• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Destined schreef:
    (...)

    hahah :P
    De bal is rond, het is 11 tegen 11, het kan vriezen het kan dooien, als de ene team meer punt haalt dan het andere team dan gaan ze winnen, ik sluit het niet uit xD jaa dat soort uitspraken ken ik nu wel xD

    Maar hier je dus eigenlijk mee dat bijv. Polen ook europeeskampioen kan worden :P Zie je het al voor je :P


    Ha.Ha.Ha.Ha. Nee. Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ieder land zichzelf weer moet naar voren brengen. Polen is nou eenmaal een slecht land en dat moet je er buiten laten. Alleen als gastland mogen ze mee doen. Duh.
    Ik geloof er heilig dat Nederland geen Europees kampioen wordt, evenals Spanje - Te veel opgehemeld moet hun verwachtigen en prestaties overtreffen, zal moeilijk worden - nog altijd ben ik voor mijn geliefde Engeland en Portugal, ik vind dat landen met hele goede induviduele spelers waar een goed team van kan woorden gemaakt. Persoonlijk kijk ik naar één speler, de hele wedstrijd lang de rest doet er voor mij niet toe. Één zal me vanaf het begin pakken en daar blijf ik op door gaan maar oké doet er allemaal niet toe. Nee, ik zeg niet dat elk land een kans heeft maar denk na: De dik gedrukte landen zijn wel de moeilijkste en dat mag je ze een voor een afkraken van mij en heilig overtuigd zijn dat Nederland wint maar denk na.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaa xD maar zo zeg je het wel :P

    Nee, Nederland moet eerst maar kijken of ze de groepfase overleven en dan denk ik zelfs dat ze niet verder komen dan de halve finales.
    Spanje daarentegen maakt een goede kans. 8 spelers van Spanje die meestal in de basis staan spelen samen bij Barca en dat is egt een enorm voordeel. Ze zijn daar goed op elkaar ingespeeld en spelen gwn hun spel. Zoals je ziet, ze verliezen bijna nooit de bal in het midden ze verliezen de bal aan de zijkant waarna hun hele twee die kan op gaat en de tegenstander vast zitten. En hoe ze tikken, grandioos gwn :) Het enige probleem van Spanje alleen is dat ze in de 16 de bal het liefst nog 5 keer naar elkaar tikken en dat ze daardoor te weinig scoren.
    Engeland en Potrugal zijn inderdaad goede landen. Engeland hebben wel 4 van de beste spelers van de absolute top, Rooney, Terry, Gerard, Lampard. En die zijn egt zo goed en de rest van het team zijn echte slopers zeg. Maar je kunt ze te slim af zijn door te blijven tikken en de openruimte te creeëren om daar in te lopen. Dus een spel met veel diepte is daar erg handig bij.
    Portugal is idd best goed. Alhoewel ik vind dat die Ronaldo niet de ballen vanaf de middencirkel op het doel moet schieten. :P moet die niet doen, maar ja, daar heeft Sneijdertje soms ook last van. Maar voor de rest goede speler, egoïstisch en wil zichzelf veel bewijzen, maar Portugal kan wel hun tegenstander 9 min. lang met hun rug tegen de muur zetten.

    Hahahah ja, maar heb ik gezegd dat Nederland wint? Tuurlijk niet joh. Die komen hoogstens tot de halve finale en meer zit er niet in. Ik zeg over die dikgedrukte landen wat ik denk en wat ik heb gezien tijdens de competities en het Wk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    oeps één keer te veel geklikt :P:$

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:15 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Jaa xD maar zo zeg je het wel :P

