• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Burlington schreef:
    Je bent een schatje ^^
    Ik kan morgen anders kijken welke popcorn-posters van Miley ik al heb, en dan kan je die aan Peetniss geven (:

    aah, dankje(K)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ahww I've got one,
    Thaaankss! iLike <3

    Net gekeken, en ik heb 1 poster van Miley uit de PC:
    Met een grijs-rood kleedje en een zonnebril, op een fel gekleurde achtergrond -Bolt premiere-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als het kan mag er dan ook 2 BIGBANG posters :'D?


    Shoganai i ne~

    \o/ yay!
    Ik heb er iig één, en ik wil trouwens nog even zeggen dat ik het echt heel aardig van je vind, dat je dit doet :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    \o/ yay!
    Ik heb er iig één, en ik wil trouwens nog even zeggen dat ik het echt heel aardig van je vind, dat je dit doet :3.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    YAY IK HEB TWEE HP POSTERS :'D
    Awesome persoon gesignaleerd 8D
    THANK YOU THANK YOU THANK YOU_O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik ben nog niet klaar he :P

    ik heb nog minimaal de helft van de originele stapel...


    Oooh, serieus?(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Oooh, serieus?(krul)


    ja, serieus...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ja, serieus...

    (yeah)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh leuk dat je ze weggeef mijn muur is behoorlijk leeg! Ik zou wel een poster van 1D willen haha. (:

    Yeaah een HP poster *O* Fleurt mijn kamer weer een beetje op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Van welke films heb je filmposters? En welke grootte hebben die? :)


    If we had not a soul, music would have created it.

    DrWhooves schreef:
    Als het kan mag er dan ook 2 BIGBANG posters :'D?

    Dan jat ik er een hoor (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan jat ik er een hoor (cat)


    Ik wil niet naar hun zitten staren als ik bij jou ben hoor. (cat) HP is al erg genoeg, hou het daar maar bij.


    Your make-up is terrible