• Hoi, ik zoek stories om te lezen/abo'en en ik ben echt te lui om de site door te spitten. Dus bij deze open ik een topic~ :c

    I like almost everything behalve Fantasy maar ik zal wel even een lijstje ding neerzetten, lijkt me wat duidelijker ;p

    't liefst;
    ~ One Direction/andere celebs zoals JB of Demi Lovato, ik noem maar wat.
    ~ HP. Als iemand nu aan komt zetten met een Draco/Potter fic ga ik echt janken van geluk (':
    ~ THG.
    ~ Goede onbekende personen.

    En eigenlijk nog veel meer waar ik nu niet op kan komen. Maar like I said- ik vind bijna alles leuk dus drop je story maar en ik zal het zeker gaan checken swa.


    We don't share food.

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    Misschien vind je dit iets? :3


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    The letterbox • Louis Tomlinson


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://www.quizlet.nl/stories/84525/this-shouldnt-be-our-home--the-hunger-games/

    hope you like :3

    Souls-One Direction
    KLIK


    I'd rather have you, cursed or not.

    ik ben net begonnen met een 1D verhaal nog maar 5 hoofdstukken misschien iets voor jou?? (A)

    http://www.quizlet.nl/stories/77220/love-is-a-battlefield--one-direction/


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    http://www.quizlet.nl/stories/82738/the-answer/

    What should you do?

    Wat zou je doen als alles verkeerd gaat? Je wordt voor een keuze gesteld. Twee keuzes blijven over. Een goede of een foute. De waarheid of blijven liegen. Het ligt eraan wat voor toekomst je wilt.
    Eenzaamheid het gevolg?



    Basically gaat het over een meisje dat ineens spoorloos is verdwenen. Ze is erg mysterieus en het verhaal wordt voor het grootste gedeelte verteld vanuit haar vrienden waar ze nu al een half jaar bij woont. Er is eigenlijk geen reden voor haar verdwijning. Kidnapping of een ander ernstig geval lijkt dan ook niet het meest voor de hand liggend. Hoewel de vrienden de situatie niet helemaal vertrouwen, stopt de politie op een gegeven moment het onderzoek.

    Het verhaal is nog maar net begonnen dus je kunt het nu nog gemakkelijk mee lezen ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    Maybe something? (A)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Dit verhaal is gebaseerd op het verhaal van de Titanic.
    Ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    http://www.quizlet.nl/stories/82918/how-life-can-change--niall-horan/
    Mijn Niall Horan storie <3

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:13 ]


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Misschien is dit wat voor je?

    Please save me, tonight? | Harry Styles



    ‘Please save me?’ she whispered.
    ‘I’ll do. I’ll do everything for you.’ he whispered.
    He tought he saved her, but it wasn’t that easy.
    ‘They will find me.’ she said.
    ‘Then I’ll protect you.’ he said.
    They found her.
    He protected her.
    ‘We will be together, forever and always. I’ll never let you go.’ he said.

    ~Written in dutch
    ~Spoken in English
    ~One Direction bestaat
    ~Soms 16+
    ~Om de dag een stukje
    ~ soundtrack


    Ik hoop dat je een kijkje neemt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    'Weet je dat Harry Potter dit jaar al voor de tweede keer naar Zweinstein gaat?' smakte Gary. Hij had een flink aantal smekkies in zijn mond gestopt.
    Renzo spitste zijn oren. Zijn moeder had het er wel eens met hem over gehad. Harry Potter was een en al verderf, had ze gezegd. Hij moest die jongen uit de weg gaan. Maar het onderwerp bleef hem intrigeren. Hij had de Vloek des Doods overleefd! Hij was de Jongen Die Bleef Leven!
    'Ik hoorde dat hij bij ons op school zit, ja,' antwoordde Renzo.
    'Hm-hm. Hij schijnt vorig jaar een heldendaad te hebben gedaan, of zo.'
    'Wat voor heldendaad?'
    'Hij heeft de Steen der Wijzen uit de handen van Krinkel gehaald.'
    'Wie is Krinkel?'
    'Een professor Verweer tegen de Zwarte Kunsten. Tenminste, dat was hij. Hij is nu dood.' Gary grijnsde.
    'Echt?' Renzo keek Gary met grote ogen aan. 'Hoe weet je dat?'
    'Hank vertelde dat,' zei Gary. Hij haalde zijn schouders op en zijn grijns werd nog breder. 'Ik had gehoopt dat Potter in die kamer zou sterven, in plaats van Krinkel.'
    Renzo trok wit weg. Wat was dat voor school waar hij heenging?
    'Je hoeft niet bang te zijn, hoor,' grinnikte Gary. 'Het gebeurt heus niet weer. En bovendien was het al te verwachten, met die zwakke Krinkel.
    Weet je wat ma zegt? Dat Perkamentus gewoon niet weet wat voor leraren hij moet aannemen. Perkamentus is een zwakkeling, zegt ze.'
    Renzo staarde weer uit het raam. Dit had hij al honderd keer gehoord. Perkamentus dit, Perkamentus dat. Maar uiteindelijk, wist Renzo, was de Heer van het Duister alleen bang geweest voor professor Perkamentus.


    Renzo is een geboren dooddoener: vanaf zijn geboorte leert zijn moeder hem Harry Potter en Albus Perkamentus te haten en heer Voldemort te adoreren. Renzo is echter niet zo, en daar komt hij op een gegeven moment achter...

    Ik hoop dat je het gaat lezen (: ik ben al veel verder dan twee hoofdstukken, maar ik wil eerst weten wat jullie ervan vinden.
    http://www.quizlet.nl/stories/87402/de-geboren-dooddoener/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mijn stories:




    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Moments || One Direction

    Maybe you like it?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    The Exhibition [Short Stories.]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Boundaries • Zarry

    | The show is about to start! |

    And in the air the fireflies
    Our only light in paradise
    We'll show the world they were wrong
    And teach them all to sing along


    Het jaar 2034. De wereld is compleet verandert.
    Vijf vrienden; drie in gevangenschap, één voortvluchtige en een schijnbare onschuldige.
    Twee geliefden, de één in gevangenschap, de ander in de vrije wereld. Een onmogelijke liefde?
    Not everything is what it seems. You'll be surprised.

    S O U N D T R A C K

    Release date: Monday June Eleventh.


    Give me more than this - Ziam


    We're all mad here. You'll fit right in.