• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tariq Lupus Sandulf
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik even bedenkelijk naar haar. Het was een apart meisje om te zien, mooi op haar eigen manier.
    Daarna merkte ik de kou die was neergedaald op, terwijl ik onwillekeurig met een hand mijn haar voor mijn ogen vandaan streek.
    "Wil je wat drinken?" vroeg ik, en knikte naar het café, niet ver van ons vandaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @ ProudxStar
    Is Aimi nog in de balzaal? Dan vlucht Chiara daar wel even naartoe (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Guerra schreef:
    @ ProudxStar
    Is Aimi nog in de balzaal? Dan vlucht Chiara daar wel even naartoe (cat)


    she is (cat)


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    -ik kan echt totaal niet verder-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mweh, ik moet gaan D:
    Morgen heb ik wel eerste twee uur vrij en het vierde is een tussenuur, maar ik weet niet wanneer er hier mensen zijn natuurlijk. Nou ja, tot morgen xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet ook gaan
    xxxxxxxx
    tot morgen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Chiara Jalil Nuray
    Ik had het altijd goed kunnen vinden met m'n vader, maar ik had altijd geweten dat we op dit vlak zouden botsen.
    "Orlando is een prima kandidaat," wierp hij kalm tegen.
    "Ik wens je veel geluk ermee, ik heb geen behoefte aan een huwelijk," siste ik naar hem, waarna ik onbewust terug deinsde toen hij één van zijn handen ophief. Met een grom liet hij die weer zakken zonder me te slaan, zijn donkere ogen spoten vuur.
    Ik draaide me om, gooide de deur open en verdween de kamer uit.
    "Ze moet het zich even laten bezinken," hoorde ik mijn vaders' stem achter me.
    Verdomme, klootzak.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Byeee xx


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ben er weer eventjes, had iemand nog iets tegen Cathy gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I'm waiting for Aimi.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Alan King

    'Ik wens je veel geluk ermee, ik heb geen behoefte aan een huwelijk' hoorde ik het meisje zeggen, dachten we in iedergeval op dat punt hetzelfde. 'Ja, veel geluk ermee' zei ik waarna ik me omdraaide naar de deur achter me, maar Wertheim tegengehouden door de hand van mijn vader. 'Hetzelfde geld voor mijn zoon' hoorde ik mijn vader tegen die van haar zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {laatste post die ik kan plaatsen voordat ik op bed moet XD See you later guys (H)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chiara Jalil Neyra
    Mijn vader liep achter me aan, pakte me bij mijn pols en trok me weer mee de kamer in. Onwillekeurig ontmoette mijn blik die van Orlando.
    "Chiara, dit is een mooie kans voor je," siste hij me toe.
    Ik weigerde hem aan te kijken, keek strak naar een ander punt in de kamer. Voor de tweede keer rukte ik me los en liep ik de balzaal in.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 21:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Avan Jhonson

    De hand van mijn vader sloeg ik weg waarna ik de kamer uit liep, waarschijnlijk zou het meisje me niet meer willen zien, al had ik het idee dat dit niet de enigste keer zou zijn dat we elkaar zouden ontmoeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hylke Deliza Falls

    Ik train mezelf te pletter. Vechtend tegen een vriend(staat niet in de rollen). Slag, verdedig, aanval, verdedig. Steeds hetzelfde. 'Ik ga even pauzeren.' 'Dat kan je in het echt ook niet doen.' 'Zullen we dan nu in het echt gaan vechten?' 'Kom. Maar. Op.' Ik sta op en begin te steken. Hij komt terug en ik verdedig met gemak.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen