• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler

    Ik knik, en steek een sigaret op. Even later komt ze weer terug. 'Oke dan' mompel ik grinnikend.


    El Diablo.

    Sophie Maria Fletcher
    'Wacht hier.' zegt Damen tegen me en verandert ook in een wolf. Hij schiet voor me de bossen in. Ik wacht één enkele tel en ga hem dan achterna. Als die bloedzuiger hem iets aan zou doen, was ze er geweest.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alicia Cooper

    Aan het einde van de les neem ik een diepe zucht en verdwijn gelijk naar buiten, nieuwschierig bekijk ik het plein totdat mijn oog valt op een jongen en meisje. Een van hun is aan het roken, jaloers kijk ik hem aan vanaf een afstand. Toen ik nog levend was had ik nooit de kans gehad om te roken, nu zou ik alles doen voor het vermogen om te roken. Al was het er maar een, gewoon om te weten hoe het smaakt.


    Trust me. I'm the doctor

    Sharon Sarah Jessica Read | Vampire

    Ahh, hij heeft de hele vakantie aan mij gedacht. 'Wat heb jij gedaan?' vraagt Jayden. 'Aan jou gedacht, op vakantie geweest naar Italië.' 'Geen sexy jongens gezien?' 'Ojawel, maar allemaal niet zo leuk en knap als jij.' De bel gaat en we lopen naar gym. Ik kleed me om en loop de gymzalen in. Ik word vanachter vastgepakt. 'Jayden?' 'Wat?' Ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. Ik geef hem een kus en trek hem mee naar de bankjes. Ik ga op de vensterbank zitten en Jayden gaat onder me op een bank zitten.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:06 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    April Maria Ward ~ Vampier.

    Ik zat nog steeds in de boom en zag hoe de wolf dichter bij kwam. De wolf kijktt naar mij en dan om zich heen. Ik zie dat er een andere wolf aan komt lopen. Ze zijn nooit alleen. Ik zoek een andere tak waar ik lekker op kan leunen. 'Wat doen jullie hier?' vraag ik simpel.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 16:21 ]


    Shit Could Be Worse.

    Damen Eduward Jhonson

    Achter me hoorde ik Sophie ook aankomen, iets wat me niet verbaasde. En ik richte me weer tot de vampier, die nu vroeg wat ik hier deed, tuurlijk wat deed ik hier, ze wist toch niet wie ik was omdat ik mijn wolfen gedaante bijna nooit liet zien aan andere mensen.


    Don't be like the rest of them, darling

    April Maria Ward ~ Vampier

    De voorste wolf gaf nog steeds geen antwoord. 'Nou?,zeg op wie ben je eigenlijk?.' Ik sprong uit de boom en stond nu een paar meter van de wolven vandaan. Ze gromden allebei even. Stil blijf ik staan en wacht af.


    Shit Could Be Worse.

    Damen Eduward Jhonson

    Ergens voelde ik voldoening, door het fijt dat zij niet wist wie ik was terwijl ik dat wel wist. Als wolf kon ik niet praten maar daar had ik wel een oplossing voor 'Waarom zou je dat willen weten?' Stuurde ik via mijn gedachten naar haar hooft, ze zou het zeker horen, en ik was blij dat mijn eigen stem niet leek op de stem die ze nu hoorde.


    Don't be like the rest of them, darling

    April Maria Ward ~ Vampier

    'Waarom zou je dat willen weten?.' Huh,Telepathie?. Ik wist dat ze dat met elkaar konden maar niet met vampiers. 'Waarom volgen jullie mij?,dit bos is niet alleen van jullie. Toon jezelf in mensenvorm.'


    Shit Could Be Worse.

    Tisiphone schreef:
    Sharon Sarah Jessica Read | Vampire

    Ahh, hij heeft de hele vakantie aan mij gedacht. 'Wat heb jij gedaan?' vraagt Jayden. 'Aan jou gedacht, op vakantie geweest naar Italië.' 'Geen sexy jongens gezien?' 'Ojawel, maar allemaal niet zo leuk en knap als jij.' De bel gaat en we lopen naar gym. Ik kleed me om en loop de gymzalen in. Ik word vanachter vastgepakt. 'Jayden?' 'Wat?' Ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. Ik geef hem een kus en trek hem mee naar de bankjes. Ik ga op de vensterbank zitten en Jayden gaat onder me op een bank zitten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Damen Eduward Jhonson

    'Wie zegt dat ik jouw volg? Zoals je zij het bos is niet alleen van ons' Andwoorde ik als eerst, waarna ik nadacht over haar tweede vraag 'En waarom zou ik dat doen?' Vraag ik haar, ik voelde er vrij weinig voor om haar te laten weten wie ik was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Maria Parker

    Met grote, haastige sprongen volgde ik Damen, die ineens bruusk bij een boom stopte. Meteen herkende ik de geur die in mijn neus kroop en begon instinctief te grommen. Met haar hoge stemmetje vroeg de bloedzuiger iets aan Damen, wat ik maar half kon verstaan.
    '... Toon jezelf in mensenvorm.' ving ik op van het gesprek. Meteen klonk er een soort gegrinnik uit mijn borst. Ja, alsof ooit iemand ons zou kunnen dwingen om terug te veranderen. En nu zou het zowieso niet gaan, met ons aartsvijand voor ons en haar geur die rond ons speelt.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:00 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    April Maria Ward ~ Vampier

    'En waarom zou ik dat doen?' vroeg de wolf. Okee,dit gesprek zal nergens naar toe leiden. Ik loop een stukje naar voren en bekijk ze nog eens goed. Nu ervaarde ik iets wat ik nog nooit had ervaart. De enorme drang om zo'n beest in een keer te vermoorden. Ik kom nog dichterbij. Niet doen. zegt een stemmetje vanbinnen. Ik kijk om me heen als ik een paar wolven hoor janken. Ik spring over de twee wolven heen en sprint snel weg. Dit was nog niet afgelopen.


    Shit Could Be Worse.

    Damen Eduward Jhonson

    Geamuseerd kijk ik hoe de bloedzuiger wegsprint, als ze er achter kwam wie ik was zou ze me waarschijnlijk direct vermoorden, iets waar ik niets voor voelde, 'Wat vind ik het fijn dat ze niet weten wie we zijn' Stuur ik grijnzend naar haar, 'Weet jij of het bijna pauze is ofzo trouwens?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Maria Fletcher

    Ineens sprint de vampier weg met een snelheid die ik zo zou kunnen evenaren. Eventjes ren ik haar nog achterna, maar enkel om haar te laten weten dat er niet moet proberen om terug te komen.
    Ik loop terug naar Damen en leg mijn hoofd tegen zijn zachte vacht.
    'Wat vind ik het fijn dat ze niet weten wie we zijn.' stuurt hij naar me.
    'Weet jij of het bijna pauze is ofzo trouwens?'
    Ik knik met mijn enorme hoofd en probeer kalm te worden; zodat ik terug kan veranderen. Ik ren eventjes weg van Damen en verander daar. Een enorme sjaal ligt klaar en daarmee bedek ik mijn naakte lichaam. Ik huppel naar de open plek waar ik veranderd ben en neem gauw mijn kleedje mee, terug het bos in.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien