• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

    Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

    Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

    Meanish
    Oliver

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oke :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oke. Ik leef weer. Mijn vriendje was hier. En nu: Wat is er gebeurd en waar kan ik inspringen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik wist niet dat je hier een rol had (cat)

    Kan je de naam even geven, dat zet ik je erbij?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Was vrijdagavond t/m gistermiddag bij m'n vriend thuis, dus ik denk dat ik je toen even heb gemist xd]

    Ok dan niet?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:21 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Soory, ik keek even niet, moet nu eten. Maar ik had hem een tijdje geleden hier gepost, kijk maar of je hem goed vindt. Oliver. Brb.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ben er weer^^
    Did I miss a lot?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik weet alleen dat Myla Jay aan 't verleiden is en dat 't haar lukt, verder ben ik niet echt op de hoogte :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Nou ja, laat ook maar. Ik denk dat ik vanwege het warme weer toch niet zo vaak online zal komen. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Het wordt morgen hoogstens 21 graden en dan wordt 't alleen maar kouder..]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dario
    'Nee hoor,' zei ik terwijl ik mijn hoofd schudde. Ergens was ik blij dat ze niet van me was geschrokken, wie weet was het mes dan mijn kant op gekomen en ze kon akelig goed mikken. 'Ik liep gewoon een rondje. Geen idee waar mijn zussen uithangen, dus ik begon me te vervelen,' legde ik uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chryse Jae Alma
    "Je zou anders denken dat iemand van de "Nathaniel Snow-moordgroep" dagelijks met speren zou smijten," grinnikte ik.
    Ik had eerlijk gezegd ook andere type's verwacht. Geen jong meisje, geen man met roze haar. Maar degene die Snow werkelijk had vermoord, zat hier dan ook niet bij. Misschien was ze onderweg gestorven, of was ze gevlucht.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dario
    'Je zou anders denken dat iemand van de "Nathaniel Snow-moordgroep" dagelijks met speren zou smijten.' Ik trok mijn wenkbrauwen op.
    'Ik weet zeker dat die uit het Capitool dat dagelijks doen,' grinnikte ik, 'en mijn zusje ook. Die van negen, bedoel ik.' Cassie deed dat ook niet, maar die jaagde wel bijna elke dag. Aurora deed geen van beide en dus leek het me wel zo logisch om dat even op te helderen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chryse Jae Alma
    Ik bedacht me hoe lang gelden het was dat ik iets met een jongen had gedaan. Minstens zes maanden, en dat was enkel vanwege een missie. Een rol die ik moest spelen.
    "Heb jij ook dorst?" vroeg ik daarom. Een glimlach sierde mijn gezicht, mijn blik schoot even naar de grond voor ik twijfelend weer opkeek.
    Messen gooien, mensen vergiftigen, ondersteboven aan een plafond hangen, geen probleem. Maar jongens waren toch echt iets anders.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Lol, ik had zo'n kettingbrief ingevuld - en nee, daar geloof ik niet in, het was voor de lol - en blijkbaar ben ik verliefd op een jongen uit mijn klas én op het vriendje van mijn beste vriendin. Cassie brengt me geluk en ik maak overal een puinhoop van. Oh, en ik ga weglopen met een prostituee.]

    Dario
    Verbaasd keek ik op bij het horen van haar vraag. Vroeg ze me nou uit of was ik aan het overdrijven? Ze was wel knap, en hoewel dat niet alles was waar het bij mij om draaide zou ik het best een kans willen geven. Maar waarschijnlijk draafde ik door en dus glimlachte ik vrolijk. 'Ja, wel een beetje.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dat klinkt logisch :3]

    Chryse Jae Alma
    Ik voelde toch opluchting toen hij "ja" zei. Mijn handen streken even langs het zwarte kledingstuk dat ik droeg, toen ik me bedacht dat ik daarin niet over het terrein ging huppelen.
    "Het lijkt me alleen wel praktisch als ik even iets anders ga aantrekken," merkte ik op, en krulde een lok van mijn blonde haar om een vinger.


    "Do you believe monsters are born or made?"