• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimi Solei Miku

    Ik liep de stenen trap af naar beneden, naar de balzaal. Het was er best druk en iedereen praatte met elkaar. Ik voelde me gelijk niet op mijn gemak wanneer ik naar de tafel met drankjes liep en ik de ogen in mijn rug voelde branden. Ik pakte een glas punch en keek rond of ik Chiara ergens zag. Nergens. Wat me opviel was dat mijn oudste neef Orlando er ook niet was. Ik ging waarschijnlijk weer eens op in mijn gedachten. Nee, toch? Nee. Chiara was pas zestien, zo erg is haar vader toch niet?


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Tariq Lupus Sandulf
    "Hmm, ik heb ze liever dood dan kwijt," gaf ik bedenkelijk toe.
    Als ik moest kiezen was dat ook zo. Als ik moest kiezen tussen de dood van de Firenation of hun zwijgen terwijl ze de rest nog wel in hun macht hadden, zouden ze moeten sterven.
    Daarna bedacht ik me dat ik hier niet met één van de andere rebellen zat, maar met een meisje van zestien.
    Goh, die moest me nu ook eng vinden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {hoihoi ben er weer}
    Andrez Oscar Floran King
    het meisje van de punch kwam de kamer uit in een badjas. ik weerstond de verlijding om te fluiten maar net. ''Eh- Heeft u misschien wat schone kleding?''
    ''eeeh, juist. ik heb mischie...'' BONK! het kwam uit de kamer van het meisje met de taart. we keken elkaar vragend aan. ''hallo, alles goed daar?'' riep ik. er kwam geen andwoord.


    welkome to my garden of fantasy

    [Orlando? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {?}


    welkome to my garden of fantasy

    Phillip Lloyd Finley.

    "Ik denk dat ik je nu wel een uitleg ben verschuldigd" Zegt ze met een zucht. "Toen ik vijf was gingen ik en mijn vader in de tuin een speciaal spelletje spelen. Mijn vader kon net als mij vuur sturen alleen kon ik het nog niet heel goed. Mijn moeder die was in de keuken eten aan het koken. Ik stuurde per ongeluk een grote straal vuur het huis in waardoor het vlam vatte' Ze pauzeert even, terwijl er langzaam een traan uit haar ooghoeken ontsnapt en een weg naar beneden baant over haar wang, "Mijn vader rende naar binnen om mijn moeder te redden alleen toen hij naar buiten wou kreeg hij net als mijn moeder een balk op zich die in brand stond. Ik was zo dom dat ik er naar toe rende om te helpen alleen barstte toen een van de ramen en ik kreeg een aantal splinters in mijn ogen. Sinds dien ben ik al blind" Vervolgt ze, waarna ik aandachtig, maar vol met medelijden verder luister. "Wow, dat is vast heftig voor je geweest" Mompel ik dan, niet wetend wat te zeggen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana Quincy Salomon

    'vertel het alstublieft niet verder.Ik wil niet dat iedereen het weet.Jij bent samen met nog een andere jongen de enigste die het weten' smeek ik hem. Zuchtend zak ik neer in het gras


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mirany Joanne Page
    'Klinkt best als een goed plan.' De harde toon van mijn stem verbaasde me en toch niet. Aan de ene kant was het niet echt mijn ding, hartgrondige haat, maar ze had wel redenen om die te voelen. 'Maar ja, ik ben ongeveer even sterk als een bromvlieg. Vrij irritant, maar geen bedreiging, helaas.' Ik had geen uitermate slecht zelfbeeld, maar ik was gewoon geen geweldige vechter. Jammer, echt jammer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Douchen x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    Libbi Kira Makayla.

    Terwijl de wind zachtjes mijn lange blonde haren meenam naar links, kwamen er ook een paar woorden aan. Woorden die ik niet goed kon omschrijven wat de betekenis ervan was, want goed verstond ik het niet.
    "Libbi, toch?" Klonk het nu luider, waarna ik mijn hoofd naar rechts draai. Een meisje met lange bruine krullen. Ehm, Emily, toch?
    Ik knik even. "Ja, dat ben ik. En jij was Emily toch?" Vraag ik iet wat twijfelend, omdat ik er toch niet helemaal zeker van ben.


    Emily Roxy Scott

    Het meisje - Libbi - knikte.
    'En jij bent Emily toch?' vroeg ze met lichte twijfel in haar stem. Ik knikte.
    'Klopt,' zei ik vrolijk. 'Het weer is echt zalig, vind je niet?'

    Tariq Lupus Sandulf
    Mijn wenkbrauwen schoten een stukje omhoog toen ik haar reactie hoorde. Absoluut niet wat ik had verwacht.
    "Maar ja, ik ben ongeveer even sterk als een bromvlieg. Vrij irritant, maar geen bedreiging, helaas," zei ze.
    "Je hoeft toch lichamelijk toch niet bijzonder sterk te zijn om goed te worden in Waterbending?" merkte ik op.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Khee, TheRumIsGone komt niet meer terug denk ik..]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mirany Joanne Page
    'Je hoeft toch lichamelijk toch niet bijzonder sterk te zijn om goed te worden in Waterbending?' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. 'Dat niet, maar erg goed ben ik nog niet,' gaf ik toe. 'Ik ben pas echt serieus begonnen toen... Ik ben pas ongeveer een jaar geleden begonnen,' zei ik, mijn zin veranderend op het laatste moment.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tariq Lupus Sandulf
    Ik knikte bedenkelijk, tikte met mijn vingers op de grond waardoor er een aantal kiezelsteentjes spontaan opsprongen in het water vielen.
    "Die dingen kosten ook tijd," klonk mijn lage stem.
    Ik was op mijn veertiende serieus begonnen met mijn Earthbending, en ondanks dat ik nu zes jaar verder was kon er nog heel wat verbeterd worden naar mijn idee.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mirany Joanne Page
    'Ik weet het,' knikte ik, terwijl ik een blik op zijn gezicht wierp. Hij was knap, erg gespierd en met mooie, donkere ogen. Op zijn kin stond een stoppelbaardje dat aangaf dat hij zich de afgelopen twee, drie dagen niet had geschoren en zijn haar had het model dat nonchalant door de war moest lijken, maar waar waarschijnlijk een half uur aan besteed was. Misschien had hij er wel echt niets aan gedaan, maar de meeste jongens waren nogal ijdel. Snel wendde ik mijn blik af, voor het leek alsof ik staarde. Dat was niet de bedoeling.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.