    Nee, Nederland moet eerst maar kijken of ze de groepfase overleven en dan denk ik zelfs dat ze niet verder komen dan de halve finales.
    Spanje daarentegen maakt een goede kans. 8 spelers van Spanje die meestal in de basis staan spelen samen bij Barca en dat is egt een enorm voordeel. Ze zijn daar goed op elkaar ingespeeld en spelen gwn hun spel. Zoals je ziet, ze verliezen bijna nooit de bal in het midden ze verliezen de bal aan de zijkant waarna hun hele twee die kan op gaat en de tegenstander vast zitten. En hoe ze tikken, grandioos gwn :) Het enige probleem van Spanje alleen is dat ze in de 16 de bal het liefst nog 5 keer naar elkaar tikken en dat ze daardoor te weinig scoren.
    Engeland en Potrugal zijn inderdaad goede landen. Engeland hebben wel 4 van de beste spelers van de absolute top, Rooney, Terry, Gerard, Lampard. En die zijn egt zo goed en de rest van het team zijn echte slopers zeg. Maar je kunt ze te slim af zijn door te blijven tikken en de openruimte te creeëren om daar in te lopen. Dus een spel met veel diepte is daar erg handig bij.
    Portugal is idd best goed. Alhoewel ik vind dat die Ronaldo niet de ballen vanaf de middencirkel op het doel moet schieten. :P moet die niet doen, maar ja, daar heeft Sneijdertje soms ook last van. Maar voor de rest goede speler, egoïstisch en wil zichzelf veel bewijzen, maar Portugal kan wel hun tegenstander 9 min. lang met hun rug tegen de muur zetten.

    Hahahah ja, maar heb ik gezegd dat Nederland wint? Tuurlijk niet joh. Die komen hoogstens tot de halve finale en meer zit er niet in. Ik zeg over die dikgedrukte landen wat ik denk en wat ik heb gezien tijdens de competities en het Wk.


    Ik ben het hélemaal met je eens over het feit dat ze gewoon een géwelidge samenspel hebben en goed op elkaar zijn ingespeeld, en zoals je al zegt, is dat omdat ze gewoon het hele jaar door bij elkaar zijn (Spanje & Barca). Maar sommigen mensen vergeten dat Spanje niet zo heel vaak het EK & WK (een keer) heeft gewonnen, ze zijn niet onoverwinnelijk.

    Ik vindt Rooney persoonlijk ook niet echt van de absolute top; er zijn zo veel meer betere spelers & meneertje Ronaldo moet wat meer zijn temper inhouden en wat om zich heen kijken, kijk dan zou hij echt een betere speler van worden (niet dat hij slecht is).

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:21 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik ben het hélemaal met je eens over het feit dat ze gewoon een géwelidge samenspel hebben en goed op elkaar zijn ingespeeld, en zoals je al zegt, is dat omdat ze gewoon het hele jaar door bij elkaar zijn (Spanje & Barca). Maar sommigen mensen vergeten dat Spanje niet zo heel vaak het EK & WK (een keer) heeft gewonnen, ze zijn niet onoverwinnelijk.

    Ik vindt Rooney persoonlijk ook niet echt van de absolute top; er zijn zo veel meer betere spelers & meneertje Ronaldo moet wat meer zijn temper inhouden en wat om zich heen kijken, kijk dan zou hij echt een betere speler van worden (niet dat hij slecht is).


    Ah, iemand die het met me eens is :P das ook nieuw :P
    maar idd, gwn 8 spelers spelen het hele jaar door bij Barca en de andere 3 van de 11 spelen bij real madrid xD tja.
    Maar dat Spnaje niet zo vaak het Ek & Wk gewonnen hebben komt door het feit dat het geen echte toernooi voetballers waren. Ze hebben altijd wel een goed team met kwalitatief goede spelers, maar gek genoeg wisten ze niet echt een toernooi te winnen. Ze speelden overigens wel goed bij hun clubs dat wel. Miss lag het aan de trainer of tja.. ik heb geen idee. :P

    Ja, maar dan moet je kijken, wat is de absolute top.
    ik vind dat de absolute top de beste 10 a 15 spelers zijn ter wereld en als Rooney er dit seizoen nationaal van de 26 er 21 inschiet tja, dan vind ik wel dat ie erbij hoort. Maar ja das persoonlijk.
    Ronalde dies gwn te gretig op eigen succes en hoort net zoals Messi zich wat meer aan het collectief aan te passen dan voor meneer Ronaldo te spelen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik hou van Ronaldo dus ga me hier verder niet over uit laten (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Destined schreef:
    (...)

    Ah, iemand die het met me eens is :P das ook nieuw :P
    maar idd, gwn 8 spelers spelen het hele jaar door bij Barca en de andere 3 van de 11 spelen bij real madrid xD tja.
    Maar dat Spnaje niet zo vaak het Ek & Wk gewonnen hebben komt door het feit dat het geen echte toernooi voetballers waren. Ze hebben altijd wel een goed team met kwalitatief goede spelers, maar gek genoeg wisten ze niet echt een toernooi te winnen. Ze speelden overigens wel goed bij hun clubs dat wel. Miss lag het aan de trainer of tja.. ik heb geen idee. :P

    Ja, maar dan moet je kijken, wat is de absolute top.
    ik vind dat de absolute top de beste 10 a 15 spelers zijn ter wereld en als Rooney er dit seizoen nationaal van de 26 er 21 inschiet tja, dan vind ik wel dat ie erbij hoort. Maar ja das persoonlijk.
    Ronalde dies gwn te gretig op eigen succes en hoort net zoals Messi zich wat meer aan het collectief aan te passen dan voor meneer Ronaldo te spelen.


    Ik heb altijd het gevoel gehad dat het ook wel kwam doordat Messi er niet bij was en er toch heel veel spelers van Spanje op hem ingespeeld zijn; in Spanje heb je Torres en Xabi Alonso en Sergio Ramos, ipv hem. Het is nog steeds gek dat ze niet zo heel veel wedstrijden gewonnen hebben terwijl ze echt een geweldig team hebben.


    Mebarak schreef:
    Ik hou van Ronaldo dus ga me hier verder niet over uit laten (:


    Ik heb altijd de neiging om hem af te kraken -slechte neiging-, ik vind het alleen zo jammer dat hij niet meer zo goed is als vroeger.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik heb altijd het gevoel gehad dat het ook wel kwam doordat Messi er niet bij was en er toch heel veel spelers van Spanje op hem ingespeeld zijn; in Spanje heb je Torres en Xabi Alonso en Sergio Ramos, ipv hem. Het is nog steeds gek dat ze niet zo heel veel wedstrijden gewonnen hebben terwijl ze echt een geweldig team hebben.

    Ik heb altijd de neiging om hem af te kraken -slechte neiging-, ik vind het alleen zo jammer dat hij niet meer zo goed is als vroeger.


    Grappig dat niemand aan David Silva denkt :') Is ook een ontzettend goede speler. Bovendien hebben ze nu ook beschikking over Mata, die het niet slecht doet bij Chelsea. Enne... de keeper van Spanje is niet Valdès :3

    Ik hoop dat Piqué en Ramos hun ruzie niet bijleggen, want dan gaan ze allebei niet mee =D Aldus Vincente del Bosque.

    Ronaldo is minder egoïstisch gaan spelen afgelopen jaar. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Ronaldo, maar dat is omdat ik meestal voor de underdog ben :')


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)

    Grappig dat niemand aan David Silva denkt :') Is ook een ontzettend goede speler. Bovendien hebben ze nu ook beschikking over Mata, die het niet slecht doet bij Chelsea. Enne... de keeper van Spanje is niet Valdès :3

    Ik hoop dat Piqué en Ramos hun ruzie niet bijleggen, want dan gaan ze allebei niet mee =D Aldus Vincente del Bosque.

    Ronaldo is minder egoïstisch gaan spelen afgelopen jaar. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Ronaldo, maar dat is omdat ik meestal voor de underdog ben :')


    Ik noemde niet al de spelers op van Barça, teveel werk :'D. Iker Casillas is goalkeepr bij Spanje, hij is echt goed.
    Piqué moet mee! En als hij niet mee gaat, zorgt Shakira er wel voor dat hij een goede tijd meemaakt :'D lomp.

    Ronaldo underdog? Juist niet, ik vind David Silva die je net opnoemde een underdog. Ronald is een goede speler die niet vaak over het hoofd wordt gezien enzo, waar juist vaak aandacht op is gevestigd.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 22:08 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ik noemde niet al de spelers op van Barça, teveel werk :'D. Iker Casillas is goalkeepr bij Spanje, hij is echt goed.
    Piqué moet mee! En als hij niet mee gaat, zorgt Shakira er wel voor dat hij een goede tijd meemaakt :'D lomp.

    Ronaldo underdog? Juist niet, ik vind David Silva die je net opnoemde een underdog. Ronald is een goede speler die niet vaak over het hoofd wordt gezien enzo, waar juist vaak aandacht op is gevestigd.


    Shakira en Piqué zijn al lang uit elkaar hoor haha
    en wat Ronaldo betreft, dat vind ik zo'n kwal, hij denkt dat alles om hem draait -mijn mening-

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 22:13 ]

    Saruman schreef:
    (...)

    Grappig dat niemand aan David Silva denkt :') Is ook een ontzettend goede speler. Bovendien hebben ze nu ook beschikking over Mata, die het niet slecht doet bij Chelsea. Enne... de keeper van Spanje is niet Valdès :3

    Ik hoop dat Piqué en Ramos hun ruzie niet bijleggen, want dan gaan ze allebei niet mee =D Aldus Vincente del Bosque.

    Ronaldo is minder egoïstisch gaan spelen afgelopen jaar. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Ronaldo, maar dat is omdat ik meestal voor de underdog ben :')


    David Silva dat is idd een goed talent en een topspeler, maar ik vind dat hij het nog niet op een officieel toernooi het heeft waar gemaakt. Dat die egt de absolute top heeft bereikt, hij hangt er wel tegenaan dat geef ik toe, maar hij moet het eerst nog ff waar maken
    Mata is idd ook erg goed, draait een goed seizoen bij chelsea, maar geld net als voor David Silva moet het ook nog waar maken vind ik op een internationaal toernooi.
    Casillias speelt bij Real Madrid ja ±P

    Ronaldo is niet egt een man voor een underdog iemand. Hij heeft het al waargemaakt en Portugal is international gezien een groot land, dus als je voor de underdog bent dan is Ronaldo niet de goede keuze vind ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jakhals schreef:
    (...)

    Shakira en Piqué zijn al lang uit elkaar hoor haha
    (...)


    Wow. Ik loop echt achter of zo. Ik vond ze eigenlijk wel leuk samen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Wow. Ik loop echt achter of zo. Ik vond ze eigenlijk wel leuk samen.


    ze waren idd leuk samen, maarja, aan alles komt een eind

    Cadentium schreef:
    (...)

    Wow. Ik loop echt achter of zo. Ik vond ze eigenlijk wel leuk samen.

    This, ik zag laatst nog nieuwe foto's waarop ze zeker weten niet uit elkaar waren. Behalve als ze doen aan Friends with Benefits.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wel mooi dat Nederland gisteren heeft gewonnen van Slowijke. Was een mooie vrije trap van Van de Vaart die hem er later ook nog in schoot en ik vond Affelay'tje ook wel weer goed spelen met z'n acties van links. :P
    Dies volgens mij ook aardig in vorm Affelay.
    Khoop alleen dat Sneijdertje niet te veel last heeft van zijn enkel en dat Mathijssen snel terugkomt, maar die had volgens mij alleen een verreking in zijn hamstring dus dies voor het EK denk ik wel terug. Want die Bouma, och, die kan er echt he-le-maal niks van, vind ik. Dat vind ik egt een aanfluiting zeg. Tjonge.. als je Bouma al meeneemt naar het EK dan had je net zo goed Johan Cruijff en Marco van Basten ook mee kunnen nemen zeg :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.