• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Buiten hoor ik het regenen en onweren. Hmm, lekker. 'Het spijt me dat het nou eenmaal niet aan jou wensen voldoet,' mompel ik nog, doelend op het feit dat ik me anders gedraag wanneer ik moe ben. Nee, ik ben niet moe. Ik ben vermoeid. Als we weer op de bank ploffen drink en eet ik nog wat en probeer ik wakker te blijven. Ik kijk Feline nog vanuit mijn ooghoek aan, er is iets. Iets waardoor ik me prettig maar ook zo verschrikkelijk onprettig voel bij haar. Het begint me op mijn zenuwen te werken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Het is gewoon raar dat je ineens...aardig doet,' zucht ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en draai dan me hoofd zodat ik Nathan aan kan kijken.
    'Het klopt gewoon niet dat je zo doet. Dat past totaal niet bij je, ookal ben je moe,'
    Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem twijfelend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Ik probeer maar gewoon mijn best te doen, ik wil zo snel mogelijk van dit af,' lieg ik en til onze handen op. Ja ik lieg, nou ja deels. Natuurlijk wil ik er zo snel mogelijk vanaf zijn maar deels ook weer niet. En dat deel waarom ik dat niet wil, wil ik uitzoeken. 'En wat wil je dan? Dat ik als een gek ga lopen schreeuwen, ruzie loop te maken en weet ik veel wat. Ik ben moe, nee dank je,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Alsof ik er niet zo snel mogelijk van af wil,' zucht ik.
    'En nee, ik zeg toch ook niet dat je gelijk moet gaan schreeuwen. Ik zeg alleen maar dat ik het raar vind, en dat is het ook,' voeg ik er aan toe.
    Ik verzit een beetje zodat ik tegen Jerry aanblijf liggen en tegelijk Nathan aan kan kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Het is ook nooit goed,' mompel ik dan. Uit het niets komt Sammy de kamer binnen. Als onze blikken kruisen grijns ik. Sammy, een 6e klasser uit Caligas. Ook zij grijnst en zonder Feline en Jerry een blik waardig te gunnen springt ze tussen Feline en mij in, 'Natie,' begint ze. Oh wat had ik hier een hekel aan, het simpele naampje Natie. 'Waarom zit je hier, samen met hun en ben je niet boven samen met mij?' Diep van binnen rol ik met mijn ogen, toch speelt er een grijns op mijn gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ook leuk om jou weer te zien Sammy,' zeg ik zwaar sarcastisch. Ik glimlach liefjes en rol daarna met mijn ogen.
    'Maar als je wilt dat die lange blonde haren van je ook zo lang blijven kan ik je aanraden om nu weg te gaan,' zeg ik dan waarna ik een vlammetje over mijn hand laat lopen en haar aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heeft James nog wat gedaan]


    El Diablo.

    Nathan Alexander Daniels

    Ik kijk even met een lichte grijns naar Feline. Sammy gromt, 'Doe maar eens rustig Leonim,' sist ze dan maar toch gaat ze weg. Ik zucht opgelucht en leun weer tegen de bank aan, die grijns kan ik nog steeds niet van mijn gezicht afhalen, 'En waarom deed je dat?' vroeg ik zacht en keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Doe maar eens rustig Leonim,' sist Sammy waarna ze weggaat. 'Ik zal je missen!' roep ik haar nog na.
    Ik kijk naar Nathan en zie dat hij een lichte grijns op zijn gezicht heeft.
    'En waarom deed je dat?' vraagt hij zacht.
    'Wees maar niet bang, ik vind je heus niet leuk. Het is zoals ik eerder ook al zei: Ik hoef er niet bij te zijn als jij je vieze praktijken uitvoert,' zeg ik simpel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry eten is heel moeilijk met een beugel in die je net gekregen hebt]
    May Rose White
    Zijn handen gingen van mijn heupen naar mijncrug en armen naar mijn nek. Hij streelde door mijn zwarte haren terwijl zijn tong tegen mijn lip aantikte, maar mijn mond was al open dus ik voelde al snel erna zijn tong tegen mijn tong. Mijn handen kraste vrolijk over zijn rug naar zijn nek. Eigelijk moest ik stoppen voor zijn bestwil, maar ik zou het niet kunnen. Daarvoor hield ik teveel van hem.

    [Sorry van het korte stukje. Laat Jace iets bads doen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Alexander Daniels

    Ik lachte zacht, 'Oke,' zei ik toen. 'Maar zoals ik al zei, ik zal dat heus niet doen,' en draaide me nar haar toe. 'Hoe zit het eigenlijk tussen jou en hem,' vroeg ik uit het niets en wenkte naar Jerry,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Oke. Maar zoals ik al zei, ik zal dat heus niet doen,' zegt Nathan.
    'En zoals ik al eerder zei: Dat geloof ik niet,' zeg ik.
    'Hoe zit het eigenlijk tussen jou en hem,' vraagt hij dan ineens terwijl hij naar Jerry wijst.
    Ik trek verbaasd mijn wenkbrauwen op. 'Gewoon goede vrienden,' zeg ik schouderophalend. 'Hoezo?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox
    Haar handen kraste over mijn rug naar mijn nek en ik drukte haar steviger tegen me aan, terwijl ik mijn ene hand weer richting haar heup liet, maar toen weer onder haar, dit keer doorweekte, shirt ging en haar huid hier streelde met mijn hand. Ik kuste haar heviger en intiemer en voelde de honger die ik eerst had weer opkomen, dit ging vast en zeker fout, maar ik kon er niets aandoen. Ik voelde de honger die ik net zoals vroeger had weer opspelen, maar hoe erg ik May ook geen pijn wilde doen, de honger werd groter en groter. En ik wilde haar optillen om terug te rennen naar haar kamer, maar ik hield het nog even in. In plaats daarvan ging ik met mijn hand wat hoger onder haar shirtje en streelde haar rug telkens totdat deze onder haar bh bandje kwam, waar deze bleef dralen.

    [Als je dat zeker weet, ghihi. Then who am I to say ‘no’ to that? (cat)]
    [@IHeartMusicc, wil je reageren op Maegan? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexander Daniels

    'Gewoon,' mompelde ik toen zonder er nog verder op in te gaan. 'En waarom geloof je dat niet? Sorry maar ik heb echt wel mijn grenzen hoor,' zei ik nog lichtjes verontwaardigt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Louise Erika Sweet
    ‘Wat nu? Gaan we kijken?’ Vroeg ze. Ik gaf even geen antwoord. Ondertussen begon het te regenen. Gelukkig zat mijn haar in een vlecht. Ik keek even om me heen of er niemand was. Ik stak even mijn hand uit en de regen kwam harder naar beneden en viel op mijn hand. Ik keek even naar de richting van de wind. Toen hoorde ik een gegrom. Ik deed even mijn laars een stukje open en haalde daar een mes uit. Ik had er altijd 1 bij me. Voor de zekerheid. Ik wachtte tot ik weer wat kon horen. Toen ik weer het zelfde gegrom hoorde gooide ik het razend snel. 'Misschien is het nu handig om weg te rennen.' Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor