• Ben ik weer, alleen nu is t Zayn. :p
    I only give you an update

    Link





    wat vinden jullie?
    AUB GEEN HAAT REACTIES, DAT VERDIEN-T-(EN) (ZOWEL) PERRIE(, DANIELLE, ELEANOR EN EMILIY) NIET.(maar natuurlijk mag je wel je mening geven)
    sorry ik kan er echt niet tegen als mensen dat gaan tweeten naar Danielle of Eleanor.

    x

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ForeverNiall schreef:
    als hij gelukkig is met haar ben ik blij voor hem.
    trouwens ze zeggen dat Niall date met Ali mcginley
    check de fotos!!zijn ze niet schattig!!!




    Die tweede foto is met Cher Lloyd.. Fail.


    The universal language of art.

    Lakyn schreef:
    (...)

    Oh god. Get real. They're not going to date you. Most of us will die in a little house, with four cats and a jar of nutella. YOU ARE NOT GOING TO DATE ZAYN MALIK. WHY THE FUCK WOULD YOUR DAY BE RUINED? Because your idol is happy? Yeah, that sounds really stupid. Sorry for my rant.


    THIS.


    The universal language of art.

    Ik vind dat als Zayn geluk is, wij dat ook horen te zijn. Maar ik vind haar niet echt erg knap, tbh.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 18:52 ]


    Save me from myself.

    Nooooooooooooooooooooooooooooooh!!! Hij is bezet! *cries*
    Dan ga ik maar voor Niall (he's my angel)
    Ik vind ze wel goed bij elkaar passen xD Ik hoop dat ze lang samen blijven, dat verdient Zayn wel!
    X


    What by Zeus' beard is going on????

    Lakyn schreef:
    (...)

    Oh god. Get real. They're not going to date you. Most of us will die in a little house, with four cats and a jar of nutella. YOU ARE NOT GOING TO DATE ZAYN MALIK. WHY THE FUCK WOULD YOUR DAY BE RUINED? Because your idol is happy? Yeah, that sounds really stupid. Sorry for my rant.


    Seriously, wat zou jij doen als degene waar jij een crush op hebt, met een ander meisje gaat? Dan ben jij ook niet blij toch? En wie zegt dat iedereen in een klein huisje met vier katten doodgaat? Mens, ik houd niet eens van katten :D Thát sounds really stupid! Dat dat nou jouw doel is, naja als je van katten houdt is het mss logisch maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dood zou willen gaan als een oud wijffie die geen fatsoenlijk leven heeft gehad. Dus doe een beetje moeite om iets van je leven te maken :D


    What by Zeus' beard is going on????

    They. Are. Perfect.
    Ik vind alle 1D girlfriends gewoon perfect.

    Als ze maar gelukkige zijn =)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik moet wel zeggen dat ik Zayn & Perrie een veel leukere match vind dan Zayn & Rebecca.
    Al vond ik Zayn & Geneva nog altijd het leukst, maar die hebben maar heel even wat gehad.
    Achja, waarschijnlijk komen er hierna nog een paar langs haha. Zolang hij maar blij is en ze het leuk hebben samen is het goed, I guess.


    Tell me about it, stud.

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Seriously, wat zou jij doen als degene waar jij een crush op hebt, met een ander meisje gaat? Dan ben jij ook niet blij toch? En wie zegt dat iedereen in een klein huisje met vier katten doodgaat? Mens, ik houd niet eens van katten :D Thát sounds really stupid! Dat dat nou jouw doel is, naja als je van katten houdt is het mss logisch maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dood zou willen gaan als een oud wijffie die geen fatsoenlijk leven heeft gehad. Dus doe een beetje moeite om iets van je leven te maken :D


    eindelijk iemand die nog normaal wilt meedenken (yeah)


    -

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    eindelijk iemand die nog normaal wilt meedenken (yeah)


    Hahah, kan er gewoon niet tegen als mensen niet durven dromen ;)


    What by Zeus' beard is going on????

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Seriously, wat zou jij doen als degene waar jij een crush op hebt, met een ander meisje gaat? Dan ben jij ook niet blij toch? En wie zegt dat iedereen in een klein huisje met vier katten doodgaat? Mens, ik houd niet eens van katten :D Thát sounds really stupid! Dat dat nou jouw doel is, naja als je van katten houdt is het mss logisch maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dood zou willen gaan als een oud wijffie die geen fatsoenlijk leven heeft gehad. Dus doe een beetje moeite om iets van je leven te maken :D


    Degene op wie je een crush hebt? Ik hoop toch echt een celebcrush. Want echt bereikbaar is hij nou ook niet en ik bedoel, haar gaan haten, brengt je echt niet dichterbij hem dan dat je nu al bent. Right?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Hahah, kan er gewoon niet tegen als mensen niet durven dromen ;)


    exactly!!


    -

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Hahah, kan er gewoon niet tegen als mensen niet durven dromen ;)


    Durven dromen is oké maar mensen moeten er niet te ver in gaan. Zo kunnen sommige niet meer realistisch kijken naar hun kansen & zullen ze in het echt op relatie gebied misschien afstand houden.. vanwege een droom die misschien 0,00001% kans van slagen heeft.
    Dan zou ik liever op pad gaan om een leuke jongen uit de buurt te vinden, dan te wachten op een jongen die niet eens weet van mijn bestaan.

    Maar alsnog er is niets mis met dromen, zolang het maar niet in je weg gaat staan..

    Santos schreef:
    (...)

    Degene op wie je een crush hebt? Ik hoop toch echt een celebcrush. Want echt bereikbaar is hij nou ook niet en ik bedoel, haar gaan haten, brengt je echt niet dichterbij hem dan dat je nu al bent. Right?


    yeah so?
    what`s the big deal exactly? dat het verboden moet zijn?


    -

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    yeah so?
    what`s the big deal exactly? dat het verboden moet zijn?


    Verboden? Nee joh. Maar hoe zou jij het vinden als jou het zou overkomen dat je toevallig met Zayn zou mogen daten en meer dan de helft van de One Direction fans op jou gaan haten?

    Nou in ieder geval, ik vind het leuk voor Zayn.


    Big girls cry when their hearts are breaking