• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tariq Lupus Sandulf
    Zestien. Verdomme.
    Een enigzins teleurgestelde, scheve grijns verscheen op mijn gezicht. "Eenentwintig," antwoordde ik, waarna mijn blik gevangen werd door Danique, die aan kwam lopen met een dienblad. Zonder een woord te zetten zette ze de koffieschoteltjes en kopjes neer, draaide zich om en liep weer weg.
    "IJskonijn," mompelde ik nog.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Vroeger wel,' Antwoordde hij met lichte ergernis in zijn stem. 'Het is te zien aan je uiterlijk.'Vervolgde ik. Ik vouwde weer wat kleding op.'Ik heb niets tegen Firenation. Wel tegen sommige. Licht aan de karakter en ideeën diegene heeft.' Vertelde ik. Ondertussen maakte ik een knot van mijn haar, want de wind waaide het elke keer in mijn gezicht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aimi Solei Miku

    'Orlando. Jezus.' Langzaam legde ik mijn hand voor mijn mond. 'Maar je bent pas zestien!' floepte er opeens uit. Ik stond even stil naar haar te kijken en bukte toen om de glasscherven op te ruimen.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Mirany Joanne Page
    Balen, schoot er door me heen, maar voor ik iets kon zeggen bracht de serveerster ons koffie. Ze zei geen woord. 'Ijskonijn.' Verbaasd keek ik op en toen schoot ik in de lach. 'Je kent haar?'

    Nathan Lockwood
    'Ik heb niets tegen de Firenation, wel tegen sommigen. Licht aan de karakter en ideeën die diegene heeft,' zei ze. Opnieuw viel het me op hoe knap ze was, met haar zwarte haren en blauwe ogen. 'Dat klinkt als een goede instelling,' knikte ik, hoewel ik zelf sinds mijn achtste een hekel had aan de complete Firenation. 'Ik ben Nathan, trouwens.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Phillip Lloyd Finley.

    "Dank je en als ik je kon zien had ik je een kus op de wang gegeven ,maar helaas weet ik niet waar ik nu moet richten" Zegt ze met lichte blosjes op haar wangen.
    "Geen dank. Ik vertel niet zo snel dingen door alleen als het moet" Zeg ik en glimlach even, maar besef dan weer dat ze het niet kan zien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chiara Jalil Nuray
    "Weet ik. Maar volgens mij wilt m'n vader dat ik ga trouwen voor ik ook maar aan seks ga denken."
    Bedenkelijk streek ik door mijn lange lokken, een klein glimlachje speelde rond mijn roodgestifte lippen. Een ondeugende twinkeling speelde in mijn ogen toen ik een slokje nam van de wijn.
    "In dat geval is het maar goed dat hij niet afweet van Julian."
    Julian. Volgens mijn vader was hij "ver onder ons niveau", als zoon van de hoefsmid in Solange. Heerlijk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Salomon

    'Je bent toch een aarde stuurder. Ik hoorde het aan de geluide toen ik aan het trainen was. Ik mag wel blind zijn ,maar mijn hoor en tast zintuigen zijn wel beter dan de rest' Vertel ik hem lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Diana Anderson
    'Dat klinkt als een goede instelling,' Hij knikte even. 'Ik ben Nathan, trouwens.'Zei hij vervolgens. Ik liep naar hem toe. 'Ik ben Diana, Diana Anderson.' Ik merkte op dat zijn haar leuk zat. 'Waar kom je vandaan? Ik heb je namelijk hier nog nooit gezien.' Mompelde ik.'Misschien ligt het aan mij. Ik ga niet vaak de stad in.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tariq Lupus Sandulf
    Onhandig peuterde ik aan de verpakking van het koekje dat erbij zat.
    "Ehm, ja," gaf ik toe, terwijl het koekje op het tafelblad sprong en in twee stukken bij Mirany's koffiekopje belandde. "Kijk, dat gebeurt me nou elke keer," gromde ik geërgerd.
    Niet omdat ik dat koekje zo graag wilde, gewoon omdat het niet lukte. En ik kon er niet tegen als ik iets niet kon.
    Of iemand niet kon krijgen, daarom had ik ook drie maanden achter Danique aan gejaagd, en toen ik haar na één nacht weer negeerde keek ze me nooit meer aan. Te boos op zichzelf, gokte ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phillip Lloyd Finley.


    "Je bent toch een aarde stuurder. Ik hoorde het aan de geluide toen ik aan het trainen was. Ik mag wel blind zijn, maar mijn hoor en tast zintuigen zijn wel beter dan de rest" Zegt ze lachend.
    Ik knik even. Het dringt dan ook nog niet echt tot mijn stomme kop door dat ze dat niet kan zien.
    "Ja, dat klopt." Zeg ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathan Lockwood
    'Hier in Fund, een kwartiertje lopen vanaf hier. Ik kom niet zo vaak bij de rivier,' legde ik uit. Meestal was ik in de stad te vinden, want hoewel het hier mooi was had je weinig kans om een leuk meisje te vinden. Diana was echter interessant genoeg, maar als ik haar vertelde waarom ik meestal op drukkere plekken was, had ik helemaal geen kans meer.

    Mirany Joanne Page
    Plotseling lag er een gebroken koekje naast mijn koffiekopje, waardoor ik in de lach schoot. 'Ach, krijg je hem niet open?' plaagde ik. Met mijn vingers trok ik in een snelle beweging het papiertje van mijn eigen koekje en schoof het, nog steeds lachend, naar hem toe. Zelf stak ik een stukje van het gebroken koekje in mijn mond.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eliana Quincy Salomon
    'het geeft niet als je knikt.Ik merk de meeste beweging op dankzij de trillingen in de lucht' glimlach ik naar hem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Echt, ik haat Nederland.
    Is het eens warm, is het natuurlijk ook meteen hartstikke benauwd waardoor ik liever heb dat 't gewoon gaat regenen.]

    Tariq Lupus Sandulf
    Een beetje chagrijnig schoof ik het koekje weer terug, en mompelde iets onverstaanbaars.
    Mijn blik gleed door het café.
    Ik tilde het koffiekopje op en nam een slok, om hem vervolgens weer terug te zetten. Bedenkelijk keek ik naar Mirany.
    "Ken ik je ouders?" vroeg ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Hier in Fund, een kwartiertje lopen vanaf hier. Ik kom niet zo vaak bij de rivier,' Legde hij uit. 'Ik kom hier wel vaker.' Ik wees naar de was. 'Het is hier rustig en bijna niemand komt hier. Je bent de eerste in 2 weken.' Ik keek nog even goed hoe hij eruit zag. 'Je komt me eigenlijk bekend voor. Niet dat ik jou ooit gezien heb. Misschien familie?' Vroeg ik voorzichtig , maar vriendelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ja, we hebben echt een rotklimaat hier D:
    En ik moet aardappels schillen, dus ik ben even weg.]
    Mirany Joanne Page
    'Misschien ken je mijn moeder, die heeft een winkeltje,' legde ik uit. Ondertussen werd het koekje teruggeschoven, iets dat een glimlachje aan mijn lippen ontlokte. 'Maar het lijkt me sterk dat je mijn vader kent, die ken ik zelf niet eens.' De mogelijkheid dat hij Jamie kende - gekend had - schoot door me heen in de vorm van een pijnscheut. Ik miste mijn broer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.