• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik wil graag mijn geest (Dawn Parker) verwijderen. Ik weet niet zo goed wat ik met haar moet. ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Sorry voor de late reactie x'D had gister een verjaardag dus was weg all of the sudden. Ik ga nu even de reacties lezen en dan reageer ik ;3]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:36 ]


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Elizabeth Carter.

    Ik rol mijn ogen bij het horen van Jake's beschrijving van school, zijn woorden waren zeker waar en het zou amper erger kunnen worden. Maar al snel verschijnt er een grijns rond mijn mondhoeken zodra hij me verzekert dat ik hem altijd nog heb, ik knik en geef hem plagend een kus op zijn wang. ''Gelukkig heb ik jou nog inderdaad'' zeg ik voordat ik de klas rondkijk, ik irriteerde me nu al aan de nieuwe leerlingen.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    April Maria Ward ~ Vampier

    Als ik door het bos loop denk ik na over de andere vampiers. Elizabeth leek me wel aardig. Jayden leek me niet echt te mogen. Ik weet het niet. Verder heb ik nog geen andere vampiers gezien. Plotseling hoor ik iets kraken. Ik voel me bekeken en ben meteen op mijn hoede.


    Shit Could Be Worse.

    [Hoe komen Bradley en April elkaar tegen trouwens? ;3]


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Sophie Maria Fletcher

    "Hoorde jij dat ook?" vraag ik aan Damen. Meteen verbreek ik onze omhelzing en laat mijn ogen door het bos glijden.
    "Er is hier iemand." zeg ik zacht. Meteen pak ik Damen's hand vast, zodat ik niet alleen sta.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merlinfan schreef:
    [Hoe komen Bradley en April elkaar tegen trouwens? ;3]



    [Uhmm,misschien kom jij haar helpen als ze ruzie krijgt met Damen en Sophia in het bos??]


    Shit Could Be Worse.

    Jeanine
    Ik trok hem mee aan zijn hand, en uiteindelijk stonden we achter het schoolgebouw, dat grensde aan een bos. "Dat was.. Op het nippertje." Grinnikte ik, en keek nog even voor de zekerheid om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    April Maria Ward ~ Vampier

    'Shit' fluister ik. Straks is er nog een wolf hier in het bos. Ik begreep dat eigenlijk nooit. Waarom een wolf gewoon niet met een vampier om kan gaan. Maar goed,nu moet ik echt opletten. Ik heb helemaal geen zin in ruzie of een gevecht. Maar als ik mezelf moet verdedigen doe ik dat.


    Shit Could Be Worse.

    Tyler

    'Nou, ik kon mijn aliën-koe-ding niet afmaken' zeg ik lachend, ik doe de capuchon af en kijk rond. 'Maakt eigenlijk niks uit. Ik maak het toch nog wel een keer af' mompel ik daarna.


    El Diablo.

    Merlinfan schreef:
    [Hoe komen Bradley en April elkaar tegen trouwens? ;3]


    [Misschien beter nadat ze die ruzie heeft gehad en je haar een soort van troost of zo ik weet niet kijk later maar omdat je nu weg bent xd ]


    Shit Could Be Worse.

    Sophie Maria Fletcher

    Weer hoor ik geritsel in het bos en ruik een zoete, weeïge geur. Vampiers. De hitte vlamt meteen in me op en het lijkt wel alsof ik in vuur en vlam sta. Ik voel hoe mijn mensengedaante stilletjes aan verdwijnt, en er een wolf in de plaats komt. Er komt een grom vanuit mijn binnenste en ik staar naar de bosrand. Als die vieze bloedzuiger het waagt om hier te komen zal ik die wel eens een lesje leren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    April Maria Ward ~ Vampier

    Ik probeer de geur van een wolf op te snuiven. Ja,ik ruik de geur van een hond. Als ik stilletjes probeer terug te lopen heb ik het gevoel alsof iemand me achterna loopt. Ik draai me om maar ik zie niemand. Razendsnel ren in naar de andere kant van het bos. Ik ga in een boom zitten en wacht af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:25 ]


    Shit Could Be Worse.

    Szcarlet schreef:
    April Maria Ward ~ Vampier

    Ik probeer de geur van een wolf op te snuiven. Ja,ik ruik de geur van een hond. Als ik stilletjes probeer terug te lopen heb ik het gevoel alsof iemand me achterna loopt. Ik draai me om en voel de trillingen in de grond. Daar heel ver weg zag ik een wolf aankomen. 'VERDOMME' roep ik. Razendsnel ren ik naar de andere kant van het bos. Ik ga in een boom zitten en wacht af. Je weet maar nooit. Misschien zou ik het proberen goed te kunnen maken.


    [Die wolf ben ik toch niet eh? Want je mag niet zomaar bepalen welke personages wat doen.]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    [Die wolf ben ik toch niet eh? Want je mag niet zomaar bepalen welke personages wat doen.]


    [srry,dan verander ik ff.]


    Shit Could Be Worse.