• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Nathan is vrij (: ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké, mijn personage is bij een rivier ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alex McCane

    Zuchtend probeer ik mijn zusje uit mijn kamer te krijgen. Zo te zien is ze weer eens bezig geweest aan de troep te zien. Als ik mijn zusje met een doosje zie lopen schrik ik.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ooit moet Nathan Cathy nog bespringen, ooit.. :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kennen Cathy en Chiara elkaar? Chiara is in de balzaal namelijk *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Alowa people :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is goed, maar Cathy staat in een badjas voor Andrez ergens op een gang met kamers ofzo, door dat punch-geval :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Helloo *O*
    Ik wil jouw idee voor Orlando en Chiara weten, en Kane en Myla lopen trouwens nog steeds langs de rivier volgens mij (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    /eigenlijk moet ik leren maar ik leer vanavond wel ;P/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Owh, Chiara staat te chagrijnen in de balzaal :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Guerra schreef:
    [Owh, Chiara staat te chagrijnen in de balzaal :'D]


    {Aimi is in de balzaal too (:}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    {muhaha, waarschijnlijk is het beter als Chaira wat minder chagarijnig is voor mijn idee :Y) ik ga zoizo zo eerst joggen en dan douchen dus kan het even duren dus kun je waarschijnlijk beter eerst met Cathy ofzo gaan praten :Y)}

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 15:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dus hij dacht, dit is een leuk café, laat ik alle serveersters m'n bed in krijgen?]
    Mirany Joanne Page
    'Ah,' knikte ik begrijpend bij het horen van zijn uitleg. Voordat ik uitgebreider kon reageren verscheen er een serveerster. Wat mij betrof liep ze nogal idioot - ze brak die heupen nog eens als ze er zo mee bleef schudden - maar zelf dacht ze waarschijnlijk dat het aantrekkelijk was. Misschien vonden mannen dat ook wel, wist ik veel, ik viel niet op meisjes. Hoewel ze Tariq bij naam kende en hem naar zijn bestelling vroeg, leek ze mij volledig te negeren en dus wachtte ik maar even.

    Nathan Lockwood
    Rustig slenterde ik door de stad. Met hulp van het meisje had ik Fund teruggevonden, waarna ik thuis een kop koffie had gedronken en een pijnstiller geslikt tegen mijn kater. Na een snelle douche kwam ik echter tot de ontdekking dat er niets te doen was binnen, dus was ik weer naar buiten gelopen. Toen ik bij de rivier kwam zag ik een meisje, die met een handgebaar het water uit een hoopje kleding haalde. Waarom kon iedereen behalve ik eigenlijk een element besturen? Dat was vrij oneerlijk. Met een grijns plofte ik naast haar neer. 'Hey.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oew, spannend. Nu ben ik nieuwsgierig, dus kom maar weer snel terug.

    En dan ga ik even wat typen voor Chiara (:]

    Chiara Jalil Nuray
    Uithuwelijken. Zijn enige dochter, op haar zestiende. Die man was verdomme niet goed bij zijn hoofd.
    Ik streek onwillekeurig met een hand over de donkerrode stof van de strakke jurk, nam een slokje van de witte wijn die ik vast had en keek met een geërgerde zucht op naar de menigte.
    Een spiegel verderop toonde mijn gezicht. De volle lippen, nog altijd opgemaakte, goudbruine ogen en de subtiele jukbeenderen.
    "Kutzooi," mompelde ik, waarna mijn blik op Aimi viel.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik reageer trouwens een beetje langzaam, ben ondertussen met iets voor school bezig xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.