• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jukka Kilian Noway
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik het meisje aan. 'Nee je moet lekker een heel jaar saggo zitten wezen.' Merkte ik op terwijl ik haar voorbeeld overnam en ook een sigaret opstak. 'Daarbij zo hoog is dat hek niet, dus als het me niet bevalt ben ik zo weg.' Grijnzde ik terwijl ik naar het meterslange hek keek waar ik net nog mijn auto tegen had gepakeert. het hek mocht dan groot zijn. Niemand hield mij tegen als ik iets wilde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Damon

    'Het was al bezet' zucht ik.
    'Maargoed, Engels was wel mijn beste vak, na gym dan' grinnik ik.
    Ik haal kort een hand door mijn haar, en lach kort.


    El Diablo.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ja bij mij! Want ik probeerde in gesprek te komen met Dallas en Owen, maar daar kwam ik er niet tussen xd Ik stuur Judy wel even weg.]

    en dat is gewoon op het plein buiten?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)
    en dat is gewoon op het plein buiten?]


    [Ja, ik ben gewoon weg gelopen van waar ik stond, op de binnenplaats ofzo, ik weet het niet precies waar dat andere groepje stond. Ik heb al wel mijn sleutel opgehaald, kamer nummero 10]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dallas
    "Mijn ouders weten niet eens dat ik aan de drugs zit. En hoe zit het met jou?" Ik laat mijn blik even naar de grond glijden, daar kwam het al. Toch kijk ik meteen weer op en haal mijn schouders op.
    "Niet veel bijzonders. De huisarts labelt mensen graag en noemt me pyromaan of zo. Enkel omdat ik een container in de brand heb laten vliegen, slaat nergens op." Niet alleen een container, wel meer, maar dat laat ik achterwege.
    "Er bestaan wel ergere dingen." vul ik mezelf nog aan. Er is niets mis met me, ik kan mezelf heus wel inhouden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Het was al bezet,' zucht hij.
    'Maar goed, Engels was wel mijn beste vak, na gym dan,' grinnikt hij waarna hij een hand door zijn haar haalt en even lacht.
    'Gym is leuk,' zeg ik glimlachend. 'Ik heb het alleen niet op het rooster zien staan,' voeg ik er wat teleurgesteld aan toe. Voorlopig zou ik het moeten doen met 's ochtends hardlopen. Ik zucht lichtjes, ik ben hier nog maar net en mis de sporten nu al.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nicole Yasmine Blades
    Ik wat rond, en zie dan een meisje staan, en een wat oudere jongen. Ik loop naar hun toe. [Leighanne&Damon dus (:] ''Hoi'' zeg ik als ik dichtbij ben.


    That is a perfect copy of reality.

    Owen

    "Niet veel bijzonders. De huisarts labelt mensen graag en noemt me pyromaan of zo. Enkel omdat ik een container in de brand heb laten vliegen, slaat nergens op. Er bestaan wel ergere dingen."
    "Pyromaan?"
    Ik denk even na.
    "Oh, vuur. Uiteraard. Ja, prachtig iets."
    Ik knik.
    "Ik ben hier meer naartoe gevlucht dan wat anders, om eerlijk te zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sonny Mabel Puckerman
    Met mijn mobiel in mijn hand trok ik de twee loodzware koffers het plein over. Overal stonden al wat groepjes te praten en omdat ik zo laat was kon het wel eens heel goed zijn dat ik nu forever alone ging zijn. NIet dat ik niet snel contact kon maken, amar uit ervaring ging het altijd net wat beter als het iemand was die alleen was. en tot mijn vruugde zag ik iemand die nog alleen was. Mooi voor mij om even te vragen waar ik moest zijn voor mijn kamersluitel en al dat soort dingen. 'Sorry, hoi ik ben Sonny.' Stelde ik mezelf voor aan een meisje met lang blond haar. 'Kan jij me mischien vertellen waar ik moet zijn voor mijn spullen, kamer en dat soort stuf?' Vroeg ik haar terwijl ik mijn ene koffer losliet om een alnge pluk rood haar die ontsnapt was, terug te stoppen achter mijn oor.
    [ze loopt naar Judy dus.]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Judy Fox

    Ik was een beetje in gedachten verzonken, tot ik iemand iets hoorde zeggen.
    'Sorry, hoi ik ben Sonny. Kan jij me misschien vertellen waar ik moet zijn voor mijn spullen, kamer en dat soort stuff? vraagt een meisje wat mooi rood lang haar had. Ik vroeg me af of ze het geverfd had.
    'Hallo, ik ben Judy. Judy Fox. Dat kan ik zeker, ik loop anders wel even met je mee, ik heb mijn kamersleutel al, maar moet nog wel mijn spullen weg zetten.' antwoord ik haar.
    Samen met Sonny loop ik naar de tafel waar ze haar sleutel krijgt. Ik zag alleen niet welk kamernummer ze had.
    'Welk kamernummer heb jij?' vraag ik daarom maar.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dallas
    "Pyromaan? Oh, vuur. Uiteraard. Ja, prachtig iets." Ik vraag me af of hij het meent, werkelijk de waarheid spreekt. Ik ben immers een vreemde voor hem, waarom zou je daar de waarheid tegen spreken?
    "Ik ben hier meer naartoe gevlucht dan wat anders, om eerlijk te zijn." Gevlucht? Verward kijk ik hem aan. Aangezien ik dit niet als één of ander kuuroord zie waar je jezelf kan vermaken voor je eigen, fijne plezier. Liever zit ik nu gewoon thuis.
    "Je bent vrijwillig gegaan?" vraag ik toch nog even voor de zekerheid, zeker weten of ik het goed verstaan heb. Mijn ouders moesten me hier werkelijk naar toe slepen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damon

    Ik knik, en denk even na.
    'Als ze dat op het rooster hadden had ik dat wel gegeven' grinnik ik.
    Ik stop mijn handen weer in mijn zakken en kijk rond.


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Damon

    Ik knik, en denk even na.
    'Als ze dat op het rooster hadden had ik dat wel gegeven' grinnik ik.
    Ik stop mijn handen weer in mijn zakken en kijk rond.


    [Langere posts, alsjeblief]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ja hoe zit het eignelijk met de kamerindeling? hoeveel mensen slapen er in 1 kamer? en mag je zelf bepalen met wie dat dan is ofzo?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    scribere schreef:
    (...)

    Xavier Vernay Parcifal

    Ik kijk rond hier en daar hebben een paar mede-verslaafden zich verzameld om gezellig kennis te maken. Misschien moet ik dat ook nog maar eens gaan doen aangezien het de bedoeling is dat ik hier de komende tijd ga doorbrengen. De school ziet er best luxe uit, ik heb wel wat slechter gekend. Niet bij Noor natuurlijk, op en top was haar penthouse zoals alles aan haar op en top was. Ik krijg daar maar de kriebels van, alhoewel ik het van Noor kon hebben. Grappig dat zij zo’n tegenpool van me was. Minder grappig dat ze me hierheen had gestuurd, controlfreak. Net alsof ik dikke problemen had. Grinnikend laat ik mijn ogen over de leerlingen glijden, dit zou grappig worden. Met mijn handen in mijn broekzakken stap ik op een van de meisjes af die dichtbij me staat, ik kan haar alleen van achteren zien. Niet heel groot en blonde krullen.
    ‘Hoi,’ begroet ik haar maar. Ik kan hier moeilijk alleen blijven staan.


    [Ik was even douchen. Post komt eraan (net als Victor....)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."