• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kane Olivier Jhonson

    'Die van jouw zal ik nooit breken' Zeg ik grijnzend, iets wat ik waarschijnlijk ook nooit zou doen, ik mocht haar. Waarschijnlijk waren er nog wel meer meisjes wiens hart ik nog niet gebroken had, en wiens hart ik ook niet zou breken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik slaakte een kreetje toen er punch over me heen kwam. Ik begon luid te vloeken. ''Kan je niet uitkijken?!'' riep ik boos naar het meisje, en slaakte een gefrustreerde zucht. Fijn.

    [Wilt iemand Cathy helpen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {@ProudxStar,
    Is goed, Orlando loopt door de straten van Solange ergens XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    {XDXDXD ben weer terug}


    welkome to my garden of fantasy

    [Ik ga morgen pas hier een bericht achter laten. Ik vier nu mijn verjaardag, dus het word een beetje moeilijk :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Oh, oké :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrez Oscar Floran King
    er klinkt gegil bij de hapjes tavel. als ik aankom zie ik twee meisjes. een zit onder de punch en de andere onder de taard. het meisje onder de taard probeerd zich te verondschuldigen maar het meisje met de punch is heel erg kwaad. mijn kans! ik loop naar de meisjes toe. ''we hebben wat kamers vrij waar u zich kund opknappen. wild u mij volgen'' zecht hij tegen de meisjes.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:09 ]


    welkome to my garden of fantasy

    [foutjaa]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:11 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    [Myla is nu al van pauzedingetje af (cat)

    Orlando's vader en Chiara's vader moeten het goede nieuws nog even vertellen, maar Chiara is in gesprek xd]

    Myla Reina Dulce
    Hoewel ik het me soms toch afvroeg hoe zoiets zou zijn. Gezoend had ik ook nog nooit, en ik was zestien. Maar ik was met andere dingen bezig dan met jongens.
    "O nee?" vroeg ik met een zoete stem, terwijl ik onwillekeurig was begonnen met het vlechten van een lok van mijn haar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ow, lol. Is er nog iemand die zijn personage op pauze heeft staan?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:12 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Even snel huiswerk doorkijken}


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik was door mijn voorraad scheldwoorden heen, en er kwam een jongen aangelopen die ik herkende als de Fireson. Ik knipperde even met mijn ogen. Geweldig, dag reputatie.
    ''We hebben wat kamers vrij waar u zich kunt opknappen. Wilt u mij volgen.'' zei hij, en ik knikte. Ik liep achter hem aan.

    [Hoe ziet hij eruit? De foto doet het niet (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even eten maken voor mezelf]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimi Solei Miku

    Ik moest mijn lach inhouden toen ik Cathy en Louize helemaal onder de punch en taart zag. Zo blij dat ik daar niet was. Een fris lentebriesje kwam de hoek van het gebouw om en ik snoof de frisse lucht op. Vrolijk liep ik, bijna huppelend, de markt van Solange door, tot ik tegen een jongen opbotste. 'Oh, sorry.' zei ik terwijl ik naar de grond keek. Ik voelde mijn hoofd rood worden. 'Is oké. Ik ben Orlando.' Hij stak zijn hand naar me uit en verbaasd nam ik zijn hand aan. 'Jij bent Aimi toch? Het nichtje van de Fireking?' Nee hé, niet weer iemand die me kende.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    MeLuvZaynx schreef:
    Ow, lol. Is er nog iemand die zijn personage op pauze heeft staan?

    jup ik heb er 2

    quinten en eliana


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3