• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    aragog

    Andrez Oscar Floran King
    het meisje van de punch kwam de kamer uit in een badjas. ik weerstond de verlijding om te fluiten maar net. ''Eh- Heeft u misschien wat schone kleding?''
    ''eeeh, juist. ik heb mischie...'' BONK! het kwam uit de kamer van het meisje met de taart. we keken elkaar vragend aan. ''hallo, alles goed daar?'' riep ik. er kwam geen andwoord.


    welkome to my garden of fantasy

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik vloekte binnensmonds. Moest dat kind nou ook álles verpesten? Met een geïrriteerde zucht sloeg ik de deur van haar kamer open, en ze lag op de grond. In de eerste instantie trok ik een wenkbrauw op, maar daarna knielde ik naast haar neer. Ik bestudeerde haar even. ''Corset.'' mompelde ik. Met een klein beetje vuur verbrandde ik het touwtje, en met succes. Haar corset schoot weer open.

    [Ik ga even naar school fietsen, om 8uur reageer ik weer ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik heb een idee met Orlando en Chiara maar kan nou niets meer typen.. Half 4 ben ik uit]


    Don't be like the rest of them, darling

    {om 8 uur moet ik vertrekken en kan ik niet meer terug komen voor half 4 ofzo, of eerder, of later, ik weet het niet XDXDXD}
    Andrez Oscar Floran King
    ik schrok me kapot toen ik haar zo op de grond zag liggen. toen het meisje van de punch het touwtje doorbrandde, happte het andere meisje naar lucht. ik zuchte opgelucht. ze kwam overeind en ze was niet meer zo blauw. toen realiseerde ik dat ze in haar ondergoed zat en ik liep snel de kamer uit.

    Louize Feline Kata
    toen ik weer een beetje bijkwam zach ik het andere meisje naast me zitten. ze zat nu in een batdjas. en ze leek nog steeds boos. ''sorry, sorry, voor alles. ik bedoelde het niet zo. maarrre ik ben soms nogal onhandig.''


    welkome to my garden of fantasy

    Hello, iemand aanwezig? *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oké, ik heb 16 pagina's gemist. Wat is er gebeurd?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ehm, volgens mij niet veel bijzonders.
    Louize gooide punch over Cathy heen, Orlando en Chiara zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, en voor de rest weet ik 't niet echt (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hello *O*
    Ik ga even voor Mirany typen en als iemand Nathan moet ontmoeten hoor ik het wel ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jaaj, leven *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    ''Sorry, sorry, voor alles. Ik bedoelde het niet zo. Maarre ik ben soms nogal onhandig.'' zei het meisje, nadat Andrez weg was gegaan. ''Já, dat heb ik gemerkt!'' snauwde ik, en stond op terwijl ik de badjas wat strakker om me heen trok. ''Fijn, hoe denken ze nu wel niet over me?'' ik zuchtte, en wierp een blik op de gesloten deur. Ik moest kleding hebben, vergeet het maar dat ik zo rond ging lopen. Twijfelend liep ik naar de deur, en opende die. Het viel me op dat Andrez ontzettend knap was, maar helaas onbereikbaar voor mij. ''Eh-'' ik krabte even aan mijn achterhoofd. Soms wou ik echt door de grond zakken, of plotseling van de aardbodem verdijnen.

    [Haha ja ze is nogal gemeen, maar dan moet je maar bij 'extra' lezen van mn personage :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mirany Joanne Page
    Verbaasd keek ik op bij het horen van zijn vraag. Eigenlijk moest ik nee zeggen, hoewel hij me best aardig leek. Ik kende hem pas net een kwartiertje en hij was duidelijk véél ouder dan ik, dus waarschijnlijk was het een slecht idee om iets met hem te gaan drinken. Ik opende mijn mond om te zeggen dat ik mijn moeder nog moest helpen in de winkel, maar vreemd genoeg waren dat niet de woorden die over mijn lippen kwamen. 'Ja, graag. Lijkt me leuk.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tariq Lupus Sandulf
    Behendig sprong ik overeind, veegde met mijn handen de korrels zand weg die aan mijn shirt plakten.
    Toen Mirany ook was opgestaan, liep ik rustig in de richting van het café. Mijn donkere ogen gleden de ruimte automatisch af, maar dat kon ik niet maken. Ik kon moeilijk op vrouwenjacht gaan met een meisje aan mij zijde. Ik kon het jammer genoeg ook niet maken om op dat meisje te jagen, hoewel het er ondertussen wel aardig op begon te lijken.
    Met een zucht plofte ik neer op één van de bankjes bij een tafeltje, plaatste mijn ellebogen op het blad en wreef met mijn vingertoppen over mijn ogen.
    Ik was doodmoe, al de hele week.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mirany Joanne Page
    Met een glimlachje om mijn lippen klauterde ik overeind, klopte een beetje aarde weg en liep achter hem aan. Waarom had ik ook al weer ja gezegd? In ieder geval vond ik het achteraf toch niet zo erg. Wat was er mis met iets drinken? Ik volgde hem het café in en ging tegenover hem zitten. Het viel me pas op dat hij nogal moe leek toen hij in zijn ogen wreef. 'Slechte nacht gehad?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diana Anderson
    'Mam, kan je dat niet zelf doen?' Schreeuwde ik naar boven. Mijn moeder deed een raampje open.'Ik ben met je broertje bezig!' Schreeuwde ze terug. Ik zuchtte diep en liep naar de rivier toe samen met een mand vol kleren. Bij de rivier maakte ik ze schoon en stiekem stuurde ik nog wat water, omdat ik verveeld was. Toen de kleren klaar waren stuurde ik het water uit de keren. Zo hoefde ze niet de drogen. Even later plofte ik neer op het gras. Ik was best wel moe.

    [Wie kan mijn personage ontmoeten?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tariq Lupus Sandulf
    "Eerder een slechte week," bromde ik, en keek op naar de serveersters die langsliepen. De helft ervan wilde me niet meer spreken en de andere helft hoopte op een tweede nacht. Erg gezellig hier altijd, dus.
    "Ik zit te wachten op iets dat niet komt," ging ik daarna verder, doelend op een aanval.
    Danique - een serveerster met lange, blonde krullen - kwam heupwiegend aanlopen. Haar blauwe ogen gingen bedenkelijk van Mirany naar mij, en ze tikte met haar pen op een notitieblokje.
    "Tariq," zei ze met een warme glimlach. "wat wil je?"


    "Do you believe monsters are born or made?"