• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik weet het, ik weet hoe moeilijk het moet zijn." Ik schud even mijn hoofd.
    "J-Je weet hoe moeilijk het moet z-zijn. M-maar niet hoe moei-moeilijk het i-is." Zeg ik en knipper een aantal keer, wat mijn ogen iets doet drogen.
    "Kom je nog?" Roept een van de jochies vanaf het grasveldje.
    Ik gebaar 'ik kom zo' naar ze en kijk heel even snel naar Luca en veeg de tranen van mijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik kijk hem schuldig aan. "Ja, daar heb je gelijk in." murmel ik. Ik ben nooit alleen en ik word ook niet afgewezen. "Wil je niet liever voetballen?" Ik richt mijn blik tot de jongens op het veld.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Wil je niet liever voetballen?" Zegt Luca en kijkt even naar de jochies op het veld.
    Ik knik en sta overeind, maar zak weer omlaag om Luca even te omhelzen.
    "Bedankt." Zeg ik zacht en ga nu echt overeind en ren richting het veldje en pik meteen de bal van een van de jochies af.
    "O niet eerlijk, dat was een onverwachte aanval." Zegt deze en wil hem terug afpakken maar ik ren ermee weg.
    "Pak dan!" Roep ik naar de andere en schiet op en doel. "Goal!" Lach ik en de jochies springen op me af en trekken me naar de grond. Ik lach om wat ze doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik lach zacht als hij wegrent naar de jongens en begint te voetballen. Het ziet er leuk uit, veel beter gewoon. Ik kom overeind en ben blij dat het nu beter is. Ik kijk nog even voordat ik terug naar binnen loop en op de bank plof, naast Cassie. "Solomon voetbalt, buiten." lach ik zacht. "De zon schijnt."

    [Ik ga naar bed, slaap lekker.]


    Your make-up is terrible

    [Slaap ze]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Oehh, voetballen,' zeg ik grijnzend. 'Heb je al bedacht wat ik bedoelde?' vraag ik er nonchalant achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik keek naast me en zag dat Celeste in slaap was gevallen. Ik lachte eventjes en stootte haar zachtjes aan. Luca was ondertussen ook al weer terug. Hij zei iets over dat Solomon aan het voetballen was.

    [Slaapse voor de mensen die gaan slapen ;d]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Woon jij daar?" Vraagt een van de jochies die Jamie heet.
    Ik knik. "Ja, het is daar wel leuk hoor." Zeg ik dan en trap de bal naar Nick.
    "Ze zeggen dat het daar spookt, en dat daar enge mensen leven." Zegt Jamie dan.
    "Nee joh, er wonen gewone mensen." Zeg ik om hem gerust te stellen. "Het is een soort studenten huis." Leg ik uit.
    "Mijn zus zit ook in een studentenhuis." Roept Finns, een van de oudere jochies. "In West-Friesland." Zegt hij daarna.
    Ik lach eventjes. "Mijn zus heet Anna." Zegt hij dan. "Oké." Zeg ik en neem de bal over en ren richting het doeltje, ik schiet en mis.
    "Fail!" Roept Finns en lacht waarna hij de bal uit schopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Celeste

    "Hé wat?" Ik schrik wakker als ik een duwtje krijg.
    "Sliep ik weer?" Vraag ik en kijk Jeremy aan. "Slechte gewoonte." Brom ik.
    "Voortaan niet zo ver laten komen wilje?" Lach ik.
    "Wat hoor ik nou Solomon die voetbalt?" Ik kijk Cassie aan.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 0:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik schrok lichtjes doordat Celeste van mijn duwtje schrok. Ik knikte lichtjes toen ze vroeg of ze weer sliep. 'Voortaan niet zo ver laten komen wilje?' vroeg ze lachend. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik zie het ook nog maar net. Ik let meestal niet op mensen,' glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Ik zie het ook nog maar net. Ik let meestal niet op mensen." Glimlacht Jeremy.
    "Achja, telkens als ik me verveel of zoiets dergelijks. Val ik in slaap. Je moet me echt bezig hebben om me wakker te houden." Leg ik sort of uit.
    Ik hoor gelach vanaf buiten komen, ook omdat het raam open staat.
    "Die kleine heeft het naar zijn zin." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op en wou wat zeggen, maar ik hoorde gelach komen van buiten. Was dat Solomon? Ergens was het lastig te geloven, zo net zat hij hier nog aan tafel en zelfs ik zag dat hij niet vrolijk was. Ik kon er eigenlijk niet zo veel over zeggen, mijn stemming was gisteren ook vaak omgeslagen. 'Die kleine heeft het naar zijn zin,' hoorde ik Celeste grinniken. Ik glimlachte een beetje en knikte. 'Moet ik je echt bezighouden?' vroeg ik aan haar. Ik keek weer een beetje afwezig om me heen. 'Een geweldige gezelschap ben ik geloof ik niet echt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Hé? Bezighouden? O, ja! Als je me wakker wilt houden wel, zei ik net ook." Lach ik.
    "Een geweldige gezelschap ben ik geloof ik niet echt." Ik kijk hem aan.
    "Je bent stil en rustig, dat maakt toch niets uit?" Zeg ik schouderophalend.
    "Weer een goal!" Hoor ik van buiten komen. Vlak daarna hoor ik luid gelach, het lijkt wel of Solomon weer kind is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik keek een beetje richting buiten, naar waar het gepraat telkens kwam. Het klonk vrolijk en het liet mij onbewust glimlachen. 'Ik weet het niet,' zei ik tegen Celeste. Ik keek haar nog steeds niet aan. 'Dat moet je dan maar aan Damon vragen of dat wat uit maakt.' Nu keek ik Celeste wel eventjes aan en haalde mijn schouders op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you