• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Nee, daarom zeg ik niks over wat hij zegt tegen Celeste, natuurlijk ik zou familie boven mijn afdeling kiezen, maar dat zou zeker afhangen van de situatie,' zeg ik dan eerlijk wanneer ik klaar ben met Celeste. 'Net zoals ik liever een hond kus dan jou ken, maar hey. Dat gaat nou eenmaal niet. hé' Dan dooit ze opeens mijn arm. Ik frons maar dank dan toch, 'Bedankt,' brom ik zachtjes. De vraag die ik eerder had gesteld popt weer in me op en ik kijk Feline aan,'Waarom was dat eigenlijk je grootste angst,' vraag ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 2:19 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste
    Ik hoorde hem grommen, maar ik grijns alleen groot. Zijn ogen beginnen te gloeien en lichter te worden waarna allemaal illusies te voorschijn komen in mijn gedachtes. Niet alleen de beelden maar ook het gevoel komt erbij.
    Ik hoor al niet meer wat Feline zegt en beleef de beelden alsof ze echt zijn. Dumpen. Het gevoel. Gebruikt worden alsof ik niets ben. Mijn hart gaat steeds harder kloppen en mijn blik gaat van dodelijk naar bang, naar angst. Want in mijn gedachtes sta ik op het punt gebruikt te worden als een one night stand. Ik weet dat het eigenlijk niet echt is, maar het lijkt net een levende nachtmerrie. Kut Jace, het komt allemaal door hem dat ik hier bang voor ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Nee, daarom zeg ik niks over wat hij zegt tegen Celeste, natuurlijk ik zou familie boven mijn afdeling kiezen, maar dat zou zeker afhangen van de situatie,' zegt Nathan. 'Net zoals ik liever een hond kus dan jou ken, maar hey. Dat gaat nou eenmaal niet. hé' zegt hij dan.
    'Dan had je het ook niet moeten doen,' mompel ik. Ik bijt even op mijn lip en krijg erg gelijk spijt van de ik zijn arm heb ontdooid.
    'Waarom was dat eigenlijk je grootste angst,' vraagt hij dan ineens zacht.
    Ik zucht even. 'Eigenlijk is het meer gewoon gekust worden door iemand zoals jou. Want ik wil geen gevoelens krijgen voor iemand waarvan ik weet dat hij toch nooit om iemand zou geven of van iemand zou gaan houden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik knik en reageer er verder niet op. Gevoelens krijgen voor een persoon die niet van jou zou gaan houden. De woorden klinken heel bekend in mijn oren. Ik kan er alleen niet op komen. Als ik dieper en dieper nadenk weet ik uiteindelijk wat het is.
    Mijn grootste angst.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Nathan knikt en ziet er uit alsof hij diep nadenkt.
    Ik schraap lichtjes mijn keel. 'Dus het is beter dat je zoiets niet meer doet, of ook maar iets wat er in de buurt komt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (ik ga 'slapen' guys. Kut internet.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ahh, slaaplekker xx tot morgen ;oo]

    Nathan Alexander Daniëls

    Vaag hoor ik nog wat ze zegt, eigenlijk niet maar oke. Zonder wat te zeggen loop ik het gangetje uit en loop opweg naar mijn kamer waar ik op bed ga liggen en even mijn gedachte op een rijtje probeer te zetten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Ik zucht even als Nathan nu helemaal niet meer reageert en zonder nog iets te zeggen wegloopt. Ik wil nog achter hem aanlopen maar hij loopt de trap richting de Caligas-leerlingenkamer dus ik kan het beter maar niet doen. Ik spreek hem vast binnenkort nog wel door dat klote samenwerkingsgedoe. Serieus waarom moet dat nou net weer met hém zijn. Één van de personen die ik echt níet uit kan staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [tralala... Mijn Topics. Weet niet of het nodig zal zijn maar ach]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sorry Peepz ik viel in slaap Vanacht :S]
    May Rose White
    Ik had het hele gevecht uit het raam kunnen zien, voor zolang het een gevecht was, Jace greep Lucas dacht ik vast en zijn gezichtsuitdrukking stond kil. Waarom deed hij zo? Het was Zelfs voor mij een raadsel. Destiny kwam ertussen en Jace kalmeerde even, maar toen Lucas weer wat zei. Uit zijn lippen kon ik iets met Caligas en meisjes zien stoomde hij weer op hem af. Waarom werd Jace boos als hij over Caligas meisjes sprak. Hij wist als Lucas zei dat we Sletten of hoeren waren het eigelijk waar was. Dat waren we ook, afgezien van mij, ik was gelukkig compleet veranderd. Jace stoomde naar binnen, maar des ondanks dat hij niets deed deed het zeer dat hij weg was gelopen. Zomaar. Ik voelde hoe de opgedroogde traansporen braken toen er nieuwe op terecht kwamen ik sloot langzaam mijn ogen en krulde me op. Tranen bleven stromen en ik trilde, maar ik viel al snel in slaap.

    Jayden Jason Bright
    Er gebeurde zo veel. Celeste stapte uit mijn schild, maar als iemand aanviel zal ik het over haar heentrekken. Toen kwam Jace erbij. Nathans arm veranderde in ijs en zijn ogen gloeide. Ik vond eigelijk dat ik bloed zou moeten laten vloeien, maar dat ging moeilijk. Jace was een hele vampier en Nathqn was net als mij een half vampier. Ik zag dat Celeste haar ogen groot werden en Nathans ogen groeide. Toen ik haar bijna zag stressen liet ik mijn schild weer over haar heen vloeien (Je ziet of merkt het niet alleen je bent dan imuum voor gaves :)). Toen voelde ik Nathans kracht ertegenaan klappen. Feline deed een stap naar voren en verlosde hem van het ijs. Nathan liep weg. Wacht waarom liep hij ook al weer weg? Was hij bang? Ik zuchte toen hij weg was. Jace zou wel volgens mij geen familie reünie willen.

    [Ik ga vandaag naar Amsterdam lekker shoppen dus ik heb niet vaak internet. Alleen bij de Mac :). Ik ga om 11 uur weg en ben rond 6 uur thuis en dan denk ik tot 1.30 wakker :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    Ik kijk nog even naar Jace en richt daarna mijn aandacht op Celeste en Jayden.
    'Eh, bedankt. Denk ik,' zeg ik. 'Maar ik had me zelf ook wel kunnen redden,' voeg ik er nog aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    Er kwam een beschermend schild over me heen en mijn gedachtes over mijn angst stopten. Gelijk liet mijn hart een zucht dat het voorbij was, eindelijk voorbij… maar ik wist dat ik het niet altijd kon vermijden, een keer zou het waarschijnlijk gaan gebeuren en de gedachte daaraan laat me al rillingen over mijn ruggengraat lopen.
    Met een dankbare blik keek ik naar Jayden en ik draaide me weer naar Nathan om hem weer wat aan te doen, gewoon voor het feit dat hij mij überhaupt die angst had gegeven, maar hij was weg. Iets dat ik raar vind, aangezien Jace er nog wel stond. Hij keek me eerst raar aan, maar liep toen weg, hij zei geen enkel woord tegen ons en gunde ons ook geen blik meer.
    Asshole.
    'Eh, bedankt, denk ik,' Hoor ik dan van Feline's kant. 'Maar ik had me zelf ook wel kunnen redden,' Ik keek haar ietwat emotieloos aan, iets dat niet mijn bedoeling was, maar dit hele gebeuren liet me gewoon weer een muur over me heen trekken. 'Dat weet ik, maar het kon geen kwaad,' Wel dus, en dat zag je maar net weer met die angst van mij... Ik moest en zou Nathan terugpakken!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Nathan was al klaar btw met zijn gave en leukk ik ga ook naar Amsterdam vandaag ;dd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    Nathan liep opeens weg, een gebeurtenis die ik wel heel raar van hem vond, want hij doet dat nooit in buurt van een Leonim! Dus ik keek hem eerst na en keek toen naar mijn nichtje, die er nog steeds bij stond als een standbeeld. Nathan had haar vast haar grootste angst laten zien, al vroeg ik me af wat dat was. Zelfs ik wist dat niet, maar Celeste kennende weet niemand dat, behalve Nathan nu… En waarom zei hij “bedankt Jace”? Ik snapte er geen hol meer van, maar goed, haar angst zal wel iets stoms zijn zoals bang zijn voor spinnen of zo. Ik wuifde het weg en liep zonder de Leonim nog een blik waardig te gunnen in dezelfde richting als Nathan, naar onze leerlingenkamer. Toen ik Nathan zag zitten, liep ik naar hem toe. ‘Dude, waarom liep je opeens weg?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.