• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Dat moet je dan maar aan Damon vragen of dat wat uit maakt." Jeremy keek me even aan en haalde zijn schouders op.
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    "Wat is er met Damon?" Vraag ik dan.
    Ondertussen pak ik een elastiekje en probeer mijn rode haren in een vlecht te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders weer eventjes op. 'Niets, maar hij zou het wel weten of het wat uitmaakt,' zei ik en ik glimlachte eventjes. Ik wist alleen nog steeds niet waar hij nu was en hoe laat was hij eigenlijk weggegaan? Was hij eigenlijk wel blijven slapen? Ik was eerder dan hem in slaap gevallen, meer wist ik niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Niets, maar hij zou het wel weten of het wat uitmaakt."
    Ik knikte eventjes en zuchtte geërgerd als ik mijn haar niet krijg zoals ik wil. Ik besluit het maar te laten en laat het weer los hangen.
    "Ze hebben echt lol buiten. Solomon is niet echt het vrolijkste wezen op aarde, al zijn problemen. En wat hij heeft meegemaakt." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Ze hebben echt lol buiten. Solomon is niet echt het vrolijkste wezen op aarde, al zijn problemen. En wat hij heeft meegemaakt,' hoorde ik haar zachtjes zeggen. Ik keek haar vragend aan. 'Welke problemen?' vroeg ik voor ik het wist. Het waren eigenlijk mijn zaken niet, maar ik kon niet ontkennen dat ik niet nieuwsgierig was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Welke problemen?" Ik kijk naar Jeremy.
    "Je weet wel... Problemen." Zeg ik met rare handgebaren die nergens op slaan.
    Het is niet aan mij dat te vertellen.
    "Misschien als je het hem zelf vraagt?" Probeer ik dan.
    "Jij bent goed, Solomon!" Hoor ik van buiten komen. "Ik doe maar wat." Hoor ik hem terug zeggen, ik lach eventjes en richt me dan weer tot Jeremy.
    "Vind hij denk ik niet zo erg." Zeg ik dan tegen hem en haal mijn schouders op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben af en toe wat lui om je reacties erin te verwerken]

    Jeremy Velez

    'Beetje raar, vind je niet?' vroeg ik aan haar. Ik stond op en liep naar het raam toe. Ik keek een beetje naar buiten. 'Ik bedoel, hij ziet me al aankomen. Een vreemd iemand die naar zijn problemen gaat vragen.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en draaide mezelf om naar Celeste toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Beetje raar, vind je niet?" Jeremy stond op en liep naar het raam. En kijkt wat naar buiten.
    "Ik bedoel, hij ziet me al aankomen. Een vreemd iemand die naar zijn problemen gaat vragen." Hij draaide zich naar me toe.
    Ik sta op en ga naast hem staan.
    "Tja, hij is niet zoals ieder ander." Zeg ik en kijk naar Solomon die druk bezig is met het achtervolgen van een van de jongens. "Hij heeft veel meegemaakt wat hij liever wil vergeten, maar niet kán vergeten." Zeg ik met een glimlachje.
    Hoeveel je wel niet van iemand komt te weten na een weekje met hem op pad te zijn geweest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gabumon schreef:
    [Ik ben af en toe wat lui om je reacties erin te verwerken]


    [Geeft niet, heb ik ook wel eens xD]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 0:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Ik ken het,' zei ik zachtjes en beet eventjes op mijn lip. Ik keek naar buiten en zag verschillende kinderen achter een bal aan rennen, gevolgd door Solomon. Ik keek een beetje onopvallend naar Celeste. Ze leek qua uiterlijk helemaal niet op Damon, maar ze was wel aardig. Al gauw keek ik naar buiten naar de bomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Ik ken het." Hoor ik Jeremy zachtjes zeggen. Ik staarde naar buiten naar de jongens.
    Het ziet er grappig uit zo, allemaal kleintjes en dan de grote-kleine Solomon erachteraan.
    Ik vind het zo leuk, ik kan niet wachten tot ik ouder ben en zelf kinderen heb, ze zo zien rennen. Ik krijg er tranen van in mijn ogen, zo vertederd vind ik het. Snel veeg ik mijn ogen droog en kijk weer naar buiten.
    "Leuk hé." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Ja hea,' zei ik zachtjes en ik keek verder naar de bomen. Ik keek eventjes naar Celeste, maar zag dat zij niet naar de bomen keek. 'Wacht wat?' vroeg ik en ik volgde haar blik. Ik zag dat ze nog steeds naar de kindjes en Solomon keek. Al kon je Solomon ook zo onderhand tot de kindjes rekenen, alleen zijn lengte werkte niet mee. 'Ik zei al dat ik vrijwel nooit op mensen let.' Mijn blik ging weer naar de bomen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Wacht wat?" Ik keek naar Jeremy die mijn blik volgde en ik lachte eventjes.
    "Ik zei al dat ik vrijwel nooit op mensen let." Zegt hij dan en ik zie zijn blik afdwalen naar de bomen.
    "Dreamy boy." Grinnik ik zacht en kijk weer naar de voetballende kinderen en Solomon.
    Hij gooit zijn handen in de lucht als hij een doelpunt maakt. Ik lach wanneer alle andere op hem afspringen en hem op de grond werken. "Nee! Niet doen!" Lacht Solomon. Ik schudt lachend mijn hoofd even en ga in het venster zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    'Ben ik niet,' zei ik alleen maar. Ik keek een beetje toen ze in het vensterbank was gaan zitten. 'Dat ik naar bomen kijk betekent niet gelijk dat ik droom.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek weer naar de bomen. 'Dat zeg ik toch ook niet nu jij al door naar Solomon kijk? Vind je hem leuk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    "Wat? nee!" Zeg ik dan en schud mijn hoofd hevig.
    "Dat kan niet eens." Zeg ik met een schuin lachje.
    Ik richt mijn blik ergens anders op, en begin kozijnen van de huizen te tellen.
    "Vijf, zes, zeven..." Zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 1:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy Velez

    Het leidde mij een beetje af toen ze begon te tellen. Wat telde ze eigenlijk? 'Hoezo dat kan niet?' vroeg ik zachtjes. 'Alles kan.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you