• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik grijns, en werp nog een blik op de dode bleke jongen in het steegje. 'Dit kan er wel mee door voor drie dagen sowieso' lach ik. Ik veeg mijn lippen af, en kijk naar de lucht.


    El Diablo.

    Nathan Alexander Daniëls

    Koppig laat ik haar niet los, 'Waar slaat dat op. Wat heeft dat er mee te maken?! En waarom betrek je hun erbij. Denk je dat ik godverdomme blij ben om aan jou vast te zitten. Maar bedenk even dat als we niet normaal doen tegen elkaar dat we ook niet van elkaar afkomen. Denk je dat die leraren zo dom zijn om dat te gaan doen!?' roep ik dan. Ik kijk haar recht in haar ogen aan en verdwaal bijna in haar ogen maar weet me er nog net uit te krijgen. Verward haal ik mijn greep van haar af en weet even niets te doen. 'Sorry,' zeg ik dan uiteindelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Waar slaat dat op. Wat heeft dat er mee te maken?! En waarom betrek je hun erbij. Denk je dat ik godverdomme blij ben om aan jou vast te zitten. Maar bedenk even dat als we niet normaal doen tegen elkaar dat we ook niet van elkaar afkomen. Denk je dat die leraren zo dom zijn om dat te gaan doen!?' roept hij.
    Hij kijkt me aan en zijn gezichtsuitdrukking veranderd naar verward.
    Als hij eindelijk mijn armen loslaat wrijf ik er even overheen. Hopelijk wordt dat geen blauwe plek.
    'Sorry,' zegt hij dan.
    Ik kijk hem verbaasd en wil bijna weer een sarcastische opmerking maken maar die kan ik nog niet op tijd inslikken. 'Het is al goed,' mompel ik.
    'Maar denk je echt dat "normaal" doen tegen elkaar helpt?' zucht ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik knik, 'Een soort van ja,' zeg ik dan rustiger en plof weer op de bank. 'Dat is toch hun doel?' mompel ik en leun tegen de zij leuning aan. 'ALs we het geloofwaardig over laten komen misschien,' zeg ik nog staar weer voor me uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Een soort van ja,' zegt hij rustig en hij gaat weer op de bank zitten. 'Dat is toch hun doel? Als we het geloofwaardig over laten komen misschien,'
    'Dat is zo ongeveer mission impossible,' mompel ik. 'En je hebt denk ik geluk dat Jerry al slaapt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    ´Zal wel,´ antwoord ik nog op het Jerry geval. Ik zucht en begin weer slaperig te worden.
    Na een tijdje slaap ik ook maar wordt ruw wakker uit een verschrikkelijke nachtmerrie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Zal wel,' zegt Nathan waarna hij weer inslaap dommelt.
    Ik kijk verveeld voor me uit als iemand naast me ineens hevig beweegt. Ik kijk Nathan vragend aan. 'Is er iets mis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik schud hevig mijn hoofd, 'Nee, nee er is niks,' zeg ik dan en blijf deze keer zeker weten wakker. Ik kijk Feline even aan maar probeer me weer te focussen. Wat gebeurd er nou? Ik heb deze nachtmerries allang al niet meer gehad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Nathan schudt hevig zijn hoofd. 'Nee, nee er is niks,'
    'Geloof je het zelf,' mompel ik. Net als ik iets wil vragen gaat de deur ineens open.
    'Natie!' zegt een meisjesstem. Ik kijk op en zucht geïrriteerd als ik Mona zie. Een van de grootste sletten ooit. 'Wat doe je hier met...hun,' vraagt Mona aan Nathan waarna ze bij hem op schoot ploft.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op maar zeg niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik schrik op als ik opeens een stem hoor, 'Natie!' zegt ze dan. Ik draai me om en Mona ploft bij me op schoot. Ik grijns kort, 'Wat doe je hier met...Hun,' vraagt ze terwijl ze naar Feline en Jerry wenkt. Ik zucht, 'Lang verhaal,' zeg ik dan. Ze komt dichterbij me zitten en grijnst. Een grijns verschijnt ook op mijn gezicht. 'Waarom kom je niet mee,' fluistert ze in mijn hoor maar net hard genoeg dat Feline het hoort.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Lang verhaal,' zegt Nathan.
    Mona kruipt dichter tegen Nathan aan en er verschijnt een grijns op haar gezicht. Nathan begint ook te grijnzen. 'Waarom kom je niet mee,' hoor ik haar in zijn oor fluister.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en sta dan op. Ik pak Mona ruw bij haar arm en sleur haar zowat van Nathan's schoot af.
    'Natie, kan jammer genoeg voor jou niet met je mee. Dus dag dag,' zeg ik liefjes terwijl ik haar de kamer uit duw en de deur dicht trek.
    'Mooi niet dat jij je vieze praktijken uit gaat voren waar ik bij zit,' zeg ik tegen Nathan en ik ga weer op de bank zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik wordt overal naar mee gesleurd en ik schrik even. 'Mooi niet dat jij je vieze praktijken uit gaat voeren waar ik bij zit,' zegt ze wanneer we weer op de bank gaan zitten. Ik schud mijn hoofd, 'Leuk dat je dat van me denkt maar nee, zo ver ga ik niet,' zeg ik dan tegen haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Nathan schudt zijn hoofd. 'Leuk dat je dat van me denkt maar nee, zo ver ga ik niet,'
    'En je verwacht van me dat ik dat geloof?' grinnik ik. 'Kom op Nathan. Iedereen weet dat je een player bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'En dat betekent dat ik dat voor jou neus doe?' zeg ik ook met een lichte grinnik. 'Nee, zo verschrikkelijk ben ik echt niet.' zeg ik dan.

    [ Ik ga spreek je later ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'En dat betekent dat ik dat voor jou neus doe?' grinnikt hij. 'Nee, zo verschrikkelijk ben ik echt niet.'
    'Dat weet ik nou zo net niet,' mompel ik. 'Ik zie je er wel voor aan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered