• Ik heb mijn abO lijst doorgebladerd en kwam tot conclusie dat ik alleen maar 1D verhalen heb, dus daar wil ik graag verandering in brengen! (het mogen ook oude verhalen zijn die al afgelopen zijn, aangezien ik de onderwerpen waarover ik wil lezen eigenlijk al "uit" zijn )
    Ik lees niet:
    -one direction
    - Tokio hotel
    -Justin bieber

    Ik lees wel:
    - Harry Potter (maar het liefst een DM verhaal)
    - Wolfpack
    - onbekende verhalen
    -overige fanfictions


    Can't control my second personality


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Misschien vind je dit iets? Ik zou nog wel een beetje meer motivatie kunnen gebruiken, dus je zou me echt een dienst bewijzen als je even keek! :Y)

    Parallel
    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    VERHAAL 1 (Klikbaar)



    Zeemeerminnen zijn schepsels waar verschillende verhalen over rond gaan. Volgens sommige zijn het de mooiste wezens die deze aardbol gecreëerd heeft. Anderen zeggen dat het monsters zijn, die alleen in de diepste en donkerste zeeën en moerassen voorkomen. Maar wat is nou eigenlijk waar over de zeemeermin?

    Melody is een jonge vrouw van vijftien jaar die nog maar aan het begin van haar leven staat. Omdat de oceaan geteisterd word door piraten, moet Melody noodgedwongen vluchten om haar leven in veiligheid te brengen.

    Melody komt op Zweinstein terecht nadat schoolhoofd Perkamentus van haar verhaal had gehoord. Melody word gesorteerd in Ravenklauw met behulp van de Sorteerhoed. Ze voelt zich erg thuis in haar afdeling en sluit al snel een vriendschap voor het leven met Cho Chang, die in dezelfde afdeling verkeerd. Alles lijkt perfect te gaan: ze krijgt vrienden, haar schoolprestaties zijn goed en is bij iedereen geliefd. Maar niet alles is wat het lijkt...

    Zeemeerminnen hebben dezelfde invloed op mensen als Glamorgana's. Ze betoveren vele harten en roepen diepe lust op in elke man. Zodra Melody bevriend raakt met Draco én Harry, heeft ze er geen idee van dat er zojuist een strijd om haar begonnen is.


    © McConaughey
    ThornOwl8869 op Pottermore.
    • Gedeeltelijk gebasseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.


    _________________________________________________________________________

    VERHAAL 2 (Klikbaar)



    Cindy is jong, getalenteerd, een vriendin van iedereen en een schoonheid om naar te kijken. Beter kun je het niet hebben. Of toch wel?

    Wanneer Cindy dan eindelijk afgestudeerd is aan Zweinstein bij de afdeling Zwadderich, besluit ze haar passie na te streven; uilen. Ze gaat werken bij Braakbals Uilenboetiek in de Wegisweg in Londen.

    Alles lijkt perfect te gaan; Hoewel werken een hele opgave is, heeft Cindy het erg naar haar zin in de uilenwinkel. Daarbij is haar relatie met Theodoor Noot beter dan ooit en heeft Cindy het leukste contact met klanten. Maar alles heeft een keerzijde...

    Draco, een jeugdvriend van Cindy, verschijnt veel in de winkel. De twee hebben samen de grootste lol en vullen elkaar goed aan. Omdat Draco nu bij Odius en Oorlof werkt, kan hij gemakkelijk en vaak bij haar langs gaan. Maar hun banden worden al gauw sterker dan vriendschap en er bloeit een liefde tussen de twee op. Iets wat beslist niet kan; Draco heeft een relatie met Astoria Goedleers, een ietwat rustige dame die een kinderwens koestert en Cindy heeft een relatie met Theodoor Noot. Hoe moet dat ooit goed komen?

    © McConaughey
    ThornOwl8869 op Pottermore.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:16 ]




    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.


    ~Gebaseerd op HP
    DSalvatorex


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Check mijn profiel genoeg fanfictions daar :Y)

    kliik
    en anderee
    -
    ~
    &

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:04 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    We all meet people we never wanted to meet. People cross our road every day some deserve our love others don't.
    But nevertheless they're all here, here in our life!




    Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit my exhibition of people and write you own story.
    ~ Write your perfect Love Story! ~





    Klik!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -


    Dreamcatcher • Seth Clearwater


    "You hypnotized me with your eyes, showed me the way with your smiles. You've poisoned me with your bittersweet words, never realized how much they hurt.
    You gave me your silence as a last goodbye,
    Come, my dear dream catcher, show me why."


    •© Convincing
    •• Starts 31O512
    ••• Original characters belongs to Stephenie Meyer


    I meant to love you

    Last Words.
    1e hoofdstuk word geactiveerd op 24/06/2012
    en de story zelf op 1 mei (morgen dus)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik schrijf een verhaal over liefde/drama en met onbekende personen.

    En dan spring je in het diepe



    Cloe begint net aan haar eerste jaar op de universiteit, als ze overvallen wordt met gevoelens voor een aantrekkelijke derdejaars. Haar liefde lijkt beantwoord, maar dit brengt meer problemen met zich mee dan ze voor had kunnen stellen.

    heeei ik heb een leuke wolfpack story :)
    http://www.quizlet.nl/stories/74302/and-then-the-wolf-fell-love-with-the-vampire-wolfpack/
    Ik heb pas 11 hoofdstukken maar ik schrijf bijna elke dag wel een hoofdstuk van ongeveer 600 woorden (:
    xxx truely selena

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:39 ]


    Love is bigger, than the presure to be perfect <3

    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.



    Forever and Always (Hp)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer