• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Leuks?' vroeg ik opeens. Ik had het gesprek met Sarah en Joshua gevolgd. 'Hoe de god wil je hier iets leuks van maken?' vroeg ik een beetje geïrriteerd aan haar. Ik volgde haar niet helemaal. Bang voor een paar verdomde druppeltjes bloed en helemaal vrolijk en al doen over een ruimte waar het stinkt naar joost mocht het weten. 'Ik ben weg hier,' zei ik hoofdschuddend en liep een kant uit. 'En uitkijken met die iphone, hij is van Levi,' riep ik nog.


    [Straks ben ik eten en dan me tas doen.. en dan ben ik van kwart over 6 tot minimaal 9 uur er niet..]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Amy Hall
    'leuks?' vroeg Annabel de 2e opeens. 'hoe de god moet je hier iets leuks van maken?' Ik hoor de irritatie in haar stem.
    'heel simpel' ik haal alweer mijn schouders op. Ze loopt al weg dus leg ik het uit aan Yoshi en Arrow. 'de meeste hier zijn heel aardig' ik leg de nadruk op meeste en kijk nog even naar Annabel de 2e 'dus we kunnen er met zn alle een groot feest gaan maken'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    Ik had halverwegen alles mijn handen voor mijn oren gedaan en neuriede wat.
    "Feest?" Vroeg ik ongelofig aan Sarah. " Hoe wil je hier een feest hebben!" Zeg ik daarna ik kijk haar aan.
    Dan kijk ik naar Joshua met een blik van 'Meent ze dat nou?'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek hem meisje even na die wegliep. Ik wou haar achter na, maar ik had zo'n idee dat dat toch niet ging helpen. Ik luisterde met een opgetrokken wenkbrauw naar Sarah. Ik keek eventjes naar Arrow die mij met een aparte blik aankeek. Ik haalde mijn schouders op en keek weer naar Sarah. 'Ik denk dat ik het met het meisje eens ben, hoe wil je dat hier doen? Volgens mij is het niet echt slim om nu te gaan feesten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Natuurlijk vond iedereen mijn feest idee niet geweldig. Thuis was dat ook altijd al het geval, ik bedacht idiote dingen. Nog steeds wilde ik niet dat iedereen zo saai deed.
    'gewoon, er is vast wel ergens drank te vinden, spelletjes doen. En voila superparty!' ik zou zo wel het huis doorzoeken, ergens moest iets te drinken zijn.
    Met mijn vinger draaide ik om een pluk haar, na te denken over welke plek het meest logisch leek voor drank.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sofie Bennet

    Ik liep verder. Ik had geen flauw idee waar Levi was, dus daar ging ik maar niet op zoek. 'Hallo?!' riep ik door het gebouw heen, of huis. Wat was het? Waren er nog meer personen? Alsjeblieft zeg van wel. Het liefst meer mensen zoals Levi. Hij werkte mij tenminste niet op mijn zenuwen. 'Hallo?!' riep ik nogmaals.

    [Voel je vrij om naar Sofie te gaan ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik schudt mijn hoofd.
    "Ik ben niet in voor een feestje, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek." Zeg ik dan.
    Ik meen het, wié wil en nu een feestje? Uitgezonderd Sarah dan.
    Ik kijk Sarah aan zodat ze ziet dat ik het meen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    'ik ben niet in voor een feeste, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek'zegt hij. Ik zie aan zijn gezicht dat hij het meent.
    'kom op! Iedereen heeft wel zin in een feestje, zeker als er iets te drinken is, dan wordt iedereen wat losser' ik knipoog even naar hem. Hopend dat hij de hint begrijpt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    Ik snapte wat ze bedoelde met de knipoog. Maar ik schud mijn hoofd weer.
    "Nee, het lijkt me geen goed idee." Zeg ik dan.
    Ik keek in Sammy haar richting en zag mijn medicijnen op de grond. Ik pak het pakje en neem voor de zekerheid nog een pilletje.
    "Echt, vind hier ergens maar iemand die het een goed idee vind. Die vind je niet." Zeg ik na het pilletje te hebben door geslikt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    Ik wilde weer verder gaan protesteren, todat ik zag dat hij een pilletje inslikte.
    'wat was dat voor een pilletje?' vroeg ik verbaast. 'waarvoor heb je medicijnen nodig en hoe kom je eraan?'
    Mijn nieuwschierigheid won het van mijn beleefdheid.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    Ik kijk op naar Sarah nadat ik het pakje in mijn zak had gedaan.
    "Ik heb ze nodig voor mijn hart." Zeg ik dan.
    Ik keek haar even aan en toen weer weg.
    "Toen ik vijf was kwamen ze erachter dat mijn rechter hartklep met de jaren zwakker word." Zeg ik alleen maar en kijk naar mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    'Toen ik vijf wa kwamen ze erachter dat mijn rechter hartklep met de jaren zwakker wordt' verteld hij.
    'en dat is dus waarom je van het leven moet genieten, voor je het weet is het over!' zeg ik rustig, maar je hoort nog steeds de vrolijkheid in mijn stem. 'je moet niet dingen uitstellen of alle risico's opnoemen, niet denken maar doen zeg ik altijd'
    Ik leek nu net een therapeut ofzo.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Iets gemist ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [had jij nou Sammy?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sammy heeft de iphone van Levi nog steeds in dr handen met een filmpje die ze moet zien over het gesprek met Arrow en de twee 'fotomensen']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you