• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    Ik kijk nog even naar Nathan en richt mijn aandacht dan weer op Jerry.
    Ik bijt op mijn lip als ik zie dat hij nog steeds afwezig naar de tv staart. 'Had je een nachtmerrie over wat je eerder vertelde?' Vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Had je een nachtmerrie over wat je eerder vertelde?" Vraagt ze zacht.
    Ik wendt mijn blik van de tv af en kijk haar aan. Liegen? Nee. "Ja," Geef ik toe. "Het was.. vreselijk," Mompel ik. Bij het idee alleen al krijg ik de rillingen. Dat ik zo iets kan aanrichten! Ik zou mezelf op zijn minst opsluiten.

    May Rose White
    ‘Het spijt me, ik kan niet veranderen…’ mompelde hij. Hij drukte zich nog dichter tegen me aan voor zover het kon. Hier geloofd ik eigelijk niets van iedereen kon stoppen als zecdat wouden, maar er zat een beest in hem. Bijna al zijn energie was weg, maar ik zal een soort van vol. Mijn handen deed ik nu bij zijn schouders klar om hem weg te duwen en als het zou moeten zou ik veranderen in een wolf. 'Iedereen kan veranderen.' Zeg ik als ik mijn lippen van die van hem heb gehaald. Nu maar hopen dat hij zou stoppen.
    [Sorry dat ik nucpas reageerde :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Ja,' zegt hij. 'Het was...vreselijk,' mompelt.
    'Oh, Jer,' zeg ik zacht. Ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem een knuffel. 'Vergeet niet dat het niet jouw schuld was,' fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    'Volgens mij hadden we zelfs allang terug moeten zijn.' Ze nam weer een slok van haar thee.
    ‘Dat maakt mij niets uit, ik wil niet terug.’ En dat was ook zo, zeker niet als ik wist dat ik Jace weer zag. Alle jongens waren hetzelfde.
    'Ze maken niet echt een probleem van als je later terug komt. Ik knijp er vaker tussen uit.'
    Ze maakte haar vlecht los en haar lange haren vielen over haar schouder. Ik kneep mijn haren uit en druppels regenwater vielen op de grond. ‘Wanneer wil je terug dan?’ ik dronk mijn cola glas leeg en keek haar aan.

    Jace Daniël Fox
    ‘Iedereen kan veranderen.’ Zegt ze als ze haar lippen van die van mij had gehaald, en even drukte ik mijn nagels in haar huid, omdat ik mezelf moest concentreren en onderdrukken van de honger. Hierna gooide ik mezelf letterlijk van haar af, waardoor we allebei op de grond vielen, maar ik een eindje verderop bij haar vandaan met mijn gezicht naar de modderige grond en ik begroef me in mijn armen, terwijl ik helemaal pijnlijk in elkaar kroop. Ik had ook nog weinig energie over, maar ik wilde niet zo ver gaan dat ik in haar lichaam ging en het ongedaan maakte. Dus bleef ik zielig op de grond liggen, kwaad en gebroken op mezelf. Ik durfde haar niet meer aan te kijken.

    [Sorry, ik heb geen inspiratie meer D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    ‘Wanneer wil je terug dan?’ en ze dronk haar cola glas leeg. Ik dronk snel die van mij leeg.'Wat dacht je van nu?' Ik pakte wat klein geld uit mijn zak en legde het op de tafel. 'Waarschijnlijk net iets te weinig. Maak niet veel uit. Dat krijg je met slecht personeel.' Zei ik en stond op.
    [Inspiratie level: 0% :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    May Rose White
    Hij drukte hard zijn nagels in mijn rug en ik klemde mijn kaken op elkaar. Hij duwde me weg en ik voel hard tegen de bank en ik liet een harde kreun horen, maar deze was van de pijnschok in mijn hoofd. Ik wreef over mijn hoofd, maar kwam meteen overeind. Staan deed ik nig niet maar ik zag Jace gewoon op de grond liggen. Ik wou naar hem toelopen en hem te helpen, maar ik wist dat dat net handig zou zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    “Wat dacht je van nu?” Ze pakte wat kleingeld, maar je kon makkelijk zien dat het nog wat te weinig was.
    “Waarschijnlijk net iets te weinig. Maakt niet veel uit. Dat krijg je met slecht personeel.” Zei ze vlak daarna, en ik lachte omdat ik dat al dacht.
    “Dat is zo, laten we maar gaan.” We stonden allebei op en ik pakte haar pols, zodat ik ons tussen de mensen door kon wurmen die net het restaurantje binnen kwamen. Het regende nu niet meer en ik was daar blij om.

    Jace
    Ik vroeg me af of het wel zo’n goed idee was om me van haar af te duwen, maar dit was niet het moment om te gaan kijken hoe het was, want anders dan zou het zeker aflopen. Ik voelde de honger namelijk nog steeds. Het regende niet meer en ik was daar nu best wel blij mee, maar als het door zou gaan, zou het me ook niet echt kunnen schelen. Mijn lichaam begon te rillen en onaangename tintelingen gingen over en door mijn lichaam. Geen idee wat ik nu moest doen. Had ik haar net aangerand of niet? Ik stopte wel…

    [Sorry, ik heb echt geen inspiratie D: Laat ze maar wat doen of zo.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    We moesten gewoon bijna door de mensen heen lopen zo druk was het. Buiten regende het niet meer, maar het rook nog wel vochtig. Ik begon even te denken welke kant terug naar school was. 'Zullen we terug gaan? Volgens mij word het nu een beetje laat.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Sorry! Ik heb ff een nieuwe roleplay aangemaakt. Nu ben ik er weer. (=]

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Oh, Jer," Zegt ze zacht, slaat haar armen om mijn nek en knuffelt me. "Vergeet niet dat het niet jouw schuld was," Fluister ze in mijn oor.
    Ik draai mijn hoofd naar haar toe en kijk haar aan. "Ik weet het, maar toch.." De beelden van die jongen blijven door mijn hoofd gaan. De krassen op zijn rug, de blik in zijn ogen..

    [geeft niet hoor ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Ik weet het, maar toch...' zegt Jerry.
    Ik bijt even op mijn lip en knuffel hem dan iets steviger.
    'Probeer er gewoon niet meer aan te denken,' zeg ik zacht.
    'En als je er over wilt praten, ik sta altijd voor je klaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze knuffelt me iets steviger. "Probeer er gewoon niet meer aan te denken," Zegt ze zachtjes. "En als je er over wilt praten, ik sta altijd voor je klaar,"
    Ik knik en glimlach dankbaar. "Ik zal het onthouden," Fluister ik.

    Feline Haven Chase
    Jerry knikt en glimlacht. 'Ik zal het onthouden,' fluistert hij.
    Ik glimlach terug en werp even een blik op Nathan. Hij slaapt.
    'Ik snap echt niet dat jullie op een bank inslaap kunnen vallen,' zucht ik. De enige plek waar ik echt goed kan slapen is in een bed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered