• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [O Celeste is weer in slaap gedonderd, je mag d'r wakker maken. Ze valt altijd in slaap, gewoon uit het niet xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik glimlach om zijn gebaar en denk dan terug aan de afgelopen dagen. "Dat is wel een heel lang verhaal." antwoord ik. "Net zoiets als in de situatie dat jij wegging enzo."


    Your make-up is terrible

    [Mweh Jeremy laat haar slapen, want ik ben beetje bezig xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Net zoiets als in de situatie dat jij wegging enzo." Ik knikte op wat Luca zei.
    Al snel kwamen de kinderen naar buiten en lopen onze richting op.
    "Wil je mee voetballen?" Vraagt er een aan mij. Ik lach eventjes.
    "Wacht eventjes." Zeg ik tegen de kinderen.
    "IS er nog iets waar je mee zit?" Vraag ik dan en kijk Luca aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders kort op. "Ik vroeg me eigenlijk af wat er was, maar..." Ik stop met praten. "Eh, laat maar." glimlach ik. "Ga lekker voetballen."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Maar wat Luca?" Ik kijk hem aan.
    De kinderen trekken aan mijn arm maar ik zeg ze even te moeten wachten en dat ze alvast moeten gaan voetballen en dat doen ze ook.
    Ik kijk weer naar Luca. "Maar wat?" Herhaal ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik vroeg me af of ik er iets aan kan veranderen." zeg ik eerlijk. Ik bekijk zijn gezicht onderzoekend.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik vroeg me af of ik er iets aan kan veranderen." Zegt Luca dan.
    Ik kijk hem even vragend aan maar hou mijn gezicht ontspannen.
    "Heel eerlijk, ik weet niet wat je bedoelt." Zeg ik dan.
    Ik zet een hand onder mijn kin en leun met mijn elleboog op mijn knie terwijl ik Luca aankijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Je weet wel ik bedoel." antwoord ik. "Het lijkt nogal... ongemakkelijk enzo." probeer ik onhandig uit te leggen.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Het lijkt nogal... ongemakkelijk enzo." Zegt Luca onhandig
    "Je bedoeld dat... Jou leuk vinden?" Vraag ik dan.
    Ik haal mijn hand onder mijn hoofd vandaan en staar vooruit.
    "Dat is over." Zeg ik dan, terwijl dat niet zo is. Celeste heeft me goed geholpen, daar niet van. Maar, ik heb nog niemand anders gevonden om leuk te vinden.
    "Het is alleen... In mijn hele leven heb ik nog nooit iemand gehad..." Mompel ik bijna onhoorbaar. "Het doet er niet toe." Zeg ik iets harder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik zucht lichtelijk opgelucht. "Het is alleen... In mijn hele leven heb ik nog nooit iemand gehad... Het doet er niet toe." Ik kijk naar hem. "Je kan het wel vertellen, ik vertel het niet door hoor." zeg ik bemoedigend. "En ik wil gewoon dat alles weer normaal word tussen ons."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Je kan het wel vertellen, ik vertel het niet door hoor. En ik wil gewoon dat alles weer normaal word tussen ons." Zegt Luca dan.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik snap het." Mompel ik.
    "Misschien wilde ik ook wel gewoon té veel, snap je? Ik ben altijd maar alleen geweest, ik ben zelfs nog maagd. Mijn hele leven, en dat is lang kan ik je vertellen. Maar dat weet je zelf ook wel." Ik zucht.
    "Ik heb nooit de perfecte persoon kunnen vinden, en toen jij me ook nog eens afwees wist ik niet wat ik moest doen. Ik wilde het allemaal niet meer." Ik zucht nogmaals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Dat kan ik heel goed snappen." antwoord ik terwijl ik even nadenk. Ik denk me in in zijn situatie en lijkt me ronduit vreselijk. "Ik kan wel zeggen dat je het niet moet opgeven, maar dat helpt toch niet." Ik haal mijn schouders even op.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat kan ik heel goed snappen. Ik kan wel zeggen dat je het niet moet opgeven, maar dat helpt toch niet." Luca haalt zijn schouders even op.
    Ik schudde en knikte mijn hoofd snel.
    "I-Ik H-het is gewoon zo m-moeilijk weetje." Ik voelde een traan ontsnappen en al snel volgen er meer, ik wenk mijn hoofd af zodat Luca het niet ziet.
    Ik knijp even in mijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik merk de verandering wel op maar weet niet hoe ik me moet gedragen. Ik kijk naar Solomon. "Gaat het?" fluister ik zacht. Ik weet dat hij liever niet heb dat ik hem aanraak, dus doe ik dat ook niet, tot hij me er toestemming voor geeft. "Ik weet het, ik weet hoe moeilijk het moet zijn."


    Your make-up is terrible