• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jeanine

    Ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb nog enkele graffitibussen, maar ik weet niet of de school daar blij mee zal zijn.'' lachte ik. Niet dat me dat iets kon schelen, maar toch riskeerde je een gevangenisstraf. En ja, ik spreek uit ervaring. ''Eh- welke sport doe je?'' vroeg ik uiteindelijk, aangezien ik zijn reactie wel wou zien als hij verslagen werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Voetbal' zeg ik, 'nouja, wat ik het beste kan' grijns ik. 'En komop, je bent toch niet bang voor de reactie van de school?' lach ik.


    El Diablo.

    Jeanine
    ''Nee, maar wel voor de gevolgen.'' grinnikte ik. ''Het is geen pretje om een paar nachten in die cellen te zitten, neem dat maar van mij aan.'' zei ik uiteindelijk, en keek hem toen bedenkelijk aan. ''Voetbal.. Heb jij enig idee hoe we aan een bal kunnen komen?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Dat is waar' grinnik ik, 'en ik heb is een keer twee weken vast gezeten' grinnik ik vervolgens. Ik kijk rond. 'Nope, geen idee'.


    El Diablo.

    [Ben even douchen, zo terug (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    Jake Edmund Night

    'Hmm.. Omdat de leraaren en de vakken gewoon verekte saai zijn, de meeste dan' Zeg ik grijnzend, 'Maar je hebt altijd mij nog' Voeg ik eraan toe terwijl ik kort de klas rondkeek, er waren niet veel nieuwe mensen maar toch somige onbekende gezichten.

    Damen Eduward Parker

    Ik grijns en kus haar liefdevol terug, iets waar ik zes weken op gewacht heb, en het voelt fijn om weer bij haar te zijn. Mijn handen glijden langs haar rug terwijl mijn lippen die van haar strelen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sophie Maria Fletcher

    Ik grijns als ik zijn ietwat koude handen op mijn onderrug voel maar ga snel terug naar zijn hebberige mond. Zachtjes bijt ik in zijn lip en ga met mijn tong langs de zijne. Toch weet ik het niet zeker; vind hij dit allemaal wel plezierig? Ik hou zoveel van hem en wil hem dat zoveel mogelijk tonen. Maar vindt hij dat wel oké?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Vampire diaries kijken, ben afwezig..]


    El Diablo.

    Jeanine

    Ik zuchtte overdreven. ''Dan hebben we nóg niks te doen!'' zei ik quasi-boos, en lachte even. Mijn blik gleed voor de zoveelste keer naar de hemel, die donkergrijs was. Verschillende flitsen vulden de duisternis, en niet veel later klonken er harde knallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik haal mijn schouders op, en kijk naar de bliksem. 'Of we gaan toch met de graffiti aan de slag? Ik neem de schuld wel op me als we worden gepakt' grijns ik.


    El Diablo.

    Jeanine

    Ik grijns. ''Hoeft niet.'' zei ik, pakte mijn tas en haalde er een paar bussen uit. Ik gooide hem een willekeurige kleur toe, en pakte er zelf ook één. Mijn oog viel op de gymzaal. ''En, wat voor kunst is dit gebouw waardig?'' grijns ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik kijk naar het gymlokaal terwijl ik de rode spuitbus rond draai. 'Geen idee.' mompel ik. Ik denk even na, maar kan niks bedenken.


    El Diablo.

    [I'm back xdd wat heb ik gemist?]


    Shit Could Be Worse.

    Damen Eduward Jhonson

    Ik voel dat ze onzeker is en mijn nieuwschierigheid wint het waardoor ik mijn lippen van die van haar haal en de palm van mijn hand langs haar wang laat gaan, 'Wat is er?' Vraag ik zacht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sharon Sarah Jessica Read | Vampire

    'Kijk eens wie daar is.' Ik ren naar Jayden toe en knuffel hem. 'Een kusje?' vraag ik speels. Ik ga op mijn tenen staan en kus hem. Wat had ik dit gemist. 'Kunnen jullie misschien gaan zitten?' vraagt de leraar ongeduldig. We stoppen en lopen naar de enige twee vrije plaatsen. Hij begint te praten en wij kussen elkaar. 'Nog leuke dingen gedaan?' fluister ik. 'Ja, ik heb aan jou gedacht.' Wat lief.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen