• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    ‘Dat gebeurd er als je nog een keer op je lip bijt, dame, herinner dat…’ Als hij dit bedoelde dat ik zat elke keer kreeg als ik op mijn lip beet zou ik er geen problemen mee hebben. Ik wil antwoorden, maar ik voel zijn zachte lippen al weer op de mijne. Ik huiverde weer even. Het voelde lekker. Goed en vertrouwd en ik wist wel hoe we elkaar opgeilde. Ik laat mijn hand van zijn nek naar zijn buik naar zijn bobbel in zin broek gaan. Ik grinnik onschuldig. Ik ging nu misschien wel te ver. Ik had mezelf misschien iets te ver laten gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    Op het moment dat ik haar hand van mijn nek naar mijn getrainde buik naar de bobbel in mijn broek voel gaan, grijnsde ik groot en voelde ik me warmer worden. Ze grinnikte onschuldig en ik keek haar aan, terwijl ik soms nog kusjes op haar lippen drukte. “Stiekem ben jij een bad girl, May toch…” Weer drukte ik hierna mijn lippen op die van haar, maar zoende haar ruwer en intiemer en liet mijn tong lang die van haar strelen, waardoor die en kat en muis spelletje speelden. Mijn hand die op haar heup lag, ging langzaam maar zeker onder haar shirt en streelde haar blote zij en rug, terwijl mijn andere hand dat bij haar bovenbeen deed.

    Celeste Jade Fox
    We liepen de trappen af naar beneden, en zo naar buiten het pleintje op. Het was buiten redelijk fris, maar niet zo erg dat je, je warm aan moest kleden. Het was lekker fris en de lekker geurende buitenlucht deed me goed. “Best wel frisjes vandaag.” Zei Louise en ze keek even naar de maan. Ik knikte en keek ook naar de maan. “Ja, maar het is wel lekker, niet koud en ook niet warm. Ik vind het precies goed!” Ik draaide rondjes in de donkere buitenlucht met mijn ogen dicht en rende toen naar de poort, waarna ik me omdraaide naar Louise. “kom je nog?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    Ze rende al heel snel naar de poort. Ze draaide zich om.'kom je nog?' Vroeg Celeste aan me. Ik rende op mensen snelheid naar haar toe. 'Wedstrijd wie het eerst bij het park is?' Vroeg ik. Ik zou met rennen een half vampier al makkelijk kunnen verslaan, maar ik had gewoon zin om te vliegen. Ik Keek even over mijn schouder naar mijn rug en keek toen weer vooruit. Binnen een paar seconden verschenen een paar gigantische zwarte vleugel en ik steeg 4 meter omhoog.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xHeavenlyx schreef:
    Feline Haven Chase
    'Dus je bent blijkbaar even nutteloos als ik,' kaatst Nathan terug. 'Hoe gaan we dit doen,' mompelt hij dan. Hij kijkt me aan. 'Hoe wil je dit oplossen,'
    'Je? Als je verwacht dat ik dit in me eentje ga oplossen kan je mooi een eind op flikkeren,' sis ik. 'Wat nu natuurlijk niet kan,' zucht ik daarna.
    'Ik heb geen idee hoe dit,' ik maak een gebaar met mijn armen, 'weg kan. Ik heb geen eens idee wat het precies is,' zucht ik.

    Lucas Justin Porter
    'Dat is gemeen,'
    Ik lach even om het gezicht dat ze trekt.
    'Kan je me echt geen hint geven?'
    Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Nope, je mag het helemaal zelf doen,' grijns ik.


    Password schreef:
    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline kijkt om en glimlacht. "Juist niet. Je bent eerder mijn reddende engel," Zegt ze. "Maar goed, ik en hij daar," Zijn vinger priemt naar Nathan. "Zitten blijkbaar aan elkaar vast," Zucht ze. "We kunnen niet verder als een paar meter uit elkaar,"
    Ik kijk ongelovig van Feline naar Nathan. "Is dit een grap?" Mompel ik, maar wacht niet op antwoord. "Vast zitten aan een Caligas, dat heb je lekker voor elkaar, Chase," Zeg ik met een grijns.


    xHeavenlyx schreef:
    Feline Haven Chase
    Jerry kijkt ons ongelovig aan. 'Is dit een grap?' mompelt hij. 'Vast zitten aan een Caligas, dat heb je lekker voor elkaar, Chase,' grijnst hij.
    Ik rol met mijn ogen. 'Erg grappig, Jer,' zucht ik. 'Serieus, volgens mij heeft God of welke gast dan ook die aarde heeft gemaakt echt een hekel aan me. Eerst kúst die sukkel me en nu zit ik ook nog aan hem vast. Letterlijk,'


    Password schreef:
    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline rolt met haar ogen. Als ik toe moet geven, dat zag er best sexy uit. "Erg grappig, Jer," Zucht ze. "Serieus, volgens mij heeft God of welke gast dan ook die aarde heeft gemaakt echt een hekel aan me. Eerst kúst die sukkel me en nu zit ik ook nog aan hem vast. Letterlijk," Ratelt ze.
    "Wat?!" Roep ik uit. Ik kan mijn oren niet geloven. "Heeft die gozer je gekust?" Vervolg ik even ongelovig en woedend. Wat denkt hij wel?! Feline is niet míjn meisje, maar wel een vriendin. Niet iedereen plant zijn lippen op de hare!


    xHeavenlyx schreef:
    Feline Haven Chase
    'Wat?!' roept hij uit. 'Heeft die gozer je gekust?' vervolgt hij op een ongelovige en boze toon.
    'Ja, hij heeft me gekust,' zucht ik. 'Het is niet helemaal zijn schuld, denk ik,' geef ik toe. 'Ik lokte het een beetje uit,' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    Ze rende op mensen snelheid naar me toe en toen ze bij me was, vroeg ze “Wedstrijd wie het eerst bij het park is?” Ze keek over haar schouder naar haar rug en toen weer vooruit, binnen enkele secondes verschenen er gigantische zwarte vleugels en steeg ze vier meter omhoog. Ik zag dat ze op me neer keek en ik zwaaide mijn armen omhoog terwijl ik naar haar lachte. “Hey, dude, dat is niet eerlijk! Neem me mee!” Ik huppelde en sprong heen en weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    Ik lachte me kapot boven in de lucht. “Hey, dude, dat is niet eerlijk! Neem me mee!” Zei ze , terwijl ze heen en weer sprong. 'Kan je gelijk kijken hoe snel je kan rennen!' Zei met een grijns op mijn gezicht. Ik vloog naar de poort van de school. Ik ging even op de grond staan. 'Waarschijnlijk ziet niemand ons toch .' En ik steeg weer op


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox
    "Kan je gelijk kijken hoe snel je kan rennen!" Ik hoorde hoe ze zich boven in de lucht kapot lachte, en ze vloog naar de poort van de school, waar ze even op de grond ging staan maar toen weer op steeg.
    Op mijn vampier snelheid rende ik haar achterna, maar ik zwaaide en sprong ondertussen nog steeds, wat een heel raar beeld gaf. "Dude, neem me dan mee in de lucht! This is so unfair!" Ik liet een pruillipje mijn gezicht op dwalen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Dude, neem me dan mee in de lucht! This is so unfair!' Zei ze met een pruillipje. Ik ging even op een muur zitten. 'Ik denk dat dat niet fijn voor beiden is. Ik heb de hele vakantie niet kunnen vliegen. Dan zijn ze vaak wat zwakker.' Zei ik. Ik keek even rond en zag duidelijk geen mensen. 'Ik zie je in het park!' Ik stond op en zette met mijn voeten af en vloog langzamer dan normaal dan normaal naar het park.
    [Ik ga slapen, want ik moet morgen weer vroeg op D:. Trusten iedereen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik ga ook slapen, trusten. ^^ Morgen plaats ik wel een post]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexander Daniëls

    'Eindelijk, je ziet in dat het niet volledig mijn schuld is,' grom ik dan. 'En ik bedoelde het gewoon als misschien had jij een voorstel,' zeg ik geirriteerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Alsnog je had het ook gewoon niet kunnen doen,' zucht ik. 'En nee, ik heb dus geen idee wat we kunnen doen om van dit af te komen. Misschien kan je even meedenken of is dat te veel voor je kleine pindabreintje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik dacht dat er panda stond.. ]

    Nathan Alexander Daniels

    'Ik vraag toch eerst om jou mening, godver het is ook nooit goed met jou,' roep ik dan. 'Maar misschien kunnen we even naar hun toe gaan,' zeg ik en wijs naar het groepje leerkrachten die stonden te gniffelen, 'Misschien kunnen zij ons wijzer maken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ja, ze willen ons dolgraag helpen. Daarom lachen ze ons nu ook uit,' zeg ik sarcastisch.
    'Maar goed, we kunnen het altijd proberen,' zucht ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Ik kom tenminste met een plan,' zeg ik dan en sta op. 'Misschien kunnen ze ons duidelijk maken waarom ze dit hebben gedaan en wanneer het weer weggaat,' zeg ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Jaja het is al goed,' zucht ik.
    'En misschien kunnen ze het inderdaad wel uitleggen, kom laten we gaan,' zeg ik waarna ik naar de leraren loop. Normaal gesproken trek ik mensen altijd mee bij hun arm maar geen haar op mijn hoofd die er ook maar denkt om hem aan te raken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered