• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    Hij hield me strakker vast en het begon bijna pijn te doen. Zjn hand onder mijn shirtje ging naar mijn borsten en voor ik het doorhad zat hij al aan mijn borsten. Hij ging te ver. 'Dit gaat te ver Jace.' Zeg ik gesmoord door zijn lippen. Ik wist dat hij het zal horen, maar hij luisterde niet. Ik wou het nog niet doen of zo ver gaan. Hij luisterde alleen niet. Ik was tever gegaan. Ik opende mijn ogen en je zag mijn ogen als vloeibaar goud. Ik ging zijn energie eruit zuigen anders ging het tever. Ik begon het uit zijn lichaam te zuigen. Voor mij was het een seconde maar voor hem 10 seconde. En dat maakte me best bang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Alexander Daniels

    'Gevoelloze klootzak,' ik lach nog even en kalmeer mezelf terwijl ik me van haar omdraai. Mijn woede moet ik met moeite onder bedwang houden en ik wend mijn blik van haar af. Door de woede beginnen tranen te branden maar die hou ik in, tot zo ver dat kan.
    Ik snap niet waarom alles wat ze tegen me zegt, waarom het me zo raakt? Ik heb het allemaal vaker gehoord, maar nu doet het me pijn. En waarom nu?

    [ Kak..ik moet gaan, ben er pas vanavond weer x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Celeste Jade Fox
    ‘Doe maar thee.’ Zei Louise en ik zag dat hij haar weer van top tot teen bekeek. Jammer genoeg had zij geen vest of iets bij haar, waardoor het erg riskant in dit drukke restaurantje was om een vest voor haar te toveren. ‘Mag ik misschien je nummer?’ Hij vroeg het zonder enkele verlegenheid en net op het moment dat ik er wat op wilde zeggen, zei Louise al wat. ‘Neem haar bestelling of je krijgt een klap.’ Zei ze boos, en hij keek gelijk naar mij. ‘Als je me nog een keer gaat bekijken, trap ik je voor je schenen.’ Zei ik monotoon, maar nog enigszins kalm en hij hield gelijk op om verder naar mij te kijken. Hij kuchte en voordat hij zijn mond ook maar open deed, zei ik, ‘Ik wil een cola en snel een beetje graag.’ Hij keek me raar aan, maar ik trok mijn wenkbrauwen op als teken dat ik het meende. En weg was hij. Ik keek naar Louise. ‘Wat een creep.’

    [Ik moest aan een andere personage van mij denken, Nana, zij zou hem allang elke hoek van het restaurant hebben laten zien. Haha.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Hastings
    Ik bijt op mijn op mijn lip en kijk Nathan twijfelend aan.
    'Ik denk gewoon niet dat je ooit om een meisje zou kunnen geven,' zeg ik zacht. 'Dat is niet rot bedoelt, maar dat lijkt gewoon zo door de manier waarom je ze behandeld'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij keek na mijn boze reactie meteen naar Celeste. ‘Als je me nog een keer gaat bekijken, trap ik je voor je schenen.’ Ook hij hielt gelijk op naar haar te kijken. Hij wilde iets zeggen, maar zij was sneller: ‘Ik wil een cola en snel een beetje graag.' Hij keek even verbaasd,. maar was toen gelijk weer weg. ‘Wat een creep.’
    'Echt wel. De verleiding om hem te slaan is groot.' Zei ik. Nog geen minuut later kwam onze bestelling. Ik kreeg een warm kopje thee. Ik nam een slokje en deed nog een beetje suiker erbij. Ik keek even rond naar de mensen in de kroeg. 'het is wel druk hier.' Zei ik en keek nog steeds nieuwsgierig rond


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace Daniël Fox
    ‘Dit gaat te ver, Jace.’ Hoorde ik haar mompelen, maar het werd gesmoord door mijn lippen. Ik weet het May en dat is nog het ergste, ik kan niet stoppen. De honger voelde ik met de seconde groeien en ze zal me snel knock-out moeten gaan, want anders ging het heel fout aflopen. Ik wil je geen pijn doen, echt niet, maar… mijn verleden achterhaalt mij weer. Steeds weer. Mijn hart voelde ik sneller kloppen en ik voelde hoe ik wat lichter begon te worden, maar het was maar weinig energie en als het zo door zou gaan, wist ik dat ik in haar lichaam zou gaan en het ongedaan zou maken. ‘Het spijt me, ik kan niet veranderen…’ Ook al mompelde ik het, ik ging nog steeds door en drukte haar nog dichter tegen mij aan – alsof dat überhaupt mogelijk was.


    Celeste Jade Fox
    We kregen na nog geen minuut later onze bestelling, zij haar kopje warme thee en ik mijn koude cola. Omdat ik half vampier was en eigenlijk van de regen hield, behalve op dit moment, maakte me de koude niet echt iets uit. ‘Het is best wel druk hier.’ Ik keek ook even nieuwsgierig rond en knikte. ‘Dat is het inderdaad, er zitten voornamelijk jonge mensen.’ Zei ik, mijn gedachtes sprekende. ‘Vindt je het irritant dan? Je hebt mij tenminste nog.’ Ik keek haar aan en nam een slok van mijn cola. De blonde jongen stond achter de bar en zijn humeur leek gedaald te zijn. Hoe zou dat nou komen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben er weer! @Cheryl; Kan je mijn andere personage er ook bij zetten? (:]

    [Yaay (: en zal ik doen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    ‘Vindt je het irritant dan? Je hebt mij tenminste nog.’ vroeg ze. Ze keek even naar de bar. 'Ik hou niet van drukte. Niet meer dan. vroeger hielt ik van drukte.' Zei ik en keek ook even nieuwsgierig naar de bar. Hij keek een beetje sip. Sommige mensen moeten snappen dat ze niet iedereen kunnen krijgen. Ik nam nog een slokje van mijn warme, zoete thee. Ik werd er wel warmer van en ik mijn kleren en haar droogte al op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@maartje, hij staat erbij (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    ‘Ik houd niet van drukte. Niet meer dan. Vroeger hield ik van drukte.’ Ze keek ook even nieuwsgierig naar de bar en nam hierna nog een slokje van haar warme thee. Zou ik onopgemerkt mijn kleding kunnen droogstomen? Ik nam het er maar op en mompelde wat, waardoor langzaam maar zeker mijn kleding droog werd, echter duurde dit even, want anders zag het er wel erg raar en verdacht uit.
    ‘Ik houd ook niet zo van drukte, maar nu hoeven we tenminste niet buiten te zijn. En ik wil ook nog niet terug.’ Ik zuchtte en nam weer een paar grote slokken van mijn cola.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xHeavenlyx schreef:
    [@maartje, hij staat erbij (:]


    [Merci! ;D]

    [Btw, is Jerry wakker of slaapt hij?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hij staart naar de tv. XD]

    Louise Erika Sweet
    ‘Ik houd ook niet zo van drukte, maar nu hoeven we tenminste niet buiten te zijn. En ik wil ook nog niet terug.’ Ze zuchtte even en nam een slok van haar Cola.Ik keek even naar een klok. 'Volgens mij hadden we zelfs allang terug moeten zijn.' Ik nam weer een slok van mijn thee.'Ze maken niet echt een probleem van als je later terug komt. Ik knijp er vaker tussen uit.' Zei ik met een klein lachje. Ik maakte mijn vlecht even los en mijn lange haren vielen over mijn schouder. Zo kon mijn haar nog even goed drogen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor