• Ben ik weer, alleen nu is t Zayn. :p
    I only give you an update

    Link





    wat vinden jullie?
    AUB GEEN HAAT REACTIES, DAT VERDIEN-T-(EN) (ZOWEL) PERRIE(, DANIELLE, ELEANOR EN EMILIY) NIET.(maar natuurlijk mag je wel je mening geven)
    sorry ik kan er echt niet tegen als mensen dat gaan tweeten naar Danielle of Eleanor.

    x

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Santos schreef:
    (...)

    Verboden? Nee joh. Maar hoe zou jij het vinden als jou het zou overkomen dat je toevallig met Zayn zou mogen daten en meer dan de helft van de One Direction fans op jou gaan haten?

    Nou in ieder geval, ik vind het leuk voor Zayn.


    daar heb je wel een punt :X
    ach, die meid komt er wel overeen.


    -

    Santos schreef:
    (...)

    Degene op wie je een crush hebt? Ik hoop toch echt een celebcrush. Want echt bereikbaar is hij nou ook niet en ik bedoel, haar gaan haten, brengt je echt niet dichterbij hem dan dat je nu al bent. Right?


    Dat wil toch niet zeggen dat je niet echt verliefd kunt zijn? De meeste directioners hebben een of meerdere favorieten en hebben een crush op diegene en natuurlijk ben je dan niet blij als die met een ander gaat. Maar ik zou niet gelijk dat meisje gaan haten ofzo, want fan zijn betekent ook, blij zijn voor diegene als hij een vriendin heeft. Ik denk niet dat veel mensen te ver gaan in hun dromen want je moet ook realistisch zijn maar je mag toch wel hopen?


    What by Zeus' beard is going on????

    Omfg, ONEDIRECTlONs hoofd toen ik haar dit liet zien. This. Made. My. Day. _O_
    Ey, ik zie nu pas dat Zayn echt een bakkebaard heeft. Interessant, :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    Dat wil toch niet zeggen dat je niet echt verliefd kunt zijn? De meeste directioners hebben een of meerdere favorieten en hebben een crush op diegene en natuurlijk ben je dan niet blij als die met een ander gaat. Maar ik zou niet gelijk dat meisje gaan haten ofzo, want fan zijn betekent ook, blij zijn voor diegene als hij een vriendin heeft. Ik denk niet dat veel mensen te ver gaan in hun dromen want je moet ook realistisch zijn maar je mag toch wel hopen?


    Je kan hopen, maar het heeft geen zin, want het gebeurd niet. Ik ben een directioner ja en mijn favoriet is toch echt Zayn, maar ik heb géén crush op hem. Ik denk dat de meeste directioners geen crush op ze hebben en ze blij voor hun zijn wat er ook gebeurt.

    Edit: Dit is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:17 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    PAPAROACH schreef:
    Omfg, ONEDIRECTlONs hoofd toen ik haar dit liet zien. This. Made. My. Day. _O_
    Ey, ik zie nu pas dat Zayn echt een bakkebaard heeft. Interessant, :Y)


    OMG. Ik weet het ! Ik vind dat zo sexy staan hea! Ook bij Louis staat het echt gewoon :9~ hihii. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    daar heb je wel een punt :X
    ach, die meid komt er wel overeen.

    die meid komt er wel overheen? volgens mij kan niemand er tegen als ze worden gehaat omdat ze met iemand daten, dus dat is best een stomme opmerking. Jij zou er ook niet zomaar overheen komen als een heleboel mensen je opeens gaan haten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    t zou wel schattig zijn.
    maaaaar door de examens loop ik hopeloos achter,
    met wie heeft Emily?

    x


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dreuzel schreef:
    t zou wel schattig zijn.
    maaaaar door de examens loop ik hopeloos achter,
    met wie heeft Emily?

    x


    Harry denk ik


    -

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    OMG. Ik weet het ! Ik vind dat zo sexy staan hea! Ook bij Louis staat het echt gewoon :9~ hihii. :Y)


    Hmm, Zayn heeft wel wat ja.. Maar Louis doet me gewoon teveel aan Spongebob denken. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dreuzel schreef:
    t zou wel schattig zijn.
    maaaaar door de examens loop ik hopeloos achter,
    met wie heeft Emily?

    x


    Hazza (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Hmm, Zayn heeft wel wat ja.. Maar Louis doet me gewoon teveel aan Spongebob denken. :'D


    Haha, als je bij X Factor naar Louis zijn haar kijkt is dat echt geniaal x'D. Nu is het echt gewoon van OMG, Hot :9~. Echt, ik hou van alle vijf. Ik heb zo ongeveer zestien posters op mijn plafond geplakt, zodat ik iedere avond naar ze kan liggen staren x'D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Je kan hopen, maar het heeft geen zin, want het gebeurd niet. Ik ben een directioner ja en mijn favoriet is toch echt Zayn, maar ik heb géén crush op hem. Ik denk dat de meeste directioners geen crush op ze hebben en ze blij voor hun zijn wat er ook gebeurt.

    Edit: Dit is mijn mening.


    Ik denk dat de meeste Directioners wel een crush op ze hebben ;d
    Maar ik zeg ook niet dat ik niet blij ben voor Zayn, kvind ut eigenlijk wel schattig maar er is nix mis met dromen tog? En wie zegt dat ik ze nooit ga ontmoeten xd


    What by Zeus' beard is going on????

    NIALLDOSx schreef:
    I'm happy for Zayn. Ik bedoel hij heeft het recht om gelukkig te zijn.
    Zolang the boys happy zijn, ben ik ook happy (:


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Haha, als je bij X Factor naar Louis zijn haar kijkt is dat echt geniaal x'D. Nu is het echt gewoon van OMG, Hot :9~. Echt, ik hou van alle vijf. Ik heb zo ongeveer zestien posters op mijn plafond geplakt, zodat ik iedere avond naar ze kan liggen staren x'D


    Het is nu wel beter dan vroeger!
    Maar ik zou me echt dood schrikken mocht ik wakker worden en Harry's hoofd zien. Brrrr. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Haha, als je bij X Factor naar Louis zijn haar kijkt is dat echt geniaal x'D. Nu is het echt gewoon van OMG, Hot :9~. Echt, ik hou van alle vijf. Ik heb zo ongeveer zestien posters op mijn plafond geplakt, zodat ik iedere avond naar ze kan liggen staren x'D


    Ik vond Louis' haar bij X Factor juist leuker dan nu. :X


    Tell me about it, stud.