• Hoi, ik zoek stories om te lezen/abo'en en ik ben echt te lui om de site door te spitten. Dus bij deze open ik een topic~ :c

    I like almost everything behalve Fantasy maar ik zal wel even een lijstje ding neerzetten, lijkt me wat duidelijker ;p

    't liefst;
    ~ One Direction/andere celebs zoals JB of Demi Lovato, ik noem maar wat.
    ~ HP. Als iemand nu aan komt zetten met een Draco/Potter fic ga ik echt janken van geluk (':
    ~ THG.
    ~ Goede onbekende personen.

    En eigenlijk nog veel meer waar ik nu niet op kan komen. Maar like I said- ik vind bijna alles leuk dus drop je story maar en ik zal het zeker gaan checken swa.


    We don't share food.

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Hee!
    Ik schrijf een Liam fanfic (:
    Ik hoop dat het je wat lijkt!
    xx

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.


    -Begint na het Larry verhaal
    -Bevat 16+
    -Drama/Seks
    -Lees het volgende hoofstuk 'Waarschuwingen' verder.
    Geschreven door Discussion & MirandaHoran

    -

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:46 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    Living On My Own


    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    • Vanaf 13 juli 2012.
    • Onbekende personen.
    • Avontuur & romantiek.
    • Geheel Nederlands.

    •




    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson


    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    • Vanaf 18 juli 2012.
    • Fanfiction.
    • Drama & romantiek.
    • One Direction bestaat als een onbekend groepje.
    • 16+ is aangeraden om te lezen.
    • Geheel Nederlands.



    Breath of Life • Niall Horan


    Johanna is een doorsnee agente die werkt voor de Belgische politie. Er is maanden een signaal voor de meest gezochte kinderverkrachter van Europa, maar niemand van de gewone autoriteit slaagt erin om hem te snappen. Volgens de top van OEA – Office for European Agents – in Berlijn zit er maar één ding op: drie geheime agenten inschakelen, en daar hoort Johanna bij. Dat verandert haar leven, evenals haar privéleven als haar leven als agente.

    • Vanaf 16 juli 2012.
    • Fanfiction.
    • Actie/detective/misdaad, drama & romantiek.
    • One Direction bestaat niet.
    • 16+ stukken zijn aangeduid.
    • Deels Nederlands, deels Engels.

    Veel leesplezier!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:12 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself

    Mijn story gaat over een meisje Emke, ze is 14 jaar en woont in Antwerpen. Ze heeft een klein zusje van 3 jaar, Ella. Haar hobby’s zijn tekenen en met kleine kindjes bezig zijn. Haar leventje is zoals dat van elke tiener, met ups-and-downs. Maar het krijgt een hele andere wending als ze opeens plots gaan verhuizen…

    http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/

    en



    Felicia haar ouders zijn enkele maanden geleden omgekomen in een brand. Haar familie wou haar niet in huis nemen, op internaat gaan wou ze niet en een gastgezin zag ze al helemaal niet zitten. Er zat dus maar 1 ding op, naar Miami- Florida, naar haar nonkel. De enige broer van haar vader die ze al meer dan 10 jaar niet heeft gezien. Heel de familie roddelt over hem, iedereen sluit hem buiten.. Door iets in het verleden. Haar vader wou haar nooit vertellen wat er was gebeurt.

    http://www.quizlet.nl/stories/89390/second-chance--zayn-malik/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Back to december~~One Direction


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    "Besides, the world isn't split up into good people and death eaters. We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on."






    © Reaping
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.

    Kan afwijken van de originele verhaallijn.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 0:28 ]


    Winter is coming.

    Kijk op mij pagina dan zie je een paar verhale

    mijn verhaal Angels Warriors, Als je het wilt lezen klik erop en dan moet je klikken op Story zoeken. of anders kijk je op mijn profiel
    Onbekende Personen
    romantiek
    avontuur
    fantasy
    Ik weet dat je niet van fantasy houdt, maar je moet het echt proberen
    I hope you like it :)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:58 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Heeey, ^^
    Ik heb hier heel wat story's voor je!

    Beautiful pictures
    Dit is mijn story met allemaal foto's.
    Ik plaats elke dag 1 of 2 hoofdstukjes.
    Je mag de plaatjes gebruiken voor story's en je mag ook verzoekjes indienen.

    If I Die Tomorrow
    Dit is een story van monstertje18 en van mij.
    (Misschien heb je hem al een in de spotlicht gezien ....)
    Het gaat over het volgende:
    Wat als je een slecht leven leidt.
    Je moeder is overleden, en je beste vriendin is haar vader kwijt en maakt het zelfde als jou mee als jou.
    Je wilt elke dag wel een eind aan je leven maken.
    Je verhuid met die vriendin om je verleden achter je te laten, of wil je je leven opgeven en pleeg je zelfmoord? Dat lees je hier!

    Harry Potter Stuff
    Ik zag dat je van Harry Potter houdt.
    Hier boven staat een link van een story van een vriendin van mijn.
    Het ziet er heel verzorgd uit!
    Ze schrijft het volgende:
    Hi peepz ^^
    Dit is mijn nieuwe story en ik ga er heel wat dingetjes over Harry Potter in plaatsen zoals:

    •Foto's
    •Recepten (Boterbier enzo, maar ook toverdranken)
    •Info (Denk aan: soort patronus, toverstaf, enz.)
    •En gewoon wat random HP stuff (Tumblr berichten die ik "gespot" heb, dingen over de acteurs, enz.)


    Life is full of fake people

    Finding Myself

    Ik herinner me de dag dat ik hier weg ging nog als gisteren. Ik had hier mijn hele leven gewoond en wist dat daar een einde aan moest komen. Ik moest weg en zien wat deze wereld mij te bieden had. Ik zou er hoe dan ook achter zien te komen wie ik werkelijk was.



    Sometimes runing away is the only thing you can do.


    Keep your head up, keep your heart strong