• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wil niet naar hun zitten staren als ik bij jou ben hoor. (cat) HP is al erg genoeg, hou het daar maar bij.

    Dan hang ik hem wel ergens waar jij hem niet ziet of haal ik hem weg als je er bent xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Burlington schreef:
    Net gekeken, en ik heb 1 poster van Miley uit de PC:
    Met een grijs-rood kleedje en een zonnebril, op een fel gekleurde achtergrond -Bolt premiere-


    weet je uit welk nummer van de popcorn?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JUKEB0X schreef:
    Van welke films heb je filmposters? En welke grootte hebben die? :)


    ik weet zo niet welke allemaal....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als er Miyavi tussen zit wil ik ze heel erg graag!

    Ik wil Good Charlotte en Simple plan wel(:

    En heb je toevallig Lord of the rings posters?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 23:28 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Miyavizm schreef:
    Als er Miyavi tussen zit wil ik ze heel erg graag!


    dan heb je geluk...ik heb 5 van miyavi, waarvan 4 op A3 formaat en 1 A2...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eristic schreef:
    Ik wil Good Charlotte en Simple plan wel(:

    En heb je toevallig Lord of the rings posters?


    lord of the rings niet...
    van good charlotte heb ik toevallig nog 1 niet weggeven, dus die is voor jou...simple plan ga ik net als panic at the disco verloten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    lord of the rings niet...
    van good charlotte heb ik toevallig nog 1 niet weggeven, dus die is voor jou...simple plan ga ik net als panic at the disco verloten...


    Okay, dankje (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Myrddin schreef:
    (...)

    dan heb je geluk...ik heb 5 van miyavi, waarvan 4 op A3 formaat en 1 A2...


    Vet!!!! Moet ik me gegevens geven in een pb?

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Vet!!!! Moet ik me gegevens geven in een pb?


    als ik klaar ben met alle posters vergeven, stuur ik je wel een pb om je gegevens...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    lord of the rings niet...
    van good charlotte heb ik toevallig nog 1 niet weggeven, dus die is voor jou...simple plan ga ik net als panic at the disco verloten...


    panic at the disco :9~ die wil ik, ik heb geen 1 poster van hun haha

    Heb je ook voetbalposters?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 23:35 ]


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    Heb je ook voetbalposters?


    heb ik...maar dat zijn wel de duitse voetbalspelers...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jakhals schreef:
    (...)

    panic at the disco :9~ die wil ik, ik heb geen 1 poster van hun haha

    haha ik ooook


    We can't spend our lives waiting to live.

    Myrddin schreef:
    (...)

    heb ik...maar dat zijn wel de duitse voetbalspelers...

    Ik volg Bayern München behoorlijk op de voet, dusss.. welke zijn het? :)


    ars moriendi