• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Geloof me, ik weet hoe blij je bent,' zegt Nathan waarna hij tegen een muur aan gaat zitten en zijn knieën optrekt.
    'Ik bedoelde meer iets van zitten op een bank,' mompel ik.
    Ik zucht zachtjes. 'We kunnen wel naar de gezamenlijke woonkamer gaan. Daar staan wel banken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik zucht, 'Wat jij wil,' mompel ik dan. Ik had nu even geen zin in ruzie of wat dan ook, dat heb ik namelijk al genoeg. We lopen richting de gezamelijke woonkamer en als ik daar ben kijk ik Feline aan, 'Nog een specifieke bank mevrouw?' roep ik lichtjes geirriteerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik post mijn dingen later, want ze zitten me te pushen dat ik nu weg moet gaan >.> Dan kan ik me niet concentreren, sorry van die stomme kutten die mij dwingen! D:
    Ik probeer op te schieten, maar ik kan het niet beloven...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Wat jij wilt,' mompelt Nathan.
    Hij loopt richting de gezamenlijke woonkamer en ik trek Jerry met me mee en loop dan achter hem aan.
    'Nog een specifieke bank mevrouw?' vraagt hij geïrriteerd.
    Ik rol met mijn ogen en ga dan op een willekeurige bank zitten en trek Jerry naast me. 'Dit wordt nog een lange nacht,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik zucht en ga naast haar op de bank zitten waarna ik met mijn hoofd naar achteren leun en onderuit gezakt ga zitten. Ik kijk voor me uit en denk dan rustig na over van alles en nog wat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Na een tijdje voel ik ineens een hoofd op mijn schouder. Ik kijk opzij en zucht als ik zie dat Nathan al slapend tegen me aanleunt.
    Ik geef hem een harde zet zodat hij van de bank afvalt maar ik glij zelf ook van de bank af en beland boven op hem. Oh, wat is mijn leven toch weer geweldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ruw wordt ik uit mijn slaap gewekt. Als ik op de grond val valt Feline mee en belandt ze boven op me. 'Waar was dat goed voor!?' zeg ik geirriteerd en slaperig. 'Je had me ook normaal kunnen wekken hoor,' sis ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Waar was dat goed voor!?' zegt Nathan geïrriteerd en slaperig. 'Je had me ook normaal kunnen wekken hoor,' sist hij.
    'Als je niet tegen me aanlag had ik dat ook wel gedaan,' sis ik terug waarna ik van hem af glij en hem een geïrriteerde blik toe werp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Sorry, was bezig met mijn natuurkunde ]

    Nathan Alexander Daniels

    Ze staat op waardoor ook ik gedwongen op moet staan. Ik sta op en grom, 'Ja het spijt me dat ik moe ben ja, jezus ik probeer nog normaal te doen maar jij, je maakt het me aardig moeilijk,' grom ik dan en pak haar bij haar boven armen af, 'Wat is jou probleem, ik mag je net zo als dat jij mag maar kan je proberen om normaal te doen. Ik zit godverdomme met jou opgescheept en jij met mij. We zullen hier moeilijk onderuit kunnen komen zo lang jij je zo blijft gedragen. Het is voor ons allebei moeilijk,' grom ik dan terwijl het bloed naar mijn hoofd stijgt en ik me erg moet inhouden om niet te slaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik knikte en liep met haar meem terwijl ik rond keek.
    "Wow jij vergeeft eigenlijk ook snel mensen" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    'Ja het spijt me dat ik moe ben ja, jezus ik probeer nog normaal te doen maar jij, je maakt het me aardig moeilijk,' gromt Nathan en hij pakt me bij mijn bovenarmen.
    'Wat is jou probleem, ik mag je net zo als dat jij mag maar kan je proberen om normaal te doen. Ik zit godverdomme met jou opgescheept en jij met mij. We zullen hier moeilijk onderuit kunnen komen zo lang jij je zo blijft gedragen. Het is voor ons allebei moeilijk,' gromt hij dan.
    Ik werp even een blik op Jerry maar die is in slaap gevallen. Ik zucht even en kijk weer naar Nathan.
    'Ja, het is heel erg duidelijk dat je normaal probeert te doen,' zeg ik sarcastisch terwijl ik mijn armen los probeer te trekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Dat komt omdat het nog niet te laat was' grijns ik, ik kijk nog even rond. Dan zie ik een jongen een steegje ingaan, en ik grijns. Ik ren naar hem toe, en duw hem tegen de muur. Ik bijt in zijn nek en begin met drinken. Als ik klaar ben is hij bleek en mager. Grijnzend loop ik terug. 'Zo doe ik dat.' grijns ik.


    El Diablo.

    Nathan Alexander Daniels

    'Godverdomme Feline,' roep ik dan maar hou de greep toch strak. Ik kijk haar aan en zeg even niets. 'Waarom doe je zo moeilijk,' roep ik dan. Misschien was ik ook zo geweest als ik haar was maar alsnog. Ik heb het er even moeilijk mee en voor mij doen doe ik best rustig. Dat weet zij ook.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Alsnog zou ik iemand niet zo snel vergeven" zei ik voor ze weg rende.
    "Ja zo'n idee had ik al maar nu weet ik het zeker" zei ik lachend toen ze terug kwam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    'Godverdomme Feline,' roept hij terwijl hij de greep stevig houdt. 'Waarom doe je zo moeilijk,'
    'Wat denk je zelf? Ik zit vast aan jou! Dat die Caligas meiden je zo geweldig vinden betekend niet dat iedereen dat vindt,' bijt ik hem toe. 'En laat me los, verdomme!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered