Des mee. 'Laten we ergens iets gaan drinken,' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    'Oke,' zeg ik dan rustig. Ik geef Jace geen blik meer waardig en weet even niet meer wat te doen, 'Wat een vreemde eerste dag,' mompel ik dan zachtjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Sorry, was Nathan vergeten XD ]

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik laat een minachtend lachje horen, 'Sorry, bang voor jou?' zeg ik en kijk haar grijnzend aan, 'Liefje, je bent daar nou weer net iets te braaf voor om je gave tegen mij te gebruiken,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    ‘En jij gaat wat doen?’ zegt Nathan waarna hij tegenover Celeste gaat staan. ‘Ja, en ik ga wat doen, ja!’ zegt Celeste‘Wat, ben je er bang voor, Daniëls? Bang voor een meisje?’ ze heft haar hand op en ik krijg zo'n idee wat ze wil gaan doen.
    Nathan lacht minachtend. 'Sorry, bang voor jou?' hij kijkt Celeste grijnzend aan, 'Liefje, je bent daar nou weer net iets te braaf voor om je gave tegen mij te gebruiken,'
    'Niet doen Celes,' zucht ik. 'Hij is het niet waard en dat weet je zelf ook wel,' anders had ik hem allang in de fik gezet.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 1:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace
    Ik loop de school weer in en weet dat ik me zwaar in moet houden om Lucas Porter geen klap voor smoel te geven, dus stamp ik de trappen weer op en wil naar mijn leerlingenkamer gaan, als ik in één van de gangen de stem van Celeste en Nathan hoor. Ze mochten elkaar niet, dus vroeg ik me af wat ze hier dan deden, als ik echter dichterbij kom, zie ik dat er een hele groet Leonim staan. Ik had hier dus echt geen zin in, en loop dus richting Nathan - zonder Celeste een blik waardig te gunnen - en geef hem een goedaardige klap op zijn schouder. 'Yo, dude, wat doe jij hier bij de Leonim?'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste Jade Fox
    ‘Sorry, bang voor jou?’ Hij keek me grijnzend aan en ik wil die grijns er gelijk afvegen. ‘Liefje, je bent daar nou weer net iets te braaf voor om je gave tegen mij te gebruiken,’ Ik dacht het niet, hé! Dat meen je niet? Ik liep op hem af, maar stop als ik Feline wat hoor zeggen. ‘Niet doen Celes, hij is het niet waard en dat weet je zelf ook wel,’ Ik merk hoe Jace erbij komt staan en hoe hij mij geen blik waardig gunt, maar ik kijk alleen maar dodelijk naar Nathan. Dan kijk ik snel even naar Feline. ‘Wel, hij is het wel waar, dat stom stuk vreten.’ Grommend draaide ik me weer om naar Nathan, en dodelijk loop ik op hem af, waardoor ik uit het krachtveld van Jayden kom, maar ik ben zo erg bezig met de woede dat ik dat niet opmerk en ik hef mijn hand op om een stuk van zijn arm te bevriezen als Jace mijn arm ruw vastpakt. ‘Doe dat eens niet.’ Zijn stem klonk dodelijk, eveneens zijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Yo, dude, wat doe jij hier bij de Leonim?' hoor iemand ineens zeggen. Ik kijk op en zie Jace staan en zucht even. Fijn, nog zo'n gladjakker.
    'Wel, hij is het wel waar, dat stom stuk vreten.’ gromt Celeste. Ze loopt uit het krachtveld en heft haar hand al op als Jace haar ineens bij haar arm pakt. 'Doe dat eens niet,' zegt zijn stem dodelijk.
    Ik zucht weer en trek Jace zijn hand van Celeste haar arm. 'Blijf met je poten van haar af,' bijt ik hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Nu Celeste uit Jaydens krachtveld is grijns ik. Snel probeer ik haar angst op te zoeken en bingo. Bang om gebruikt te worden. Ik grijns even, 'Goed gedaan Jace,' zeg ik dan nog, maar dan pakt Feline hem bij zijn arm, 'Blijf jij met je poten van hem af,' bijt ik ook van ons af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste Jade Fox
    Het gaat best snel, Jace pakt mijn hand beet, Feline trekt die van hem eraf en bijt hem toe dat hij van mij af moet blijven en Nathan trekt Feline’s hand van die van Jace eraf en bijt hetzelfde terug. ‘Ik bepaal zelf wel wat ik doe, Daniëls,’ gromde ik naar hem en dan kijk ik naar Jace. ‘En jij moet niet zo’n verdomde backstabber zijn, Jace, ik ben je familie.’ Maar hij gromde alleen maar en keek me terug dodelijk aan. ‘Nee, dat ben je niet. Familie hoort bij de Caligas afdeling.’ Ik kijk weer verslagen naar hem, maar kijk dan naar Nathan en hef mijn hand weer op.

    [Het internet valt trouwens volgens mij wel weg rond twee uur, maar daarna probeer ik wel op mobiel te komen. Ik denk wel dat ik dan de twee personages in één ding gooi, dus als jullie dan op me willen wachten? Dank u. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexander Daniëls

    'Als je dat maar laat Fox,' roep ik dan waarschuwend, 'Eén verkeerde beweging en het zal je zwaar bezuren,' roep ik kil. Ik kijk Jace aan, 'Nog steeds niet te geloven dat dat je nichtje is,' roep ik hoofdschuddend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Blijf jij met je poten van hem af,' bijt Nathan terug. 'Vertel jij me niet wat ik doe,' bits ik tegen hem. . ‘En jij moet niet zo’n verdomde backstabber zijn, Jace, ik ben je familie.’ zegt Celeste tegen Jace. ‘Nee, dat ben je niet. Familie hoort bij de Caligas afdeling.’ ze kijkt naar Nathan en heft haar hand weer op. 'Als je dat maar laat Fox, 'Eén verkeerde beweging en het zal je zwaar bezuren,' roept Nathan tegen haar. 'Nog steeds niet te geloven dat dat je nichtje is,' zegt hij vervolgens tegen Jace
    Ik kijk Jace met bijna open mond aan. 'Wat ben jij voor een ontzettende klootzak?!' roep ik uit. 'Vind je nu echt zo'n achterlijke afdeling belangrijker dan je eigen familie? Ze mag blij zijn dat je haar niet als familie ziet want ik snap echt niet wie jóu nou als familie zou willen hebben'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    'Bemoei je niet zo tussen hun situatie Feline,' roep ik dan. 'Je weet niet wat er tussen hun in hun familie speelt,' zeg ik dan. 'Je weet helemaal niks,' zeg ik dan en kijk haar aan. Ik ben het zat dat ze steeds vooroordelen trekt over iedereen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste
    'Als je dat maar laat Fox,' roept Nathan dan waarschuwend, maar ik let er niet op, 'Eén verkeerde beweging en het zal je zwaar bezuren,' roept hij kil. Feline kijkt Jace aan, 'Wat ben jij voor een ontzettende klootzak?! Vind je nu echt zo'n achterlijke afdeling belangrijker dan je eigen familie? Ze mag blij zijn dat je haar niet als familie ziet want ik snap echt niet wie jóu nou als familie zou willen hebben'. Ik probeer Feline geen eens te kalmeren want ze heeft gelijk. Jace kijkt haar alleen stom en nog steeds dodelijk aan en haalt zijn schouders op. 'Dat kan me echt geen flikker boeien. Zij hoort geen eens meer bij de familie, want Fox hoort bij Caligas en niet bij Leonim,' Hij spuugde het uit en dat was voor mij genoeg om een stukje van Nathans arm in ijs te veranderen. 'Die ontdooi ik pas weer voor je als je aardig doet,' bitch ik naar hem terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexandr Daniëls

    Ik grom als ik een koude laag over mijn arm voel. Nu heeft ze pech gehad. Mijn ogen beginnen te gloeien en lichter te worden waarna allemaal illusies te voorschijn komen bij Celeste. Niet alleen de beelden maar ook het gevoel komt erbij. Ze krijgt te voelen hoe het is om zomaar gedumpt te woorden, als een afdankertje, de beelden die net zoveel pijn doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Bemoei je niet zo tussen hun situatie Feline. Je weet niet wat er tussen hun in hun familie speelt. Je weet helemaal niks,' zegt Nathan tegen mij.
    Ik rol met mijn ogen. 'Ja, en jij zeker wel,' zeg ik sarcastisch.
    Jace haalt alleen zijn schouders op. 'Dat kan me echt geen flikker boeien. Zij hoort geen eens meer bij de familie, want Fox hoort bij Caligas en niet bij Leonim,' hij spuugt de woorden zo wat uit. Vervolgens veranderd Celeste een stukje van Nathans arm in ijs en zijn ogen beginnen een beetje te gloeien.
    Ik zucht en kijk naar Jace. 'Je moet echt eens goed gaan nadenken of je afdeling echt belangrijker is,' zeg ik kalm. 'Ik zelf zou veel liever Celeste als nicht hebben dan hem daar als vriend,'
    Dan kijk ik weer naar Nathan. Ik leg mijn hand even op het ijs op zijn arm en laten het smelten. Er ontstaat een klein plasje water op de vloer maar dat droogt vast wel weer.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 2:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered