• Hoi, ik zoek stories om te lezen/abo'en en ik ben echt te lui om de site door te spitten. Dus bij deze open ik een topic~ :c

    I like almost everything behalve Fantasy maar ik zal wel even een lijstje ding neerzetten, lijkt me wat duidelijker ;p

    't liefst;
    ~ One Direction/andere celebs zoals JB of Demi Lovato, ik noem maar wat.
    ~ HP. Als iemand nu aan komt zetten met een Draco/Potter fic ga ik echt janken van geluk (':
    ~ THG.
    ~ Goede onbekende personen.

    En eigenlijk nog veel meer waar ik nu niet op kan komen. Maar like I said- ik vind bijna alles leuk dus drop je story maar en ik zal het zeker gaan checken swa.


    We don't share food.

    You steal my heart ~ One Direction

    Ee, 1D story 5 hoofdstukken, makkelijk in te halen.

    Take a look and maybe a abo?

    xxx

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:26 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    I'm sorry, I can't. she wispered and then, she ran away
    and he stood there, watching her run away from him



    Afraid to be yours

    Solar Eclipse ft Liam Payne.

    Ik zet zo een link neer van een ander verhaal van mij.

    A Memory Away ft Zayn Malik.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:31 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    http://www.quizlet.nl/stories/84473/desu-noto-death-note-30-years-after-kira/

    Ik ben net begonnen dus er zijn nog maar 2 hoofdstukken en ik weet niet of je van een Death note fanfiction houd :W.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Shoganai i ne~

    Take a look at my stories?


    The universal language of art.

    Na een jarenlange oorlog kondigde Noord Amerika het grote nieuws aan dat ze het enige werelddeel waren dat na een lange strijd nog intact was. Ze hernoemden zich als Panem en deelden zich op in twaalf districten, waar de Hongerspelen na een lange tijd van verderf werden ingevoerd als straf en maatregel voor de rebbelen.
          Buiten dit alles om werd er een afspraak gesloten. Een afspraak zo goed georganiseerd dat nooit iemand erachter zou gaan komen. Net zoals honderden jaren geleden stonden Rusland en Amerika tegenover elkaar. Atoombommen klaar voor lancering. Ze sloten één afspraak die heel de geschiedenis veranderde. Een leugentje zo klein, die zo’n grote verandering maakte in ieders leven. Het toen nog bestaande Europa zou doen alsof het zou zijn opgeslokt in een vuurzee en opgegaan in as. De oorlog was gedaan, afgelopen en nooit hoorde men nog iets over Europa. Alsof het nooit had bestaan, alsof er nooit een oorlog was geweest.

    Voor de burgers van Europa was dit echter een geheel ander verhaal. Zo arm en verzwakt als het was geworden door de oorlog, moest het opnieuw worden gereorganiseerd en hieruit ontstond Latentes dat werd opgedeeld in sections. Na jaren afkijken van Panem liep het nieuws al maanden in de rondte, maar nu is het dan eindelijk zover. Puur om de hoofdstad Maine te vermaken en om het bevolkingsoverschot te verminderen.
          Welkom bij de eerste Hongerspelen van Latentes en mogen de kansen ímmer in je voordelen zijn!




    “Fifteen sections, thirty children and only one survives.”




    Al maanden wordt er op de bekende televisiezender ‘Addicted’ een nieuw programma aangekondigd waarvoor men auditie kan doen. Regret Tomorrow is een programma waarin tien tieners naar een luxe vakantieoord gestuurd zullen worden en mogen doen en laten wat ze willen, feesten, drank, seks en drugs komt allen aan bod. Vrijwel heel Amerika is door het dolle heen en duizenden tieners doen auditie. Uit deze duizenden auditie’s wordt een geselecteerd groepje uitgekozen die op het scherm mogen verschijnen.

    Als sneeuw voor de zon zijn de tien deelnemers van de ene op de andere dag verdwenen, waarna ze allen, gezamenlijk in een regelrechte hel bijkomen. Vermaak de kijkers of een straf zal volgen is het motto van het programma en blijkt al snel een kijkcijferhit te zijn. Kijk jij ook al naar Premeditated?


    ©Rayke & Amy


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Starship U.K.
    Hello, my name is Moon. I'm a resident from Starship U.K.
    And this is my story.


    A horse and a man, above, below,
    One has a plan, but both must go.
    Mile after mile, above, Beneath,
    One has a smile, and one has teeth.
    Though the man above might say “hello,”
    Expect no love from the Beast Below!

    In bed above we're deep asleep
    While greater love lies further deep
    This dream must end, this world must know
    We all depend on the beast below.


    Op een dag is Moon door London aan het lopen en raakt ze de weg kwijt. De Smilers volgen elke stap die ze zet, en hoe meer ze er tegen komt, hoe meer ze in paniek raakt. Er is niemand anders wanneer Moon per ongeluk terecht komt op een plek waar ze niet zou mogen zijn. De Smilers veranderen in enge Duivelse-gezichten met scherpe tanden. Ze besluit om de trap af te dalen die ze in de vertte ziet, maar wordt onderschept door een groepje inwoners met zwarte mantels. Ze wordt wakker in kleine kamer met voor haar een tv-scherm en twee knoppen. Er is een Forget en een Protest button...

    Waar het dus eigenlijk over gaat: Het leven van een 16 jarig meisje op Starship U.K. - Dat is London in de toekomst. London in de ruimte. Het leek me wel leuk om te schrijven over een inwoner er van, over haar leven, en over The Beast Below.


    Futuristic Lovers


    When I was little, I met a guy named The Doctor. He's a Timelord, a mysterieus, loveley; funny man. But he had things to do, so he left me. Now I'm all grown up and The Doctor came back. Not just for a social call, no. He's planning on saving our planet, and he needs my help.

    Written in Dutch and English > Amy & Rory have never existed.
    Je hoeft de serie niet te kennen om het verhaal te kunnen begrijpen.


    Believe in yourself.

    Het is geen Draco/Potter, al is het wel Malfoy/Potter; I'm from where the magic is - Albus Potter. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I will always watch your back - a Hunger Games story
    Two different stories, two different lifes.
    Faith never ment to bring them together. But they did, because of the choice of a boy and the destiny of a girl.
    Only together they can live, although only one will survive. He has a plan, she doesn’t even want to know. He knows his future, she has no clue.
    The Games have started again. And they will take everything from every one. No exceptions.
    Welcome to the 94’s Hunger Games, and may the odds be ever in your favor...


    Jasmine Primrose Mellark - District 12
    Quince Taro Parsley - District 4


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Misschien is dit iets? :Y)

    Parallel


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Square schreef:
    Het is geen Draco/Potter, al is het wel Malfoy/Potter; I'm from where the magic is - Albus Potter. :'D


    Lmfao, ja, Malfoy/Potter bedoelde ik ook. Good call. ;p Ik vond het leuk. ^^


    We don't share food.

    11th schreef:
    (...)


    JAAAAAAAAA. DR. WHO. JAAAAAA. JAJAJA. ABO. ELEVEN. *__*


    We don't share food.

    en ik heb al jullie stories snel gecheckt, echt goed allemaal. dankjewel <3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:53 ]


    We don't share food.

    deze?(A)
    Forgotten memories// one direction


    Always look on the bright side of life.