• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phillip Lloyd Finley.

    "Vertel het alstublieft niet verder. Ik wil niet dat iedereen het weet. Jij bent samen met nog een andere jongen de enigste die het weten" smeekt ze me, waarna ik even kort knik nog steeds verbijsterd van het verhaal.
    Zuchtend laat ze zichzelf in het gras zakken. Ik volg haar voorbeeld en neem naast haar plaats op het zachte, groene gras. "Ik zal niets zeggen" Beloof ik haar.

    Libbi Kira Makayla.

    Emily knikt even.
    "Klopt," Zegt ze dan vrolijk. "Het weer is echt zalig, vind je niet?" Vraagt ze dan, waarna ik weer even knik en glimlach. "Zeker, en dat lichte briesje maakt het helemaal af. Niet te warm en niet te koud" Zeg ik en grinnik even. Een koel briesje neemt mijn blonde haren weer mee en laat ze vrolijk in het rond vliegen. Evenals het bruine haar van Emily.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Haha, see you later guys :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Je zou wel naat Cathy kunnen gaan, hoor. Misschien kan ik Cathy op de één of andere manier op laten Andrez vallen -Hoe bedoel je, awkward? Aangezien ze in een redelijk korte badjas zit.. :'D- en dat Chiara dat ziet, lol. You tell me]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Uhm. Ja. (cat)]

    Tariq Lupus Sandulf
    Ongeduldig trommelde ik met mijn vingers op het tafelblad, en keek vanuit mijn ooghoeken even naar de ijzige blik op Danique's gezicht.
    "Koffie," zei ik kortaf, waarna ze zich tot Mirany wendde. Vragend keek ze het meisje aan.
    Onwillekeurig gleed mijn blik over Danique's lichaam. Halverwege leek ik half in slaap te vallen, waardoor ik vijf minuten naar haar onderrug liep te staren.
    Ik voelde Danique's kille ogen in mijn nek prikken, en keek wat verstoord op. 't Kreng dacht zeker dat ik verlekkerd naar haar kont had zitten kijken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eliana Quincy Salomon

    'Dank je en als ik je kon zien had ik je een kus op de wang gegeven ,maar helaas weet ik niet waar ik nu moet richten' zeg ik hem met een lichte blos


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Chiara gaat nu een gesprek beginnen met Aimi denk ik, dus als Cathy daar straks heen komt kan ze mee doen]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimi Solei Miku

    'Chiara?' Ik liep met een grote glimlach op haar af. 'Hoe is het? Ik heb je lang niet gezien.' zei ik terwijl ik mijn hand op haar schouder legde. Ze gaf het standaar antwoord. 'Goed, met jou?' Maar iets zei me dat het helemaal niet goed was.

    {IK GA TOSTI ETEN (cat)}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    annickemiek schreef:
    {zullen we doen dat er een soor bal feest is in solange?}


    dat is er al...


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [A.u.b. niet sturen wat mijn personage zegt/doet (cat)]

    Chiara Jalil Nuray
    "Heb je het grote nieuws al gehoord?" vroeg ik met een verbitterde, sarcastische klank. Nadat ik nog een slokje had genomen en het halflege glas daarna op een tafeltje had gezet, slaakte ik een zucht.
    "Ik ga trouwen, rondje voor de zaak," voegde ik er net zo geloofwaardig vrolijk aan toe, en streek mijn donkere, chocoladekleurige lokken uit mijn gezicht.
    "O ja, en ik word koningin."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diana Anderson
    'Hey.' Hoorde ik opeens op de achtergrond. Ik draaide me om. 'Hallo.' Zei ik netjes terug en vouwde de kleren op. Hij zag er redelijk goed uit, maar aan de uiterlijk was te zien dat hij. 'Laat me raden je komt van de Firenation?' Vroeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik had niets tegen mensen van de Firenation, al kon ik sommige wel neer slaan. Mensen waren mensen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aimi Solei Miku

    'O ja, en ik word koningin.' 'Pardon?' Het gerinkel van een gebroken glas klonk bij mijn voeten. Ik tilde mijn jurk een beetje op en zette een stapje achteruit. Ik keek naar de 'vrolijke' lach op haar gezicht. Dit kon ze toch niet menen? 'Wie?' vroeg ik terwijl ik mijn haar naar achter schudde.

    {Xcuse me. (nerd)}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Nathan Lockwood
    Mijn kaak verstrakte even. Leek ik dan zoveel op mijn vader of zo, dat iedereen het vandaag over mijn afkomst had? 'Vroeger wel,' antwoordde ik, lichte ergernis in mijn stem. Bij welke natie ik nu hoorde? Geen flauw idee, maar dat maakte niet veel uit. Het meisje was trouwens wel erg knap, iets dat dit gesprek toch iets leuker maakte.

    Mirany Joanne Page
    'Doe mij ook maar koffie,' zei ik met een glimlachje, hoewel ik instinctief iets tegen de vrouw had. Ze had niet echt iets gedaan om hiervoor te zorgen, maar om een of andere reden mocht ik haar gewoon niet. Misschien was het de kille blik in haar ogen of de manier waarop ze praatte, maar ik vond het niet erg leuk. En ook al had ik daar niets mee te maken, toch vond ik het ook niet erg leuk dat Tariq's ogen geruime tijd op haar onderlichaam rustten. Niet leuk, nee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Jalil Nuray
    De glimlach op mijn gezicht veranderde in een grimas, ik sloeg mijn slanke armen over elkaar.
    "Mijn vader verwacht van me dat ik met je oudste neef ga trouwen, maar noch hij noch ik staan te springen." Mijn stem klonk bitter en kil, zoals vaker. Aimi vond ik echter aardig genoeg om dat bij te laten varen, maar ik was er gewoon niet voor in de stemming.
    Ik was te boos op mijn vader, op mijn moeder. Egoïsten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tariq Lupus Sandulf
    Nadat de serveerster weer was verdwenen, leunde ik achterover tegen de rugleuning van het bankje.
    Mijn blik gleed bedachtzaam over Mirany's gezicht.
    "Ik ga toch vragen hoe oud je bent," besloot ik na een paar bedenkelijke seconden. "Zeventien?" gokte ik.
    Nou ja, hoopte ik. Ik dacht eigenlijk zestien, maar zeventien was ook een mogelijkheid. Of misschien zag ze er wel gewoon jong uit voor haar leeftijd, en was ze achttien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mirany Joanne Page
    'Zestien,' gaf ik lachend toe. Ergens was het jammer, want hij was duidelijk al ruim over de achttien en dus compleet buiten mijn bereik. Normaal had dat me weinig kunnen schelen, want ik had sowieso niet veel vriendjes gehad, maar vreemd genoeg was het nu anders. Ik zou niet zeggen dat ik hem leuk vond, maar er was iets aan hem. 'En jij dan?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.