• Ben ik weer, alleen nu is t Zayn. :p
    I only give you an update

    Link





    wat vinden jullie?
    AUB GEEN HAAT REACTIES, DAT VERDIEN-T-(EN) (ZOWEL) PERRIE(, DANIELLE, ELEANOR EN EMILIY) NIET.(maar natuurlijk mag je wel je mening geven)
    sorry ik kan er echt niet tegen als mensen dat gaan tweeten naar Danielle of Eleanor.

    x

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind ze echt te cute. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oh my God, ik vind het echt hilarisch dat mensen serieus een kans denken te hebben. Loves, het was niet gemeen bedoeld over die katten. Ik zeg alleen maar dat het punt van 'haten' niets aan deze situatie zal veranderen want iemand zo perfect als Perrie Edwars zal Zayn nooit vervangen. En als je op hun vriendinnen haat - publiekelijk, I mean, je mag altijd een mening over ze hebben - dan doe je niet alleen diegene pijn, maar ook je idool. Caroline en Harry zijn niet voor niets uit elkaar gegaan. "Ze komt er wel overheen" - get a fucking grip on yourself. Je kunt je op geen enkele manier aan Danielle, Perrie of Eleanor relativeren. Echt waar, zo ontzettend achterlijk.
    Ik heb nooit gezegd dat je niet mag dromen, maar misschien moeten mensen zich gaan richten op een jongen of meisje in de buurt, en iemand die niet een wereldwijd fenomeen is. Want lets get real; ITS NOT GOING TO HAPPEN.


    Levensgenieter.

    Lakyn schreef:
    Oh my God, ik vind het echt hilarisch dat mensen serieus een kans denken te hebben. Loves, het was niet gemeen bedoeld over die katten. Ik zeg alleen maar dat het punt van 'haten' niets aan deze situatie zal veranderen want iemand zo perfect als Perrie Edwars zal Zayn nooit vervangen. En als je op hun vriendinnen haat - publiekelijk, I mean, je mag altijd een mening over ze hebben - dan doe je niet alleen diegene pijn, maar ook je idool. Caroline en Harry zijn niet voor niets uit elkaar gegaan. "Ze komt er wel overheen" - get a fucking grip on yourself. Je kunt je op geen enkele manier aan Danielle, Perrie of Eleanor relativeren. Echt waar, zo ontzettend achterlijk.
    Ik heb nooit gezegd dat je niet mag dromen, maar misschien moeten mensen zich gaan richten op een jongen of meisje in de buurt, en iemand die niet een wereldwijd fenomeen is. Want lets get real; ITS NOT GOING TO HAPPEN.


    THISTHISTHIS

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ik vond Louis' haar bij X Factor juist leuker dan nu. :X


    Ach, ieder zijn eigen smaak toch? (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Het is nu wel beter dan vroeger!
    Maar ik zou me echt dood schrikken mocht ik wakker worden en Harry's hoofd zien. Brrrr. :]


    Neh, ik niet. De grootste posters die ik heb is een van alle vijf en een van Zayn. Van de rest wil ik ook nog een grote, maar ik vind ze neit in tijdschriften :(
    Maargoed x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ze heeft talent, maar verder ook niks bijzonders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Hazza (:


    omg, en ik benhelmaal gek van hem, maar door die *&(^(&*#^#(*&^# examens...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ze zijn zo schattig samen (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lakyn schreef:
    Ik heb nooit gezegd dat je niet mag dromen, maar misschien moeten mensen zich gaan richten op een jongen of meisje in de buurt, en iemand die niet een wereldwijd fenomeen is. Want lets get real; ITS NOT GOING TO HAPPEN.


    Dat werkt niet, die vinden mij allemaal stom -__-
    Daarom richt ik me juist op mijn idool, want, ze houden van hun fans xD dus het is wederzijds ;p No, just kidding, I know it's not going to happen but still, I like to dream about it :D


    What by Zeus' beard is going on????

    AFIL schreef:
    Ik snap gewoon niet hoe je iemand kunt gaan haten wanneer die toevallig samen is met jouw idool. Als Zayn er gelukkig mee is? Hetzelfde geldt voor Justin Bieber en Selena Gomez en al die andere beroemdheden. En het is echt zielig als je haat tweets gaat sturen naar haar. Ze mag er dan misschien wel fake uitzien, maar ze zijn gelukkig. Ik vind dat je geen echte fan bent, als je zoiets doet.

    Dit is tegen niemand van jullie persoonlijk bedoeld, maar gewoon in het algemeen. Ook vooral omdat mijn hele Twitter vooral volstaat met van die haat tweets. En ja, ik ben blij voor ze. Alsof iemand van ons ooit met Zayn zou kunnen hebben. En als het zo zou zijn, zou ik de paus zijn. :Y)


    1+

    Zo mee eens ik zie bij 1D stories allemaal dat ze vinden dat Zayn een beter iemand verdiend die knapper is (...). Ik denk kom op doe niet zo kinderachtig. Als je een echte fan bent dan sta je achter elke keus/relatie achter hen ^^.

    Lakyn schreef:
    Oh my God, ik vind het echt hilarisch dat mensen serieus een kans denken te hebben. Loves, het was niet gemeen bedoeld over die katten. Ik zeg alleen maar dat het punt van 'haten' niets aan deze situatie zal veranderen want iemand zo perfect als Perrie Edwars zal Zayn nooit vervangen. En als je op hun vriendinnen haat - publiekelijk, I mean, je mag altijd een mening over ze hebben - dan doe je niet alleen diegene pijn, maar ook je idool. Caroline en Harry zijn niet voor niets uit elkaar gegaan. "Ze komt er wel overheen" - get a fucking grip on yourself. Je kunt je op geen enkele manier aan Danielle, Perrie of Eleanor relativeren. Echt waar, zo ontzettend achterlijk.
    Ik heb nooit gezegd dat je niet mag dromen, maar misschien moeten mensen zich gaan richten op een jongen of meisje in de buurt, en iemand die niet een wereldwijd fenomeen is. Want lets get real; ITS NOT GOING TO HAPPEN.


    Zo met je eens, en idd word gek van het: Ze komt er wel overheen. Jeah right. als je door de fans van je vriendje wordt gehaat zou ik ook niet blij worden hoor ^^'. Denk reëel mensen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:14 ]

    Louthan schreef:
    They. Are. Perfect.
    Ik vind alle 1D girlfriends gewoon perfect.


    +1

    Aawh, wat lief. (:


    Not all those who wander are lost.

    Oeps er ging iets fout ^^'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:33 ]

    Ik vind ze wel schattig samen, ze zien er zo verliefd uit!


    What by Zeus' beard is going on????