• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jeanine

    Ik lachte even. ''Komt wel goed, die congiërge gaat zo wel weg.'' zei ik, en kwam tot de ontdekking dat ik zijn hand nog vast had. ''Sorry.'' mompelde ik, en liet hem los. Een beetje ongemakkelijk keek ik om me heen, en merkte dat het nog harder regende dan net.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hé, ik wil wel achter je aankomen maar Damen is niet online ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    [Hé, ik wil wel achter je aankomen maar Damen is niet online ;D ]


    [Daarom xd,dacht ik net ook. Anders wachten we gwn? moet toch straks gaan]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:35 ]


    Shit Could Be Worse.

    Tyler

    'Geeft niet' mompel ik, en kijk naar de conciërge. Die keek kwaad om zich heen, wat me alleen maar meer deed lachen. 'Hij weet ook echt niet wie het waren' mompel ik.


    El Diablo.

    Jeanine

    ''Gelukkig niet, nee.'' grinnikte ik, aangezien ik niet zat te wachten op de gevangenis. Ik keek naar onze 'kunstwerken', en schoot in de lach. ''De gymzaal ziet er wel wat vrolijker uit, nu.'' lachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik ga nu ff naar de stad ben denk ik pas laat weerx]


    Shit Could Be Worse.

    Tyler

    'Ja toch' grinnik ik. 'Moeten we vaker doen.' lach ik, en kijk haar aan. Ik rits mijn vest open en kijk wat rond. 'Die gast gaat niet snel weg hé?' zucht ik als hij er nog steeds staat.


    El Diablo.

    Jeanine

    Ik lach en knik. ''Inderdaad, beter dan in dit saaie gebouw zitten.'' zuchtte ik, en volgde zijn blik.
    De congiërge stond wild met zijn armen te zwaaien, en te vloeken. ''Niet echt, nee.'' mompelde ik uiteindelijk, en zuchtte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damen Eduward Jhonson

    'Wacht hier' Zeg ik terwijl ik ook in een wolf verander, ik ruik de zoete, weeïge geur en mijn haren gaan direct overeind staan, bloedzuiger hier, waarom lieten ze hun uberhoud toe op deze school dacht ik terwijl ik geluidloos naar de geur toe liep, waarschijnlijk zou Sophie me toch volgen maar veel maakte me dat niet uit. Ik zie de vampier in een boom zitten, ergens zag het er best grappig uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Dan zitten we hier dus vast' grijns ik. Verveeld kijk ik wat rond en leun tegen de muur. 'Op mijn oude school zou de conciërge allang weg zijn' mompel ik.


    El Diablo.

    Jeanine
    Ik grinnikte even, en volgde zijn voorbeeld. Ik leunde tegen de muur aan, en zag een konijntje voorbij flitsen in de bosjes. Verdomme, laat ik nou net honger hebben.. Ik ademde even in en uit om mijn lust te verdringen, en keek de andere kant op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik keek even rond, en daarna weer naar Jeanine. ´Gaat het=´ vraag ik als ik zie dat ze opeens de andere kant op kijkt.


    El Diablo.

    Jeanine

    ''Honger.'' mompelde ik enkel, en zuchtte. ''Ken jij nog een leuke plek om naartoe te gaan?'' vroeg ik uiteindelijk, om het onderwerp te veranderen. ''Ik zou graag mijn tijd nuttig besteden, dan op dit schoolplein te zitten.'' lachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik haalde mijn schouders op, en dacht na. 'Geen idee' mompel ik, en laat mijn schouders zakken.


    El Diablo.

    Jeanine

    Dat verdomde konijn kon ik op een afstandje ruiken, en het zat daar maar. Ik kon het écht niet meer houden. ''Ik ben zo terug.'' zei ik uiteindelijk, en schoot de bosjes in. Snel, maar geluidloos. Daar zat het beestje, aan een blaadje te knabbelen.
    Nog enkele meters..
    Op het laatste moment nam ik een kleine aanloop en sprong naar het konijntje, die ik het volgende moment aan zijn achterpootjes vasthield. Het beestje spartelde hevig tegen, maar het deed me niks.
    Ik pakte zijn kop, en zette mijn tanden in zijn nekje.
    Ik sloot mijn ogen toen het zuivere bloed in mijn mond terecht kwam, en toen ik klaar was legde ik hem ergens neer.
    Op mijn gemakje liep ik terug naar Tyler, en toen ik bij hem aankwam veegde ik snel mijn mond even af.
    ''Sorry.'' mompelde ik, en grinnikte even.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''