• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik grom en wordt al snel meegetrokken. Als we voor de docenten staan kijk ik ze chagrijnig aan. 'Kunnen jullie ons uitleggen wat we hier mee moeten,' Zucht ik en hef min arm op waardoor die van haar ook omhoog gaat. Dan zie ik de handboeien lichtjes oplichten als één van hen begint te praten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Wij mogen jullie niks zeggen,' zegt een van de leraren. 'Het is de bedoeling dat jullie samen een oplossing vinden.' En met die woorden lopen de leraren weg.
    'Nou wat was dat een geweldig advies,' mompel ik.
    'Ze laten die handboeien toch wel losgaan als we naar bed moeten. Hoop ik tenminste,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Ik hoop het wel ja,' zeg ik dan. Mooi niet dat dat kind bij mij slaapt. Of uberhaupt ik bij haar. Ik krijg een rilling bij de gedachte en loop dan mokkend weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Gatver, het idee om bij hem in bed te slapen. Ik ga nog liever dood.
    Nathan loopt weg waardoor ik word meegesleurd. Ik grijp me vast aan Jerry zodat hij gedwongen wordt om te stoppen. Ik lach zachtjes als hij door de plotselinge tegenkracht zijn evenwicht verliest en valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Als ik op de grond zit grom ik even, 'Je kan ook even meewerken ja,' roep ik dan. Ik gaap even, lange dag. Moeilijke dag en ook verschrikkelijke dag. 'Ik ben moe, wil gaan slapen. Jij?' vraag ik dan. 'Anders ben ik denk ik gedwongen om op te blijven,'

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik grinnik even, 'Ik kom er wel achter,' zeg ik dan. Ik gaap even heel diep en leun dan tegen Lucas aan, 'Ben moe,' mompel ik dan zachtjes en leg mijn hoofd op zijn borstkas.
    Door zacht geneurie van mezelf laat ik mezelf langzaam in slaap vallen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Het is nog maar 9 uur,' zeg ik.
    'Maar je teddybeer mist je zeker, en jij hem,' voeg ik er liefjes aan toe.
    'Laten we eerst maar iets verzinnen om los te komen want ik ga dus echt niet met jou in een bed slapen. Ik ga nog liever dood.' Zeg ik er bits achteraan.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 1:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry viel gisteren perongeluk in slaap]
    May Rose White
    Hij haalde zijn lippen van die van mij af en grijnsde even groot. “Stiekem ben jij een bad girl, May toch…” Kwam er hees bij hem uit. Hij drukte soms kusjes op mijn lippen. Hij drukte weer zijn lippen op die van mij. Het was ruwer dan in het begin, maar ook intiemer alsof we samen aan het smelten waren. Zijn tong likte de mijne en zijn hand ging van mijn heup naar onder mijn shirtje. Hij streelde mijn blote zij en rug. Ik onderdrukte een kreun, maar toen zijn andere hand naar mijn bovenbeen ging kreunde ik gesmoord door zijn lippen. Hij was echt goed en dit was pas het voorspel. Met mijn hand besloot ik iets omhoog te kruipen en ik telde en tekende zijn blokjes tot ik bij zijn broek kwam waar ik besloot weer over zijn bobbel te wrijfen

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 19:37 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    James

    "Sorry ik zal het nooit meer doen" zei ik lachend voor ze het raam uitspringt. "Kom je nog?" hoorde ik vanaf beneden. Ik spring op het venster bank en vervolgens uit het raam. "Ik ben er al" zei ik lachend toen ik beneden stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline en Nathan liepen naar de leerkrachten, die even verderop stonden. Ik slenterde er achteraan. De leerkrachten hadden niet veel goeds te zeggen. Fijn.. Dan blijven die twee nog even aan elkaar vast zitten. Wacht eens even.. Als ze niet verder dan een paar meter uit elkaar kunnen moeten ze bij elkaar in bed slapen?! Geen haar aan mijn hoofd die er aan denkt dat die gozer bij Feline in bed ligt. Wie weet wat die viespeuk allemaal kan gaan doen?
    Er trekt een rilling over mijn lichaam als ik er aan denk.
    Plotseling wordt ik door Feline meegetrokken, doordat ik mijn evenwicht weet te behouden, valt Nathan op de grond. Ik kan het niet onderdrukken en begin te lachen.
    "Laten we eerst maar iets verzinnen om los te komen want ik ga dus echt niet met jou in een bed slapen. Ik ga nog liever dood," Zegt Feline.
    "Oké, ga dan niet dood. We lossen dit wel op," Zeg ik twijfelend.

    Chayenne

    Ik grijns, 'mooi zo' lach ik. Ik begin met lopen naar de stad, en kijk goed rond. Even kijken of er vanavond goede slachtoffers zijn.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Oké, ga dan niet dood. We lossen dit wel op,' zegt Jerry twijfelend.
    Ik bijt op mijn onderlip en knik.
    'En als we geen oplossing kunnen vinden dan blijf ik wel de hele nacht wakker,' zucht ik. Ik weet nu al dat ik dat toch niet vol ga houden.
    Echt waarom moet ik nu niet weer aan Náthan vast zitten. Als ik nou vast zat aan Jerry of Jayden zou het een stuk minder erg zijn.

    [ik ben even folders lopen en daarna boodschappen doen]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 11:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "En als we geen oplossing kunnen vinden dan blijf ik wel de hele nacht wakker," Zucht ze.
    "In ieder geval, als je het net erg vindt, blijf ik bij je. Ik vertrouw die gozer voor géén cent," Zeg ik met een blik op Nathan.

    Nathan Alexander Daniels

    'En ik wordt nog liever gemarteld,' mompel ik dan. 'Het is 9u ja, maar ik kan er niks aan doen dat ik bek af ben jij bent hier niet al sinds laat me eens zeggen, de hele zomer.' roep ik dan. 'Maar oke, heel de nacht wakker blijven is goed. Trouwens, wees neit bang dat ik je iets aan doe. Geloof me ik wordt nog liever gemarteld door een stel hondsdolle beesten dan dat ik jou iets aan doe sorry,'

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:31 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'In ieder geval, als je het net erg vindt, blijf ik bij je. Ik vertrouw die gozer voor géén cent,' zegt Jerry met een blik op Nathan.
    'Als je bij me blijft ben je echt een schat,' glimlach ik naar hem.
    'En ik wordt nog liever gemarteld,' mompelt Nathan.
    'Het is 9u ja, maar ik kan er niks aan doen dat ik bek af ben jij bent hier niet al sinds laat me eens zeggen, de hele zomer.' roep ik dan. 'Maar oke, heel de nacht wakker blijven is goed. Trouwens, wees niet bang dat ik je iets aan doe. Geloof me ik wordt nog liever gemarteld door een stel hondsdolle beesten dan dat ik jou iets aan doe sorry,'
    'Je wil niet weten hoe blij ik ben om dat te horen,' bijt ik hem.
    'En als we de hele nacht wakker moeten blijven laten we dan op zijn minst ergens gaan zitten,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik zucht, 'Geloof me, ik weet hoe blij je bent,' zeg ik dan nog kalm en rustig. Door de vermoeidheid die overneemt veranderd mijn gedrag lichtjes, ik ben rustiger, kalmer en op een één of andere manier ook vriendelijker. Ik weet niet als ik me zo ga gedragen bij haar maar oke. Ik zucht en ga dan tegen een iets wat comfortabelere muur aan zitten. Ik leun met mijn hoofd ertegen aan en trek mijn benen op waarna ik ook mijn handen erover zet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.