• Ben ik weer, alleen nu is t Zayn. :p
    I only give you an update

    Link





    wat vinden jullie?
    AUB GEEN HAAT REACTIES, DAT VERDIEN-T-(EN) (ZOWEL) PERRIE(, DANIELLE, ELEANOR EN EMILIY) NIET.(maar natuurlijk mag je wel je mening geven)
    sorry ik kan er echt niet tegen als mensen dat gaan tweeten naar Danielle of Eleanor.

    x

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:11 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Chaimatje schreef:
    ik ben blij voor zayn , maar perrie had het uitgemaakt voor haar carrieré maar omdat haar carrieré toch ni zo succesvol was is zij gewoon terug naar zayn voor terug in de spotlights te kome !!!!!!!!!!!!!!!!!

    haha denk het niet, ze zien er heel gelukkig uit en ze hebben allebei bevestigt dat ze gelukkig zijn met elkaar ^^


    What by Zeus' beard is going on????

    Chaimatje schreef:
    ik ben blij voor zayn , maar perrie had het uitgemaakt voor haar carrieré maar omdat haar carrieré toch ni zo succesvol was is zij gewoon terug naar zayn voor terug in de spotlights te kome !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dat is ook bullshit, want Little mix heeft x-factor gewonnen en een eigen fanbase. Ze hebben nog niet eens een echte single uit, dus als het zo is, dan zou het een beetje onhandig zijn on=m dat nu te doen, terwijl er niks is waardoor ze op het moment wereldberoemd kunnen worden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Ach, ieder zijn eigen smaak toch? (:


    Haha, precies. Hoewel ik het haar dat hij nu heeft ook leuk vind hoor! :]


    Tell me about it, stud.

    HarrysBum schreef:
    (...)

    True, ik vind Leigh-Anne is de knapste.(:


    Ja! Zij is echt gorgeous! <3
    En ik vind Jade ook heel mooi!
    Maar sowieso, ze zijn alle 4 gewoon mooi haha.


    Tell me about it, stud.

    Wowowow wacht, Harry en Emiliy, Zayn en Perrie, Liam en Danielle, Louis en Eleanor, Niall en Ali ?

    Tja, zij zijn gelukkig, ik ook ...

    Nu alleen Niall nog of heeft die ook al een vriendin? *volgt het de laatste tijd niet zo*

    Maar ik ben blij voor Zayn, als hij gelukkig met haar is


    Physics is awesome



    Ik vind ze wel leuk samen. :3


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mijn dag was verkloot omdat ik vannochtent van de trap afviel..

    Buuuttttt I'm Happy For Zayn (:

    Al groeit mn forveralone gevoel wel gheghe


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    forevernosh schreef:



    Ik vind ze wel leuk samen. :3



    HanHahaha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zayn gelukkig = Ik gelukkig.

    Ik ben erg blij voor hen. (flower)

    Eyes schreef:
    Nu alleen Niall nog of heeft die ook al een vriendin? *volgt het de laatste tijd niet zo*

    Maar ik ben blij voor Zayn, als hij gelukkig met haar is


    Ze zeggen dat Niall date met Ali McGinley, een meisje uit zijn hometown Mullingar. Maar dat is verder niet bevestigt ofzo, dus zeker weet ik het ook niet. :]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 19:02 ]


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ze zeggen dat Niall date met Ali McGinley, een meisje uit zijn hometown Mullingar. Maar dat is verder niet bevestigt ofzo, dus zeker weet ik het ook niet. :]


    *zucht*

    Straks allemaal bezet, over wie moet ik dan dromen aangezien ik van mezelf niet mag dromen over jongens/mannen die bezet zijn. Miscchien Zac Efron of Taylor Lautner


    Physics is awesome

    LEADERLOUIS schreef:
    Wowowow wacht, Harry en Emiliy, Zayn en Perrie, Liam en Danielle, Louis en Eleanor, Niall en Ali ?

    Tja, zij zijn gelukkig, ik ook ...


    Volgens mij zijn Harry en Niall nog hardstikke single hoor.


    There is nothing more badass than being yourself

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ja! Zij is echt gorgeous! <3
    En ik vind Jade ook heel mooi!
    Maar sowieso, ze zijn alle 4 gewoon mooi haha.


    Leigh-Anne is gewoon mijn idool! Ze is knap, kan goed zingen en heeft een leuke kledingsstijl. Jesy geeft mij veel inspiratie. Jade is gewoon schattig en knap! Alleen Perrie mag ik dan niet zo. En dat komt niet omdat ze met Zayn date! Dat gevoel van niet mogen had ik al toen ze net een band waren.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn Harry en Niall nog hardstikke single hoor.


    Zolang er nog een van de jongens single is, hoor je mij echt niet klagen (grapje). En ik hoop dat ze gewoon gelukkig zijn single of niet


    Physics is awesome