• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Koffiekan, Theekan." Zeg ik snel en telde verder.
    Toen draaide ik me weg van buiten en keek de woonkamer rond, je ziet het stof hangen. Ik grijp naar wat pluisjes met mijn hand, en besef me dat dat er dom uit moet ziet dus ik stop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik bleef naar de bomen kijken. Vanuit mijn ooghoek zag ik Celeste bewegen met haar armen. Ik wachtte eventjes, maar ze vertelde niet verder. 'Je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag,' zei ik. 'Waarom kan het niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Omdat een kan niets kan, dan alleen vloeibare dingen dragen." Zeg ik dan.
    Ik weet dat het raar klonk, maar het is toch zo?
    Ik kijk even pijnzend naar Jeremy en dan weer weg.
    Solomon leuk vinden? Nein, hij valt op jongens...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Celeste!' zei ik en ik keek haar even aan. Waarom antwoordde ze nou niet gewoon? 'Aangezien je van een kan afgeleid word. Waarom wil het niet?' Ik keek haar even aan en toen weer naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Omdat Wil willen is en het ook wel als naam gebruikt word?" Zeg ik met een pieperig hoog stemmetje.
    Solomon moet het zelf vertellen, dat kan ik toch niet doen? dat is lullig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Bekijk het even,' zei ik en ik ging weer op de bank zitten. Het begon me te irriteren. Ik beet even op me liep en keek een beetje naar de Cartoon. Ook al kreeg ik niet door wat er gebeurde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Bekijk het even." Zegt Jeremy en gaat op de bank zitten.
    "Sorry." Zeg ik terwijl ik me omdraai en naar buiten kijk.
    "Ik kan het gewoon niet zeggen oké." Mompel ik hard genoeg zodat Jeremy het wel gehoord moet hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik hoorde haar wat mompelen. Blijkbaar moest ik het horen, anders was het niet zo hard. Ik zuchtte eventjes. 'Waarom zeg je dat dan niet meteen?' vroeg ik geïrriteerd. Ik beet weer even op mijn lip. Dat me lip nog niet kapot was gegaan was een wonder. 'En waarom kan je het niet zeggen? En hou op met dat kannen alleen maar water kunnen dragen.'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 1:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Sorry zei ik toch. En dat is aan Solomon zelf om het te zeggen." Roep ik Jeremy toe terwijl ik even zucht.
    "Vloeistof niet alle- Sorry, kon het niet laten." Zeg ik en sla mijn ogen neer.
    "ik kan ook zo irritant zijn." Mompel ik tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 1:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Was dat nou zo moeilijk om te zeggen?' vroeg ik zuchtend. Ik snapte alleen niet waarom zij nou weer moest roepen. Ik bedoel, we waren maar paar stappen van elkaar verwijderd, toch? 'Vloeistof niet alle- Sorry, kon het niet laten,' zei ze. Ik pakte de kussen op van de bank en gooide die naar haar toe. 'Kan mij het schelen wat die dingen kunnen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    Ik kreeg een kussen tegen mijn hoofd.
    "Kan mij het schelen wat die dingen kunnen." Zegt Jeremy dan.
    "Ze kunnen heel veel hoor- Ik ga Darren uitlaten!" Zeg ik snel en sta op waarna ik de woonkamer uit snel maar in de gang blijf staan en me omdraai.
    "Ze kunnen ook thee dragen!" Roep ik naar de woonkamer en ren te trap op naar mijn kamer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Vragend keek ik haar na. Ze zei nog wat. Ik negeerde het. Ik had geen zin om van geïrriteerd naar chagrijnig te gaan. Ik aarzelde eventjes, maar ging toch achter haar aan. 'Wie is Darren nu weer?!' riep ik naar haar. Ik bleef onderaan de trap staan en keek omhoog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    Ik hoorde Jeremy vragen wie Darren was.
    Ik deed het tuigje bij het hondje om en tilde hem op en nam steeds twee tredes tegelijk naar beneden.
    "Dit! Is Darren!" Roep ik luidop en hou het hondje voor zijn gezicht.
    "Is ie niet lief? Zeg het!" Lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik schrok en stapte naar achteren toen ze een hondje voor me hield. Ik keek eventjes van het hondje naar Celeste en toen weer naar het hondje. 'Is ie niet lief? Zeg het!' lachte ze. Meende ze dit nou? Ik keek een beetje naar het hondje. 'Ehh,' zei ik en ik deed een paar stapjes naar achteren. 'Hij is oké denk ik..' zei ik zachtjes. 'Ik eh,' begon ik. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep naar buiten. Ook al kende ik de weg nog steeds niet goed, ik ging wandelen.

    [Ik ben slapen ;d doegg. Slaapse voor straks]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Jeremy?" Ik snelde naar de deur, maar ik zag hem nergens meer.
    Wat had die ineens? Ik haalde mijn schouders op en liep naar buiten met Darren en zette hem op de grond neer, meteen begon hij wild te springen en rennen.
    Ik besloot maar een stukje met hem te gaan joggen, al had ik niet de goede kledij aan, ik deed het toch. Goed voor mij en de hond.
    "Sol, ik ben joggen!" Roep ik naar Solomon die naar me zwaait, ik zet het op een rustig tempo en Darren rent lekker achter me aan.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 1:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.